|
کدخبر: 110705

با هزنیه کمیته ملی المپیک

حدادی برای عمل جراحی خار پاشنه راهی آلمان می‌شود!

احسان حدادی، نایب قهرمان المپیک لندن قرار است با حمایت کمیته ملی المپیک برای انجام عمل خار پاشنه چپ خود به آلمان اعزام شود.

ورزش حدادی برای عمل جراحی خار پاشنه راهی آلمان می‌شود!

احسان حدادی، نایب قهرمان المپیک لندن قرار است با حمایت کمیته ملی المپیک برای انجام عمل خار پاشنه چپ خود به آلمان اعزام شود. موافقت‌ اولیه با اعزام او صورت گرفته و در صورت موافقت نهایی، زمان اعزام این ورزشکار به آلمان مشخص می‌شود.

مهدی مبینی، سرپرست فدراسیون دوومیدانی در این مورد به ایسنا گفت: در جلسه ای که با آقای صالحی امیری و آقای حدادی داشتیم این موضوع مطرح شد. خار پاشنه چپ احسان باید عمل شود و آقای صالحی امیری موافق اعزام به آلمان بود. هزینه‌های عمل را هم کمیته ملی المپیک پرداخت می‌کند.

او در این مورد افزود: با کمیته هم مکاتبه کرده‌ایم و منتظر موافقت نهایی آقای صالحی امیری هستیم تا برنامه‌ریزی اعزام احسان را انجام دهیم. زمان خوبی برای عمل است چون با المپیک فاصله داریم و حدادی می‌تواند دوره نقاهت خود را طی کند و پس از آن تمریناتش را برای المپیک از سر بگیرد. او بعد از عمل جراحی به ایران برمی‌گردد تا دوره نقاهت خود را که حداکثر ۴۵ روز است، در ایران طی کند.

مبینی در پاسخ به این سوال که ضرورت اعزام حدادی به آلمان چیست و در ایران امکان عمل او وجود ندارد؟ گفت: پزشکی که قرار است حدادی را عمل کند بسیار حاذق است و قبلا هم خار پاشنه راست و کتفش را عمل کرده بود. علاوه بر این عمل حساسی است. از طرفی این پزشک اکثر قهرمانان جهان و حتی سهراب مرادی را هم عمل کرده است.

منبع: ايسنا

ارسال نظر