|
کدخبر: 145237

آمادگی کامل ایران برای استفاده از ظرفیت اکسپو ۲۰۲۰

ششمین جلسه کمیته اقتصادی ستاد اکسپو۲۰۲۰ دوبی در تالار اصفهان شرکت سهامی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.

در ابتدای این نشست نلسون حضرتی عضو هیأت مدیره شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران و مسئول کمیته اقتصادی ستاد اکسپو ۲۰۲۰ دوبی اظهار کرد: امیدوارم با همدلی و هم فکری که در فضای آرامش فعلی ایجاد شده است بتوانیم با حرکت رو به جلو موجب شکوفایی مستمر و پایدار صنعت نمایشگاهی کشور شویم.

وی افزود: حضور و شرکت در رویداد بین المللی اکسپو برای هر کشوری حایز اهمیت است و می تواند منشأ خیر و برکت باشد و ما نیز از این فرصت جهانی به بهترین شکل در جهت رونق و شکوفایی در زمینه های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی به عنوان برند نمایشگاهی موثر واقع خواهیم شد.

حضرتی اظهار کرد: با تاخیر یکساله ای که بخاطر شیوع ویروس کرونا در اکسپو بوجود آمد امیدواریم با همکاری اعضای محترم کمیته های ستاد اکسپو و مدیران ارشد شرکت سهامی نمایشگاه و همچنین مدیرانی که از حوزه های مختلف وزارت امور خارجه ، وزارت اقتصاد و دارایی و سازمان برنامه و بودجه و سایر ارگان های زیربط حضور دارند بتوانیم افق روشنی را برای فضای اقتصادی کشور در اکسپو ۲۰۲۰ دوبی فراهم کنیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اهداف همه کمیته های ستاد اکسپو دوبی در جهت موفقیت در این کار بزرگ ملی است و کمیته اقتصادی نیز با دستور جلسات مشخص و با اهداف راهبردی در زمان بندی مناسب موجب حصول نتیجه مطلوب خواهد شد.

نمایشگاه-اکسپو

منبع: روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی ایران

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها