|
کدخبر: 109709

تیم قلعه‌نویی دنیا و آخرت را با هم دارد

سرمربی پارس جنوبی جم گفت: تیم سپاهان بسیار سازمان‌مند بود و آقای قلعه‌نویی تیمی درست کرده که هم دنیا و هم آخرت را دارد.

ورزش تیم قلعه‌نویی دنیا و آخرت را با هم دارد

هومن افاضلی پس از تساوی تیمش مقابل سپاهان اصفهان در کنفرانس خبری بعد از بازی اظهار کرد: بسیار بازی سختی بود. تیم سپاهان بسیار سازمان‌مند بود و آقای قلعه‌نویی تیمی درست کرده که هم دنیا و هم آخرت را دارد. هم شانس کسب سهمیه دارد و هم آینده را در اختیار خود دارد. باشگاه سپاهان روزهای درخشانی در پیش دارد. کمی طول کشید تا از آن وضعی که دو، سه سال پیش گرفتارش شدند، بیرون بیایند. وضعیت خوب این تیم یعنی سرمایه گذاری خوبی پشت این تیم بوده است و مربی بزرگی دارند.

او درباره اعتراضات دستیارانش در دقایق آخر بازی گفت: فقط وقتی که می توانم کمک کنم به کنار زمین می‌روم و در دیگر دقایق، مربی‌ها حضور دارند. به هر حال فوتبال، یک بازی است که احساسات زیادی را درگیر می‌کند و اگر احساسی نداشته باشید نمی‌توانید فوتبال بازی کنید و این‌ها جزو بازی هستند. ضمن این که به داوری تبریک می گویم و فکر نمی‌کنم اشتباهی هم در این بازی داشتند.

افاضلی درباره حضور محسن بنگر بازیکن سابق سپاهان روی نیمکت پارس جنوبی جم عنوان کرد: بنگر هشت سال برای سپاهان بازی کرد و کاپیتان این تیم بود و قهرمانی‌های زیادی با این تیم به‌دست آورد. اثری که از خودش اینجا گذاشته جزو افتخارات سپاهان است و حیف است که یک عکس از او روی دیوار راهروی ورزشگاه نیست. او اینجا زحمت کشیده و سپاهان را دوست دارد و این کمی برای من عجیب بود.

 

منبع: ایسنا

ارسال نظر