|
کدخبر: 237194

یک گزینه گران قیمت در راه بایرن مونیخ

گزینه های جایگزینی نیکلاس زوله، رقابت با اینتر برای جذب ماتیاس گینتر، تغییر استراتژی های ننقل و انتقالاتی بایرن مونیخ، قدرت بیشتر حسن صالح حمیدزیچ در باشگاه، روبرت لواندوفسکی و ارلینگ هالند، تمدید قرارداد تولیسو، نگاهی داریم به اخبار نقل و انتقالاتی بایرن مونیخ:

ورزش یک گزینه گران قیمت در راه بایرن مونیخ

نیکلاس زوله این احساس رو داشت که سران بایرن مصمم به حفظ او نیستند. برای او این نشانه ای از عدم قدردانی باشگاه بود. زوله متعجب شد که باشگاه تلاش زیادی برای حفظ او انجام نداد، تنها تلاش واقعی برای حفظ زوله در بایرن از سوی یولیان ناگلزمان بوده است. پیشنهاد ۱۰ میلیون یورویی بایرن برای زوله بسیار کمتر از پیشنهادی بود که باشگاه اخیرا برای تمدید قرارداد گورتسگا (۱۸ میلیون یورو)، کومان (۱۷ میلیون یورو) و کیمیش (۲۰ میلیون یورو) به این بازیکنان ارائه داده است. از آنجایی که نمایندگان زوله و اوپامکانو یکسان هستند، آن ها دقیقا از ساختار حقوقی بایرن مونیخ اطلاع دارند و می دانند که باشگاه می تواند بیش از ۱۰ میلیون یورو در سال به نیکلاس زوله پرداخت کند، تمدید قرارداد کومان با حقوق ۱۷ میلیونی نشان داد که بایرن علیرغم مشکلات اقتصادی ناشی از کورنا هنوز هم می تواند هزینه زیادی بپردازد. همچنین به نقل اشپورت آینتس نیز بایرن مونیخ امروز سکوت خود در مورد جدایی نیکلاس زوله را خواهد شکست. یکی از مقامات بایرن امروز در این مورد صحبت خواهد کرد تا وضعیت را برای هواداران توضیح دهد. نیکلاس زوله نیز اکنون در حال انجام مذاکرات پیشرفته با یک باشگاه که هنوز نامش فاش نشده است، ممکن است به زودی بین این ۲ توافقی حاصل شود. این مذاکرات یکی از دلایلی بود که زوله قبل از بازی مقابل هرتابرلین به سران باشگاه اعلام کرده بود که در تابستان مونیخ را ترک خواهد کرد.

 مبلغ پیشنهادی به نیکلاس زوله برای تمدید قرارداد حال می تواند به گزینه جانشین او ارائه شود. کریستنسن و رودیگر از گزینه های اصلی بایرن هستند. بایرن تلاش بیشتری برای جذب کریستنسن خواهد کرد زیرا رودیگر بیشتر تمایل به ماندن در چلسی یا رفتن به رئال مادرید دارد. اما به نقل از آلفردو پدولا خبرنگار گاتزتا دلو اسپورت، بایرن مونیخ به ماتیاس گینتر علاقه مند است و تاکنون در رقابت برای جذب این مدافع آلمانی از اینتر پیش افتاده است.

خروج داوید آلابا و نیکلاس زوله به صورت آزاد از بایرن مونیخ باعث شده است که باشگاه برای تمدید قرارداد ها استراتژی خود را تغییر دهد و از این به بعد از ۲ سال قبل از به اتمام رسیدن قرارداد بازیکنان، مذاکرات را شروع خواهد کرد تا دیگر بازیکنی به صورت آزاد باشگاه را ترک نکند. همچنین با اهداف باشگاه نیز از این به بعد زودتر تماس خواهد گرفته شد. بایرن ۲ سال است که آدام هلوژک را به عنوان جایگزین احتمالی روبرت لواندوفسکی زیر نظر دارد، همچنین تماس هایی نیز با پدر فلوریان ویترس برقرار شده است. در ادامه تغییر استراتژی های مدیریتی بایرن مونیخ، حسن صالح حمیدزیچ نیز اکنون قدرت بیشتر در نقل و انتقالات دارد. اولیور کان آزادی بیشتر به حمیدزیچ داده است و بنابراین او می تواند انعطاف بیشتری از خود نشان دهد و در مورد امضای قرارداد ها و خروج ها سریع تر عمل کند. از این پس حمیدزیچ می تواند در بازار نقل و انتقالات آزادی عمل بیشتری داشته باشد و بازیکنانی را که می خواهد بدون مشورت دیگران، به خدمت بگیرد (هزینه ای که برای این بازیکنان باید بپردازد محدودیت دارد). همچنین اگر بازیکنی به صورت آزاد از بایرن جدا شود، حمیدزیچ باید بدون فراتر رفتن از محدودیت های مالی، جایگزین مناسبی برای او پیدا کند.

در ادامه اخبار بیلد، اگر توافقی با روبرت لواندوفسکی حاصل نشود، بایرن انتظار دارد از فروش این بازیکن در تابستان آتی، ۶۰ میلیون یورو به دست بیاورد. این مبلغ می تواند زمینه ساز پرداخت بند ۷۵ میلیون یوروی ارلینگ هالند شود. بایرن برای توافق با هالند باید بیشتر از ۲۴ میلیون یورویی که در سال به روبرت لواندوفسکی می پردازد، به این مهاجم نروژی پیشنهاد دهد. در مورد تمدید قرارداد کورنتین تولیسو نیز، هر ۲ طرف در حال بررسی جدی این احتمال هستند. باشگاه و نمایندگان تولیسو روی این موضوع هم نظر هستند که این بازیکن اخیرا بسیار برای تیم کارآمد بوده است و در صورت عدم مصدومیت می تواند نقش بزرگتری را در تیم ایفا کند. با این حال اگر تولیسو باشگاه را ترک کند، دنیس زکریا جانشین او خواهد بود. حسن صالح حمیدزیچ با نمایندگان این بازیکن مذاکراتی را انجام داده است و به آن ها اعلام کرده است زکریا در پست های هافبک دفاعی و دفاع میانی بازی خواهد کرد.

منبع: طرفداری

ارسال نظر