|
کدخبر: 168454

شروع پروژه تمدید قرارداد در پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس پس از بازگشت تیم از گوا با بازیکنان تمدیدی وارد مذاکره جدی خواهد شد

ورزش  شروع پروژه تمدید قرارداد در پرسپولیس

مذاکرات جدی باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد با چند بازیکن از هفته آینده آغاز خواهد شد.

از چند هفته قبل باشگاه پرسپولیس به صورت کتبی و شفاهی با بازیکنانی که قراردادشان در پایان فصل تمام می‌شود، صحبت کرده و از آنها دعوت کرد تا با حضور در باشگاه شرایط خود را برای تمدید قرارداد ارائه دهند.

جعفر سمیعی همراه ابراهیم شکوری در چند نوبت از بازیکنانی که قراردادشان در پایان فصل تمام می‌شود به صورت شفاهی خواسته‌اند پیشنهاد خود را برای ادامه همکاری با باشگاه ارائه دهند.

نفراتی چون احمد نوراللهی، محمدحسین کنعانی زادگان، امید عالیشاه، سیدجلال حسینی، کمال کامیابی نیا و وحید امیری از مهم‌ترین نفراتی هستند که قراردادشان در پایان فصل تمام می‌شود و باشگاه از آنها خواسته شرایط خود را اعلام کنند.

با این حال عجیب اینجاست که هنوز هیچکدام از این نفرات دعوت باشگاه را برای انجام مذاکره نپذیرفته و شرایط خود را برای تمدید قرارداد اعلام نکرده‌اند. این در حالی است که از مدتها قبل زمزمه هایی در مورد تمایل نوراللهی و کنعانی زادگان به جدایی از پرسپولیس شنیده می‌شود و البته برخی شایعه‌ها حکایت از تمایل نداشتن کادرفنی به تمدید قرارداد با نفراتی چون سیدجلال حسینی، کامیابی نیا و عالیشاه به گوش می‌رسد. همه این مسائل دست به‌دست هم داده تا بازیکنان تمدیدی هنوز واکنشی در خصوص دعوت باشگاه برای مذاکره نشان ندهند.

برهمین اساس باشگاه پرسپولیس قصد دارد پس از بازگشت تیم از گوا و از هفته آینده به صورت جدی از بازیکنان بخواهد با حضور در باشگاه در مورد شرایط تمدید خود مذاکره کنند. به هرحال باشگاه حق خود می‌داند که آگاه باشد چه نفراتی تمایل به ادامه همکاری دارند و چه بازیکنانی درصدد جدایی هستند تا زمان کافی را برای جذب بازیکنان جانشین داشته باشد.

حالا باید دید پس از بازگشت سرخ پوشان چه اتفاقاتی رخ داده و کدام بازیکنان قرارداد خود را با باشگاه پرسپولیس تمدید خواهند کرد.

 

منبع: طرفداری

ارسال نظر