|
کدخبر: 150862

هانی کرده برای استقلال دردسرساز شد!

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با ارسال ابلاغیه ای، نسبت به حضور یک فرد خاص در تمرین استقلال واکنش نشان داد.

ورزش هانی کرده برای استقلال دردسرساز شد!

چند روز پیش و قبل از عزیمت استقلال به مسجدسلیمان برای دیدار مقابل نفت، یک فرد غیر فوتبالی در تمرین آبی پوشان حضور پیدا کرد که ضمن دیدار و احوالپرسی با سرمربی و بازیکنان استقلال، حتی با مهدی قایدی نیز وارد شوخی‌های فیزیکی نیز شد که این مسئله با اعتراض شدید هواداران این تیم در فضای مجازی همراه گردید.

پس از این مسئله، هواداران استقلال در فضای مجازی با انتقاد از مسئولان تیم بابت راه دادن این فرد به تمرین آبی پوشان آن هم بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی، خواستار پیگیری این موضوع شدند که اکنون کمیته انضباطی نیز به این مسئله واکنش نشان داد و ابلاغیه‌ای را صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است:

*با توجه به حضور فرد غیر مرتبط در جلسه تمرین تیم و دیدار با بازیکنان تیم استقلال تهران، طبق بند ۱۱ ماده ۲۱ مقررات انضباطی، باشگاه استقلال به دلیل تخلف فوق، چنانچه دفاعیاتی دارد ظرف مدت ۲ روز از تاریخ این ابلاغیه، دفاعیات کتبی خود را به کمیته انضباطی ارسال کند.

در ادامه نیز کمیته انضباطی نسبت به صحبت‌های پیروز قربانی مربی سایپا پس از دیدار مقابل گل گهر واکنش نشان داد و خواستار ارسال دفاعیه از سوی وی شد. در این ابلاغیه آمده است:

*پیروز قربانی، مربی سایپا به دلیل توهین و نشر اکاذیب در مصاحبه پس از دیدار برابر گل گهر، به دلیل تخلف فوق، چنانچه دفاعیاتی دارد ظرف مدت ۲ روز از تاریخ این ابلاغیه، دفاعیات کتبی خود را به کمیته انضباطی ارسال کند.

 

منبع: ورزش3
  • استقلالچی ارسالی در

    برات متاسفم محمود بی فکر که داری برای تیم حاشیه درست میکنی

  • منصور علیرضایی ارسالی در

    آقای فکری میدونی کارت مثل چی میمونه .مثل اینه که بگن اصغر قاتل مرشد ومراد محمود فکریست .محمود فکری درمقابل اصغر قاتل سرش پائین بود وزانوهاش میلرزید.وقتی تو هانی کرده اوباشو با جهان پهلوان تختی نامدار در کنار هم قرار میدهی .نشان میدهی که تون ه هانی کرده رو میشناسی ونه جهان پهلوان ت ختی رو.توحتا نمیدونی کسوت چیه ونه پیش کس وت .وبا این حرفت پیش کسوتی خودتو هم زیر سوال بردی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها