|
کدخبر: 158550

حمله مجدد عزیزیان به رشید مظاهری دروازه‌بان استقلال

سعید عزیزیان، مربی گلرهای سابق استقلال بار دیگر صحبت هایی علیه دروازه‌بان استقلال انجام داد

ورزش حمله مجدد عزیزیان به رشید مظاهری دروازه‌بان استقلال

اتهامات جدید سعید عزیزیان، مربی گلرهای سابق استقلال علیه رشید مظاهری: در بحث غذا تنها کسی که اعتراض داشت او بود. جو تیم را به هم ریخت، من شاهد دارم که او الفاظ رکیکی به کار برد و شاهدان من به دادگاه می‌آیند و شهادت می‌دهند

مظاهری در طول فصل مشکلاتی داشت و من سرپوش می‌گذاشتم. هر جا بحثی بود یک طرف آن مظاهری بود. در بحث با های وب سر پیراهن بحث کرد و تمرکز خودش و تیمش را به هم زد. در بحث غذا هم تنها کسی که اعتراض داشت او بود و یکبار هم هنگام ناهار وقتی چند بازیکن دیر سر میز آمدند و وریا آنها را جریمه کرد، تنها کسی که اعتراض داشت، مظاهری بود.

وقتی مظاهری متوجه شد جایی در ترکیب ندارد، من مشغول دیدن کار گلرهای جوان بودم که او سر و صدا کرد و گفت که چرا مرا نمی‌بینی؟ مظاهری این سابقه را در تیمهای دیگر هم داشت و جو تیم را به هم ریخت و بعد هم گفت پای من درد می‌کند و از تمرین بیرون رفت و روی پایش یخ گذاشت.

با حسینی کار می‌کردم که به مظاهری گفت رشید جان فردا بازی داریم و این بحث‌ها را کنار بگذار چون تمرکز تیم به هم می‌خورد اما مظاهری دوباره بحث کرد و رفت بیرون و روی پایش یخ گذاشت و داشت از محل تمرین بیرون می‌رفت که پشت سر من بود و الفاظ رکیکی به من گفت. من شاهد دارم که او الفاظ رکیکی به کار برد. اگر کاری نکرده چرا عذرخواهی می‌کند؟ شاهدان آنجا بودند و به دادگاه می‌آیند و شهادت می‌دهند.

 

ارسال نظر