|
کدخبر: 231898

پرفروش ترین مدل های دستگاه تصفیه آب در ایران

ب توانسته است توجه فروش بالایی به دست آورد. این نوع از دستگاه توسط شرکت های مختلف تولید می شوند و هر یک از آنها کارایی متفاوتی دارند. به دلیل وجود رقابت شدید بین تولید کننده ها، هر یک از شرکت ها در صدد آن هستند که با افزایش کیفیت محصول خود، رضایت کامل کاربران را به دست آورده و بازار فروش جهانی را به دست آورند. قرار است یک بار دستگاه تصفیه آب را خریداری کرده و برای مدت زمان طولانی، از کارایی آن بهره مند شوید. به همین دلیل کیفیت خوب هدف قرار دهید. در این بخش در نظر داریم به برخی از پرفروش ترین برندهای این دستگاه اشاره کنیم و اطلاعات مفیدی در مورد آنها ارائه دهیم. متناسب با بودجه ای که دارید می توانید یک دستگاه تصفیه آب مناسب خریداری کنید. از بهترین مدل های موجود در بازار میتوان موارد زیر را در اولویت قرار داد:

دستگاه تصفیه آب آکواپرو

از معتبرترین شرکت های فعال در زمینه تولید دستگاه های تصفیه آب می توان شرکت آکو پرو را در اولویت قرار داد. این شرکت در سال 1996 در کشور تایوان تاسیس شده و توانسته با ارائه ی محصولات بی نظیر، در بین رقبای خود محبوبیت بسیاری به دست آورد. دستگاه های اسمز معکوس تولید شده توسط این برند، جزو بهترین دستگاه های تصفیه آب در بازار جهانی هستند. از مهمترین ویژگی این دستگاه ها می توان به داشتن پمپ های قدرتمند اشاره کرد. این شرکت نمایندگی های بسیاری در سراسر جهان دارد. به دلیل بهره مندی از تکنولوژی نوین و بکارگیری تجهیزات مرغوب، توانسته است محصولی با استانداردهای بالا تولید کند.  این برند تاییدیه های بسیاری را نیز دریافت کرده است. دستگاه های شرکت آکو پرو قابلیت شیرین کردن آب دریا را نیز دارند.

دستگاه تصفیه آب آکوالایف

دستگاه تصفیه آب آکوالایف از دیگر برندهای معروف می باشد که تحت لیسانس آمریکا در کشور تایوان تولید می شود. مدل های مختلف این دستگاه بین 6 تا 10 مرحله می توانند فرایند تصفیه را انجام دهند. همه ی دستگاه های تصفیه آب تولید شده توسط این برند دارای ویژگی های زیر هستند:

  • مخزن
  • پک فیلتر
  • شیر اهرمی
  • پمپ د
  • گیج فشار

برای تولید این نوع از دستگاه ها روش اسمز معکوس مد نظر است. وجود فیلتر ممبران در آن با غشای نیمه نفوذ سبب شده است که این دستگاه بتواند بسیاری از انگل ها، میکروب ها و ... را تا 98 درصد از آب تخلیه کند.

دستگاه تصفیه آب آکوالایف

دستگاه تصفیه آب سافت واتر

شرکت سافت واتر از قدیمی ترین شرکت های فعال در حوزه ی تولید این نوع از محصولات است. که در سال 1946 در آمریکا تاسیس شده و در حال حاضر در تایوان فعالیت دارد. بیشتر دستگاه های تصفیه آب تایوانی، ساخت این شرکت می باشد. این شرکت در صدد آن است با ارائه ی مرغوب ترین دستگاه تصفیه آب، کیفیت آب آشامیدنی را به مقدار قابل ملاحظه ای افزایش دهد. مدل های مختلف آن دارای بازده و کارایی خوبی هستند. روش به کار رفته برای تولید این دستگاه ها نیز اسمز معکوس است.  قدرتمندترین فیلترها در طراحی این دستگاه ها استفاده شده است. شما با انتخاب دستگاه تصفیه آب برند SOFT WATER می تواند از کیفیت آن مطمئن باشید.

دستگاه تصفیه آب سافت واتر

دستگاه تصفیه آب سی سی کا

دستگاه تصفیه آب سی سی کا جزو قدرتمندترین دستگاه های تصفیه آب است که به دلیل داشتن کارایی بسیار خوب معمولا هزینه ی بیشتری نیز برای خرید در خواست می کند. جابه جایی این دستگاه بسیار آسان است  و همه ی مدل های آن فضای کمتری را اشغال می کنند. همه ی قطعات این دستگاه تصفیه آب بر روی یک براکت نصب شده اند. این دستگاه ها دارای گواهی تاییدیه از سوی  NSF و FDA هستند. در این محصولات از فیلتر ممبران اصل و اورجینال استفاده شده است به همین دلیل کیفیت آب تصفیه شده بسیار خوب است. این دستگاه تصفیه آب قادر است آب را تا 180 لیتر تصفیه کند.

دستگاه تصفیه آب سی سی کا

قیمت دستگاه تصفیه آب

قیمت دستگاه تصفیه آب چقدر است؟ با توجه به فاکتورهای مختلف، هزینه ی درخواستی برای خرید این نوع از دستگاه متغیر است. به همین دلیل نمی توان نرخ ثابتی را برای فروش همه ی مدل ها در نظر گرفت. از جمله عوامل موثر در قیمت خرید این دستگاه ها می توان موارد زیر را نام برد:

  • برند دستگاه
  • مدل آن
  • فیلترهای موجود در دستگاه
  • ظرفیت دستگاه
  • کیفیت و کارایی آن

دستگاه های تصفیه آب تولید شده توسط برند سافت واتر معمولا دارای دو مدل هستند که مراحل تصفیه را بین 6 تا 8 مرحله انجام می دهند. هر چه مراحل تصفیه بیشتر باشد، از فیلترهای مختلف در دستگاه استفاده شده و این امر قیمت درخواستی را افزایش می دهد. مدل های دستگاه تصفیه آب آکوا نیز بسیار متنوع است، می توانید این نوع از دستگاه ها را با پرداخت هزینه ی مناسب خریداری کنید. از آنجایی که بیشتر مدل های تولید شده توسط برند سی سی کا 8 مرحله ای هستند و دارای فیلترهای قلیایی نیز می باشند. قیمت پیشنهادی برای خرید این دستگاه ها بیشتر است. توجه کنید با افزایش آپشن و کارایی دستگاه تصفیه آب، هزینه ی درخواستی برای خرید این محصول نیز افزایش می یابد.

بزرگترین خرید دستگاه تصفیه آب

برای اینکه بتوانید از اصل بودن دستگاه تصفیه آب خریداری شده مطمئن باشید حتما مراکز معتبری را هدف قرار  دهید. در حال حاضر شرکت های مختلفی در حوزه ی فروش این دستگاه ها فعالیت دارند. از بزرگترین وارد کننده ی این دستگاه ها می توان شرکت آبگونه را در اولویت قرار داد. شرکت آبگونه صداقت را سرلوحه ی خدمات خود قرار داده است. به همین دلیل توانسته در همه ی این سال ها، رضایت کامل مشتریان خود را به دست آورد. برای فروش هر یک از دستگاه های تصفیه آب نیز گارانتی لازم ارائه می شود. از مهمترین مزیت انتخاب شرکت آبگونه برای خرید دستگاه تصفیه آب مرغوب می توان موارد زیر را نام برد :

  • کیفیت اصل
  • گارانتی
  • قیمت مناسب
  • مشاوره ی رایگان
  • ارسال فوری به کل کشور
  • خرید آنلاین

شرکت آبگونه به عنوان نمایندگی آکواپرو در کشور، دستگاه های اصل تولید شده توسط این برند را به دست شما خواهد رساند. در صورت بروز هرگونه مشکل می توانید از خدمات تعمیر دستگاه تصفیه آب در محل و نصب آن نیز بهره مند شوید.

دریافت مشاوره ی سفارش دستگاه تصفیه آب

در صورتی که در بین مدل های موجود، نمی توانید گزینه ی مناسبی را انتخاب کنید، تردید نکنید از مشاوره ی رایگان ارائه شده توسط  تیم شرکت آبگونه، غافل نباشید. این شرکت به عنوان نمایندگی آکواپرو و بسیاری از برند های معروف جهانی توانسته است خدمات عالی برای فروش دستگاه تصفیه آب در اختیار شما قرار دهد. متناسب با بودجه ای که برای خرید این دستگاه در نظر گرفته اید، می توانید راهنمایی لازم را برای سفارش آنلاین دستگاه تصفیه آب به دست آورید. 

این شرکت در بازه های زمانی خاص، تخفیف های مطلوبی برای فروش انواع مختلف از دستگاه های تصفیه آب در نظر گرفته است. اگر شما نیز از کیفیت آب آشامیدنی خود راضی نیستید،  خرید یک دستگاه تصفیه آب مناسب را در اولویت قرار دهید زیرا کیفیت آب آشامیدنی در سلامت شما بسیار مهم است.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها