|
کدخبر: 262100

فر توکار آلتون ساخت کجاست؟

اصناف فر توکار آلتون ساخت کجاست؟

شما تا چه میزان با برندهای داخلی صنعت تجهیزات آشپزخانه آشنایی دارید؟ خبر خوب اینکه با گسترده شدن فعالیت طراحان، مهندسان و تولیدکنندگان داخلی در این عرصه، بسیاری از برندهای ایرانی اقدام به عمیق و جدی‌تر کردن روند فعالیت خود کرده‌اند تا بدین ترتیب چشم‌انداز به‌مراتب روشن‌تری را پیش روی مصرف‌کننده قرار دهند. برند آلتون، یکی از نام های شناخته شده در بازار تولید فر توکار و دیگر لوازم آشپزخانه است. ما در این مقاله قصد داریم به شما بگوییم فر توکار آلتون ساخت کجاست و محصولات این برند چه ویژگی هایی دارند. پس تا انتها با ما همراه باشید.

آلتون: کیفیت پایدار

در سال ۱۳۸۶، شرکت تولیدی- صنعتی آلباگاز با نام تجاری آلتون فعالیت خود را آغاز کرد. گستره فعالیت این برند ایرانی فقط محدود به طراحی و ساخت یک نوع تجهیزات آشپزخانه نبود بلکه به‌طور متمرکز فعالیت مستمر در تولید انواع اجاق‌گاز مبله، انواع اجاق‌گاز صفحه‌ای ( شیشه‌ای، استیل، ترکیبی شیشه/ استیل)، انواع فر توکار ( برقی، ترکیبی برقی/گازی) و انواع هود آشپزخانه برای مصارف خانگی دارد.

محل راه‌اندازی و استقرار برای طراحی و تولید هودهای آشپزخانه، انواع اجاق‌گاز و فر توکار آلتون در زمینی به مساحت هجده هزار مترمربع در منطقه صنعتی آیینه ورزان دماوند واقع در جاده تهران-فیروزکوه است.

بهره‌گیری از به‌روزترین فناوری‌های بازار جهانی در ساخت تجهیزات آشپزخانه در کنار حضور کارشناسان، طراحان و مهندسان باتجربه و خوش‌سابقه باعث شده است تا این برند داخلی ازجمله واحدهای برتر تولید ملی ازنظر نوآوری و کیفیت تولید باشد.

دو شعار « آلتون: کیفیت پایدار» و « آلتون: حرف اول آشپزخانه» باور این شرکت ایرانی با هدف تأمین انتظارات مصرف‌کننده مدرن و سخت سلیقه است.

ناگفته نماند که کلیه مراحل، از طراحی تا ورود به خط تولید محصول، زیر نظر کارشناسان بخش کنترل کیفیت، هدایت و محصول مطابق با استانداردهای ملی تولید می‌شود.

آشنایی بیشتر با فر توکار آلتون

در جمع انواع اجاق‌گاز مبله فردار و بدون فر، فرهای توکار به معنای واقعی کلمه یک انقلاب به شمار می‌روند! این فناوری نوین به‌اندازه‌ای بین مصرف‌کنندگان به‌ویژه آشپزها و علاقه‌مندان به آشپزی طرفدار پیداکرده است که آلتون پس از رصد و ارزیابی میزان تقاضا، گام‌های بلندتری برای تولید این نوع فر آشپزخانه برداشته‌ است.

تفاوت فر توکار با اجاق‌گاز فردار چیست؟

هرچه اجاق‌گازهای فردار (مبله) ازجمله تجهیزات آشپزخانه جاگیر و بزرگ به شمار می‌روند، فرهای توکار در نقطه مقابل آن‌ها قرار می‌گیرند. بزرگ‌ترین مزیت فر توکار در مقایسه با اجاق‌گاز مبله اشغال کمترین جای ممکن آن‌هم در کابینت آشپزخانه است.

درواقع با انتخاب نوع توکار فر آشپزخانه نه‌تنها فضای کمتری را برای این وسیله پرمصرف درنظر می‌گیرید بلکه به دلیل زیبایی مدرن و همخوان با هر نوع طراحی فضای آشپزخانه، نظر شما را به‌خوبی جلب می‌کند.

مهم‌ترین ویژگی‌های فر توکار آلتون

فر-آلتون۲

به‌طورکلی فرهای توکار با سه نوع کارکرد وارد بازار مصرف شده‌اند:

فر توکار گازی

فر توکار برقی

فر توکار ترکیبی برقی/گازی

اما با توجه به این تنوع قابل‌قبول، نوع برقی این فرها محبوبیت و عملکرد به‌مراتب بیشتر و بهتری دارد. فر توکار آلتون نوع برقی به علاقه‌مندان آشپزی کمک می‌کند تا بدون نگرانی از پخته نشدن همه قسمت‌های غذا و سرو یک غذای با درجه پخت موردنظر، خاطره خوبی از آشپزی خود داشته باشند.

درجه حرارت

فرهای برقی توکار در مقایسه با فر توکار گازی درجه حرارت بسیار بالاتری دارند و فرایند پخت کامل غذا به‌خوبی در آن‌ها انجام می‌شود. همچنین باید به تنوع تنظیم درجه حرارت در فرهای توکار اشاره کرد که کمک می‌کند همه بخش‌های غذا حرارت ثابتی را دریافت کنند.

آسان تمیزشونده

فناوری آسان تمیز شونده Easy to Clean کمک می‌کند تا دیواره‌های داخلی فر به دلیل پوشش لعابی با کمترین دردسر و به‌سرعت تمیز شوند. در تعدادی از فرهای توکار مجهز به فناوری‌های نوین، با افزایش حرارت، قطعات باقی‌مانده غذا در محفظه فر سوخته و به‌صورت خاکستر از بدنه و لابه‌لای اجزای داخلی جدا می‌شود. این نکته یکی از مهمترین ویژگی های فرهای توکار است که در فرهای توکار آلتون نیز دیده می‌شود. البته برای خرید فر توکار باید به نکات مختلف دیگری نیز توجه نمایید که با مطالعه مقاله نکات مهم خرید فر توکار، می‌توانید با این نکات آشنا شوید.

فرهای برقی توکار بهترین گزینه برای آشپزی خشک ( نان و شیرینی‌پزی و پخت کیک اسفنجی) هستند.

مقایسه فر توکار آلتون با نمونه‌های ایرانی

با افزایش طرفداران محصولات ایرانی، بررسی این نکته که آیا فرهای توکار ایرانی در بازار داخلی رقبای خوبی به‌حساب می‌آیند می‌تواند راهگشای تصمیم‌گیری بهتر باشد.

مصرف بهینه انرژی

ازآنجایی‌که یکی از دغدغه‌های مصرف‌کنندگان مصرف بالای برق در محصولات برقی است، خبر خوب اینکه همه انواع فرهای توکار آلتون با پوشش عایق کامل داخل محفظه از اتلاف انرژی جلوگیری می‌کند. نمره مصرف انرژی برای این محصول A است.

قطعات شرکتی و اصل

دغدغه دیگر مصرف‌کننده ایرانی، مطمئن و فابریک بودن قطعات استفاده شدن در فر توکار است. چه قطعات نصب‌شده برای فر تولید داخل باشد چه مونتاژ، به دلیل حساسیتی که این نوع محصول دارد و با هدف کاهش خطرات احتمالی در زمان کار با محصول، نهایت دقت و تعهد در فرایند طراحی و ساخت قطعات درنظر گرفته شده است.

ضمانت و خدمات پس از فروش

برند آلتون در حال حاضر یکی از رقبای جدی در حوزه فرهای آشپزخانه خانگی در جمع برندهای ایرانی به‌حساب می‌آید که با ضمانت ۲۴ ماهه و خدمات پس از فروش، سومین دغدغه مصرف‌کننده را نیز به بهترین شکل ممکن برطرف می‌کند.

معرفی بهترین مدل‌های فر توکار آلتون

فر-آلتون۳

تناسب با هر متراژ آشپزخانه یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های انواع مدل‌های این برند است. یک فر با ابعاد ۵۷۰ × ۵۷۰ × ۵۵۰ سانتی‌متر و رنگ‌بندی سفید، مشکی و نقره‌ای می‌تواند از عهده طراحی ساده یا مدرن یک آشپزخانه بربیاید. انتخاب سه رنگ پرطرفدار برای مدل‌های متفاوت فر توکار آلتون تلاش این برند ایرانی برای همخوانی بیشتر با هر نوع دکوراسیون است.

فر توکار مدل V۴۰۲W

ویژگی‌های فنی برجسته:

 فر دوقلو ( یک فر به دو فر)، قابلیت ذخیره تمام برنامه‌ها، درب چهار جداره جداشونده، صفحه‌نمایش دیجیتال لمسی، تایمر پیشرفته زمان پخت، برنامه یخ‌زدایی، دارای سیستم Meat Prob (حسگر پخت گوشت)، فن گردش هوای داغ، فن خنک‌کننده خودکار، ۴ عدد ریل تلسکوپی، ۲ عدد سینی عمیق و کم‌عمق، یک عدد جوجه‌گردان، پوشش داخلی آسان تمیز شونده Easy to Clean، سیستم ایمنی خودکار، برنامه پخت سریع speed cook، لولا SOFT CLOSE.

فر آشپزخانه توکار مدل V۴۰۳N

ویژگی‌های فنی برجسته:

تمام برق، قابلیت ذخیره تمام برنامه‌ها، دوقلو، حجم داخلی ۷۲ لیتر، درب چهار جداره جداشونده، صفحه‌نمایش دیجیتال لمسی، ۱۹ عملکرد پخت غذا، قفل کودک، تایمر پیشرفته زمان پخت، برنامه یخ‌زدایی، دارای سیستم Meat Prob (حسگر پخت گوشت)، فن گردش هوای داغ، فن خنک‌کننده خودکار، دوطبقه ریل تلسکوپی و سینی عمیق و کم‌عمق، یک عدد جوجه‌گردان، پوشش داخلی آسان تمیز شونده Easy to Clean، سیستم ایمنی خودکار، سیستم پخت سریع speed cook، لولا SOFT CLOSE.

نتیجه گیری در مورد فر توکار آلتون

در چند سال اخیر خرید تجهیزات آشپزخانه شاید به دلیل وجود تورم و شرایط اقتصادی، کمتر شده باشد اما موج جدیدی از مصرف‌کنندگان را وارد بازار مصرف کرده است که بیش از گذشته مایل هستند محصولاتی از برند ایرانی را برای آشپزخانه خود انتخاب کنند.

صنعت تجهیزات آشپزخانه به دلیل کاربری فراوان و همیشگی ازجمله صنایعی است که روزبه‌روز به گستردگی و محبوبیت آن افزوده می‌شود. در این حوزه، طراحی و تولید انواع فر توکار آشپزخانه با رونق بیشتری همراه بوده که فر توکار آلتون ازجمله آن‌هاست.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها