|
کدخبر: 149650

زمان برگزاری نمایشگاه اتصالات اشتوتگارت تغییر کرد

نمایشگاه اتصالات اشتوتگارت گل سرسبد برند جهانی نمایشگاه اتصالات (Fastener Fair) و محل اصلی دیدار اهالی صنعت اتصالات است.

نمایشگاه زمان برگزاری نمایشگاه اتصالات اشتوتگارت تغییر کرد

شرکت نمایشگاهی مک بروکز (Mack-Brooks Exhibitions) اعلام کرد نمایشگاه اتصالات اشتوتگارت که قرار بود در محل نمایشگاه‌های اشتوتگارت آلمان در ۱۸ تا ۲۰ می‌۲۰۲۱ برگزار شود را به ماه نوامبر موکول می‌کند.

نهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت اتصال دهنده‌ها و اتصالات، از ۹ تا ۱۱ نوامبر ۲۰۲۱ برگزار می‌شود. برگزار‌کنندگان می‌گویند این تصمیم به دلیل بیماری همه گیر کرونا و در پی گفت‌وگوی ماه‌های اخیر با غرفه داران و بازدید‌کنندگان اخذ شده است. عدم اطمینان در مورد ادامه محدودیت‌های سفر به دلیل "شخصیت بین‌المللی" این نمایشگاه از عوامل موثر در تصمیم گیری بود.

لیلیانا گزدیِوسکی (Liljana Goszdziewski)، مدیر این نمایشگاه، به نمایندگی از شرکت نمایشگاهی مک بروکز گفت: "به دنبال گفت‌وگو‌های گسترده با همه شرکت کنندگان، به این نتیجه رسیدیم که نمایشگاه را به ماه نوامبر موکول کنیم. با توجه به تحولات بین‌المللی کنونی ناشی از همه گیری ویروس کرونا، تعطیلی‌های بیشتر و ادامه محدودیت‌های سفر، معتقدیم که به تعویق انداختن نمایشگاه مسئولانه‌ترین تصمیم در این مرحله است. امیدوارم که این تعویق شش ماهه فرصت مناسبی جهت ثبات تأثیر ویروس کرونا در سراسر جهان باشد و در صورت ایمن بودن، مطمئن باشید که این رویداد می‌تواند یک بار دیگر به نقش حیاتی خود در جمع کردن فعالان صنعت اتصالات جهان گرد یکدیگر ادامه دهد".

گل سرسبد برند جهانی نمایشگاه اتصالات

درپی این تصمیم، شرکت نمایشگاهی مک بروکز اعلام کرده است که نمایشگاه اتصالات ایتالیا که قرار بود در همان تاریخ در ماه نوامبر برگزار شود، به دلیل همپوشانی دو نمایشگاه از بابت غرفه دار و بازدید‌کننده به تعویق می‌افتد. اطلاعات بیشتر در مورد تاریخ‌های جدید نمایشگاه اتصالات ایتالیا بعداً اعلام خواهد شد.

نمایشگاه اتصالات اشتوتگارت گل سرسبد برند جهانی نمایشگاه اتصالات (Fastener Fair) و محل اصلی دیدار اهالی صنعت اتصالات است. این نمایشگاه که در سال ۲۰۱۹ پذیرای ۹۸۷ غرفه دار از ۴۵ کشور و ۱۲.۰۷۰ بازدید‌کننده از ۹۰ کشور بود، بخشی از یک مجموعه از رویدادهای تجاری هدفمند برای این صنعت است، که درکشورهای مختلف من جمله ایتالیا، ترکیه، فرانسه، هند، مکزیک و امریکا نیز با همین نام برگزار می‌شود.

تهیه و تنظیم: محسن خواجه محمدی

ارسال نظر