|
کدخبر: 158507

بزرگترین معاوضه فصل لیگ در راه اصفهان - تبریز

دو باشگاه سپاهان و تراکتور مذاکراتی جدی برای معاوضه احسان حاج صفی با مرتضی منصوری و رضا میرزایی را آغاز کرده‌اند.

ورزش بزرگترین معاوضه فصل لیگ در راه اصفهان - تبریز

پس از جدایی احسان حاج صفی از فوتبال یونان همواره بحث حضور او در باشگاهی که در آکادمی آن رشد کرده، وجود داشته ولی هر بار قرارداد سه سال‌های که این بازیکن ملی پوش با باشگاه تراکتور به امضا رسانده بود، مانع از بازگشت او به دیار نصف جهان می‌شد.

حالا و در پنجره زمستانی لیگ بیستم، تنها نیم فصل از قرارداد احسان حاج صفی باقی مانده و این بازیکن در تابستان می‌تواند با قرارداد آزاد راهی سپاهان شود؛ پس برای تراکتوری‌ها هم بد نیست که چند ماه زودتر این بازیکن را از دست بدهند ولی دستاوردی از جدایی کاپیتان تیم ملی داشته باشند.

ایده معاوضه احسان حاج صفی با دو بازیکنی که تراکتور شرایط آنها را زیر نظر دارد، از همینجا شکل گرفته است. آنها در صورتی راضی به جدایی یکی از سه قلوهای ملی پوش تراکتور می‌شوند که رضا میرزایی و مرتضی منصوری را به صورت توامان جذب کنند.

شنیده‌ها حاکی از آن است که هر دو باشگاه راضی به انجام این معاوضه هستند و در صورتی که سه بازیکن حاضر در این قرارداد نیز رضایت خودشان را اعلام کنند، تقریبا دیگر باید این معاوضه بزرگ را میان دو باشگاه اصفهانی و تبریزی تمام شده تلقی کرد.

گفتنی در تیم سپاهان مرتضی منصوری چند هفته‌ای می‌شود که جای خود را به طور کامل از دست داده و دانیال اسماعیلی فر با درخششی که داشته، بازگشت این بازیکن که در ابتدای لیگ نوزدهم از شهرخودرو با قراردادی سه ساله به سپاهان پیوست را خیلی سخت کرده است. همچنین رضا میرزایی هم جایگاه ثابتی ندارد ولی معمولا توسط محرم نویدکیا در بازی‌های مختلف به عنوان یار تعویضی وارد زمین می‌شود و با سرعت و تکنیکی که دارد، مدافعان حریف را به دردسر می‌اندازد.

در سوی دیگر احسان حاج صفی که بازیکنی ثابت در ترکیب تراکتور به شمار می‌رود، در صورت بازگشت به سپاهان شاید تنها تغییر تیم محرم در پنجره زمستانی باشد و این سرمربی را از خرید یک بازیکن در پست هافبک دفاعی بی‌نیاز کند. سپاهانی‌ها در این پست به دنبال مسعود ریگی نیز هستند که در صورت نهایی شدن این معاوضه، دیگر بحثی از خرید این بازیکن نیز به میان نخواهد آمد.

البته باید همچنان منتظر بمانیم و ببینیم این سه بازیکنی که عناصر اصلی این قرارداد بزرگ را تشکیل می‌دهند، چگونه سرنوشت این معاوضه را رقم خواهند زد.

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر