|
کدخبر: 199637

خرید پرفکت مانی و خرید ارز دیجیتال چگونه انجام می شود؟

صرافی های آنلاین یکی از موسساتی هستند که تراکنش های مالی بین المللی را با سهولت ممکن می کنند.

این موسسات اقدام به ارائه خدمات مربوط به ووچر ها انجام خدمات پرداخت آنلاین بین المللی می کنند. انواع ووچرهایی پرفکت مانی، وب مانی، پی اس ووچر توسط صرافی ها عرضه می شود. خدمات صرافی ها به ووچر محدود نمی شود، صرافی ها به ارائه انواع ارزهای دیجیتال نیز می پردازند. در این مقاله قصد داریم به معرفی خدمات مربوط به یکی از صرافی های آنلاین به نام داماهی پی بپردازیم.

خرید و فروش پرفکت مانی در ایران به صورت آنی و اتوماتیک

تقاضا برای خرید ووچر و خرید ووچر  پرفکت مانی در ایران از زمانی شروع شد که این سیستم شبیه بسیاری دیگر از سیستم های پرداخت بین المللی نظیر اسکریل و پی پل، در سیستم پرداخت آنلاین وب سایت های خارجی مورد استفاده قرار گرفت. با استفاده از سیستم پرداخت خرید پرفکت مانی و کد های ووچر این سرویس دهنده، کاربر می تواند به هر میزان ووچر پرفکت مانی دریافت کند. ووچر پرفکت مانی در تعداد زیادی از پذیرنگان قابلیت استفاده دارد. شما علاوه بر استفاده از ووچر پرفکت مانی می توانید از خدمات حساب پرفکت مانی نیز استفاده کنید.

خرید ووچر پرفکت مانی با سرعت وسهولت در انواع صرافی ها انجام می شود. شما می توانید در ایران بدون هیچ گونه نگرانی  درباره تحریم های اقتصادی به خرید و فروش ووچر پرفکت مانی بپردازید.

پرفکت-مانی-1

حساب پرفکت مانی امکانات متعددی مانند ایجاد ووچر را برای کاربر فراهم می کند. شما با داشتن حساب پرفکت مانی می توانید در هر لحظه ودر هر جا برای خودتان و یا دیگران ووچر صادر کنید و با استفاده از ووچر به انجام پرداخت های بین المللی خود (مانند پرداخت هزینه ی هتل یا محل اقامت) بپردازید. با داشتن حساب پرفکت مانی همچنین می توانید اقدام به گرفتن وام با سود و مدت بازپرداخت معین کنید یا اینکه تصمیم بگیرید به سایر افراد وام با بهره معین بدهید.

نحوه خرید ووچر و شارژ حساب پرفکت مانی

امکان خرید و فروش ووچر و شارژ حساب پرفکت مانی در هر ساعتی از شبانه روز با استفاده از امکانات و زیرساخت های داماهی پی فراهم شده است.فرآیند شارژ حساب  و خرید و فروش ووچر پرفکت مانی کاملا خودکار بوده و به محض پرداخت صورت حساب به صورت آنلاین، معادل وجه مورد نظر به حساب شما واریز خواهد شد یا حساب شما شارژ می شود.

قیمت پرفکت مانی

داماهی پی یکی از مناسبترین قیمت های موجود در بازار را برای ووچر پرفکت مانی ارائه می کند. شارژ حساب و خرید پرفکت مانی در داماهی پی بدون کارمزد است و داماهی پی هیچ کارمزدی در ازای تراکنش های پرفکت مانی دریافت نمی کند. برای اطلاع از قیمت ووچر پرفکت مانی به پنل کاربری خود در وبسایت داماهی پی مراجعه کنید.

خرید و فروش ارز های دیجیتال

ارز دیجیتال یا کریپتوکارنسی یکی از جدید ترین بازار های مالی موجود است. سود دهی این بازار در این سال میلادی توجه همه ی افراد به خودش جلب کرده است.

اعتبار کسب شده توسط بازار ارز های دیجیتال ایرانیان را واداشته که بخواهند در بازار رمز ارزها سرمایه گذاری کنند. به همین دلیل به واسطه هایی نیاز داریم تا ما را به بازار مالی ارز دیجیتال متصل کند.

صرافی داماهی پی یکی از مجموعه هایی است که این کار را به صورت کامل انجام می دهد.

پرفکت-مانی-2

خرید ارز دیجیتال

Bitcoin ,Ethereum ,lightcoin ,tether جز معروف ترین ارز های دیجیتال موجود هستند؛ این ارز ها در اکثر صرافی های موجود به فروش می رسند. داماهی پی با سابقه طولانی اقدام به ارائه انواع مختلف ارز های دیجیتال می کند. تیم داماهی پی به صورت شبانه روزی اقدام به پردازش سفارشات مشتریان کرده و سعی در جلب رضایت هر چه تمام تر آنها دارد.

اگر شما هم قصد داشته باشید روی ارز های دیجیتال سرمایه گذاری کنید یکی از راه هایی که پیش روی شماست استفاده از خدمات وبسایت صرافی آنلاین است.شما برای خرید ارز دیجیتال در وبسایت صرافی آنلاین مانند داماهی پی ثبت نام کرده و به ثبت سفارش ارز دیجیتال می پردازید. شما می توانید با خرید ارز دیجیتال تتر و انتقال آن به کیف پول خودتان روی آن سرمایه گذاری کنید. شما با داشتن هر نوع ارز دیجیتال می توانید آن را در کیف پول خودتان به انواع دیگر ارز های دیجیتال مانند اتریوم و لایت کوین و ایاس و تتر و ... تبدیل کنید.

خرید ارز دیجیتال در ایران

در صورتی که قصد داشته باشید روی ارز های دیجیتال سرمایه گذاری کنید یا به صورت حرفه ای به ترید ارز های دیجیتال بپردازید می توانید از خدمات یک صرافی آنلاین داخلی استفاده کنید. شما می توانید با ثبت نام و اتمام مراحل احراز هویت در صرافی داماهی پی سفارش ارز دیجیتال خود را ثبت کنید و هزینه آن را به ریال پرداخت کنید سپس ارز دیجیتال مورد نظر شما به کیف پول شما(کیف پول های معتبر مانند تراست ولت و اتمیک ولت) ارسال خواهد شد.

پرفکت-مانی-3

صرافی ارز دیجیتال داماهی پی

داماهی پی یک صرافی ارز دیجیتال است که به خرید و فروش انواع ارز های دیجیتال می پردازد. داماهی پی امکان خرید و فروش ده ها ارز دیجیتال نظیر بیت کوین، اتریوم، ایاس، تتر، ریپل، ترون و مونرو و ...را فراهم کرده است.شما می توانید با استفاده از امکانات داماهی پی به خرید و فروش ارز های  دیجیتال در هر زمان و مکانی بپردازید.مشاهده ی قیمت ارز های دیجیتال در پنل کاربری داماهی امکان پذیر است.

ویژگی های داماهی پی در یک نگاه

  • ثبت نام آنی
  • احراز هویت در کمترین زمان
  • قیمت مناسب
  • سرعت در پردازش تراکنشها
  • پیشتیبانی با استفاده از روش های مختلف (تلفن، ارسال تیکت و چت آنلاین لحظه ای)

پرفکت-مانی-4

داماهی پی یک مجموعه ی باسابقه فعال در حوزه ی انواع ارز دیجیتال و ووچر است ، این مجموعه اقدام به پردازش سفارشات در حوزه ی پرداخت های آنلاین می کند. دفتر مرکزی داماهی پی در پارک علم و فناوری هرمزگان واقع شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد داماهی پی به وبسایت این صرافی به نشانی www.damahipay.com مراجعه کنید.

این مجموعه خدمات مربوط به وب مانی،پرفکت مانی،پی اس ووچر و انواع ارز های دیجیتال را به انجام می رساند.

داماهی در پردازش تراکنش های مربوط به خرید ووچر هیچ گونه کارمزدی از مشتریان دریافت نمی کند. قیمت ارزهای دیجیتال ارائه شده در داماهی پی همواره در رده ی معقول ترین قیمت های موجود است. مشتریان گرامی داماهی پی می توانند سوالات خود را از طریق چت آنلاین از پشتیبانی داماهی پی بپرسند..

بلاگ داماهی پی نیز همواره مقالاتی در حوزه ی موضوعات داغ ارز های دیجیتال منتشر می کند. شما می توانید اخبار مربوط به آموزش خرید ارز هایی که هنوز در فهرست صرافی بایننس لیست نشده اند را در بلاگ داماهی پی بخوانید.شما می توانید سوالات و موضوعات پیشنهادی خودتان را در قسمت کامنت مقالات داماهی پی ارسال کنید.

یکی از امکانات متمایزی که در داماهی پی  وجود دارد، امکان کسب درآمد به وسیله ی معرفی کردن داماهی پی به دیگران است. شما می توانید با معرفی داماهی پی به دوستانتان، در کارمزد تراکنش های آن ها سهیم شوید و به کسب درآمد بپردازید. داماهی پی امیدوار است با خدمات خود بتواند گامی در جهت تسهیل فرایند های پرداخت آنلاین و سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال بردارد.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر