|
کدخبر: 153145

اجرای موسیقی زنده بر سر مزار علی انصاریان

آرش ظلی پور امروز به رفیق قدیمی‌اش سر زد و در صفحه شخصی‌اش در شبکه اجتماعی اینستاگرام فیلم کوتاهی از حضور یک گروه هنری که برای همدردی با مادر علی انصاریان قطعه‌ای را به صورت زنده بر سر مزار آن مرحوم اجرا کردند، به اشتراک گذاشت

ورزش

آرش ظلی پور مجری و ورزشی نویس سابق که رفاقت دیرینه‌ای با مرحوم علی انصاریان داشت، امروز صبح بر سر مزار این بازیکن فقید کشورمان حاضر شد.

آرش ظلی پور چند ویدیو از حضور هواداران فوتبال بر سر مزار علی انصاریان در صفحه شخصی اینستاگرامی اش، منتشر کرد. با گذشت حدود ۷ روز از درگذشت علی انصاریان و با اینکه او در قطعه نام آواران بهشت زهرا دفن نشده است، افراد زیادی بر سر مزار وی حاضر می‌شوند تا به این بازیکن سابق سرخابی ادای احترام کنند.

آرش ظلی پور رفاقت دیرینه‌ای با علی انصاریان و مهرداد میناوند داشت. نخستین بار خبر ازدواج میناوند را ظلی پور در برنامه ورزش از نگاه دو و در حالی که مهرداد روی خط و خداداد عزیزی و حمید استیلی در استودیو حضور داشتند عنوان کرد و جنجالی‌ترین گفت‌وگوهای انصاریان هم اغلب با ظلی پور بود.

در عکس این خبر هم آرش ظلی پور و برادرش احسان را به همراه علی انصاریان در تحریریه روزنامه ۹۰ می‌بینید. این عکس را سال ۸۲ ابوالفضل امان الله عکاس آن زمان روزنامه نود که به سردبیری زنده یاد ناصر احمدپور منتشر می‌شد، از برادران ظلی پور و انصاریان ثبت کرد

انصاریان

 آرش ظلی پور از رفقای صمیمی زنده یاد علی انصاریان بود. عکس‌های انصاریان روی جلد روزنامه نود و روزنامه نود جمعه در حالی که گیتار به‌دست داشت، آن زمان سر و صدای زیادی به پا کرد.

مهرداد میناوند و علی انصاریان به فاصله یک هفته بر اثر ابتلا به بیماری کرونا درگذشتند و تمامی دوستان و دوستداران خود را عزادار کردند.

 

منبع: طرفداری

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها