|
کدخبر: 272757

ایزوگام در کرج با شرکت ایزوگام پلاس

اصناف ایزوگام در کرج با شرکت ایزوگام پلاس

ایزوگام پلاس به عنوان نماینده فروش ایزوگام در کرج و استان البرز، آماده ارائه ایزوگام با بهترین قیمت به همراه خدمات تعمیر و احیای پشت بام های خانه های واقع در این استان می باشد. ایزوگام پلاس محصولات ایزوگام خود را (ایزوگام دلیجان و شرق) با قیمتی رقابتی و بهترین کیفیت (به واسطه بکارگیری بهترین نصاب های ایزوگام) ارائه می دهد. با توجه به اینکه خدمات ایزوگام پلاس موجب متمایز شدن عملکرد آن از سایر شرکت های ایزوگام شده است، این مقاله به شرح فعالیت های ایزوگام پلاس پرداخته ایم.

چرا باید پشت بام را ایزوگام کرد؟

امروزه یکی از دغدغه های اصلی سازندگان ساختمان، عایق بندی و محافظت از آن در برابر پرتو خورشید، باران، برف، تغییرات آب و هوایی و گذر زمان است. برای دستیابی به این مهم راهکارهای مختلفی همچون استفاده از موزاییک، شیروانی، قیرگونی، آسفالت کاری و ایزوگام ارائه شده است. اما بسیاری نمی توانند در این بین بهترین شیوه حفاظتی را انتخاب کنند.

در بازسازی و تعمیر پروژه های ساختمانی، ایزوگام نقش مهمی را ایفا می کند. خانه ها و ساختمان های قدیمی اصولا طراحی ضعیفی دارند. به همین دلیل تغییرات آب های زیر زمینی می تواند منجر به آسیب دیدگی آنها شود. از این رو، استفاده از این محصول در محافظت از آنها بسیار متداول است.

ایزوگام دارای انواع مختلفی اعم از ورق و یا مایع است. اما در این بین استفاده از ورق ایزوگام بسیار متداولتر است. ورق های ایزوگام به واسطه هزینه پایین و نصب سریع به پرکاربردترین عایق های رطوبتی پشت بام ها تبدیل شده اند.

برای خرید ایزوگام در کرج با بهترین برندها و قیمت ارزان با ایزوگام پلاس همراه شوید.

ایزوگام در کرج

معرفی انواع جنس ایزوگام

ایزوگام ها را می توان بر اساس جنس و برند آنها در دسته های مختلفی زیر قرار دارد.

نوع اول

این مدل از غشای پلی پروپیلن تولید می شود. پلی پروپیلن یک ماده ضد آب است که از قیر به دست می آید. آنها به صورت رول های ۱۰ در ۱ متر عرضه می شوند به همین دلیل می توان با کمک آنها مساحتی حدود ۷ الی ۸ متر را پوشش داد.

نوع دوم

ایزوگام نوع دوم از استایرن بوتادین-استایرن یا SBS ساخته شده است. SBS نوعی لاستیک مصنوعی است که از استایرن و بوتادین به دست می آید. SBS به عنوان یک الاستومر پلاستیکی ترمو بعد از مخلوط شدن با قیر، مقاومت بالایی در برابر سایش پیدا می کند. در واقع استفاده از آن به عنوان اصلاح کننده قیر موجب پایداری طولانی، انعطاف پذیری سرد و افزایش خاصیت الاستیک قیر می شود.

نوع سوم

این ایزوگام از غشای قیر چسبناک یا SAM ساخته شده است. SAM ورق ضد آب اصلاح شده پلیمری با خاصیت خود چسبندگی است که بر روی سقف یا پارچه لمینت استفاده می شوند. وجود ترکیبات پلی استر و پلی پروپیلن موجب شده است که SAM به جایگزین های مناسبی برای غشاهای محافظ سنتی تبدیل شوند.

ایزوگام۲

ایزوگام

ایزوگام پلاس به عنوان نمایندگی ایزوگام در فردیس و کرج و شهریار بسته به نوع پروژه تعریف شده و بنابر خواست کارفرما قادر به اجرای تمامی موارد ذکر شده در بالا است. با توجه به اینکه انتخاب یکی از سه مورد ذکر شده امری تخصصی است، توصیه می شود از راهنمایی و مشاوره کارشناسان با تجربه این شرکت استفاده شود.

ایزوگام پلاس بهترین شرکت ایزوگام در کرج

انتخاب ایزوگام مناسب می تواند موجب صرفه جویی در زمان و هزینه های پروژه های مختلف شود. در همین راستا در جهت بهره بردن از خدمات ایزوگام در کرج و همچنین صرفه جویی در زمان و هزینه لازم است که به انتخاب نصاب و پیمانکار توجه ویژه ای شود. ایزوگام پلاس به عنوان بهترین پیمانکار ایزوگام در کرج بیشترین تمرکز خود را بر روی رفع نیاز مشتری با بهترین کیفیت و کمترین هزینه گذاشته است. از این رو این شرکت به عنوان نماینده ایزوگام در کرج و استان البرز آماده ارائه خدمات خود در کمترین زمان و با ارزان ترین قیمت است.

ایزوگام برای مرتفع کردن چه مشکلاتی کارایی دارد

از ایزوگام می توان برای برطرف کردن مشکلات ناشی از آب همچون افتادگی پایه ها، زیرزمین های مرطوب، بوی نم و کپک و نم سقف (اصولا در طبقات انتهایی و نزدیک پشت بام نمود پیدا می کند) استفاده کرد. برخی از ایزوگام ها چند منظوره هستند به همین دلیل کارایی گسترده ای دارند. اما برخی دیگر تنها برای کاربردهای خاصی طراحی و عرضه شده اند.

خدمات شرکت ایزوگام پلاس مختص ساختمان های واقع در استان البرز و کرج است. بنابراین ساکنین استان البرز می توانند با بهره بردن از خدمات ایزوگام در کرج اقدام به تعمیر و مرمت پشت بام های آسیب دیده خود کنند. برای رسیدن به این هدف کافی است با این شرکت تماس گرفته شود و در خصوص قیمت نصب ایزوگام در شهریار، کرج و فردیس، شیوه خرید و چگونگی نصب آن سوالاتی مطرح شود.

مرمت و تعمیر سقف پشت بام

سقف بیشتر از سایر بخش های ساختمان در معرض عناصر شدید طبیعی همچون نوسانات دما، نور آفتاب، تگرگ، باران، باد و غیره قرار دارد. تمامی عوامل ذکر شده موجب آسیب دیدگی سقف و کاهش عمر مفید آن می شود. با توجه به مطالب ذکر شده می توان مدعی شد که طول عمر یک سقف متاثر است آب و هوای منطقه، نوع مصالح به کار رفته در آن و غیره است. به طور کلی عمر متوسط یک سقف چیری بین ۱۵ تا ۳۰ سال پیش بینی شده است این در حالی است که سایر بخش های ساختمان می توانند بین ۵۰ تا ۱۰۰ سال عمر کنند. پس هر ساختمانی لازم است که سقف خود را حداقل یک بار مورد مرمت و بازسازی قرار دهد.

از متداول ترین مشکلات سقف، نشتی آب است که به نصب نادرست و اشتباه ایزوگام مربوط می شود. به همین دلیل بهره بردن از یک پیمانکار با تجربه و حرفه ای همچون ایزوگام پلاس می تواند منجر به افزایش عمر سقف ساختمان و ممانعت از نشتی آب شود.

بیمه سقف با ایزوگام پلاس

شرکت ایزوگام پلاس با ارائه محصولات متنوع، راه حل های ارزنده، مشاوره های اصولی به یک نمایندگی حرفه ای در استان البرز تبدیل شده است. با اعتماد به نمایندگی عایق رطوبتی ایزوگام پلاس، به عنوان تامین کننده عایق رطوبتی و ایزوگام در کرج ، می توان به سقفی ایمن و غیر قابل نفوذ دست پیدا کرد. تیم فعال در این شرکت بهترین خدمات و عایق های رطوبتی را با کمترین قیمت عرضه می کنند زیرا هدف اصلی آن رفاه و رضایت مشتری است. همین امر موجب شده است این شرکت بهترین راهکارها را برای تعمیر، نصب و نوسازی پشت بام ها داشته باشد

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها