|
کدخبر: 108077 مسعود رمضانی

اختصاصی گسترش‌نیوز:

همکاری دو شرکت معدنی برای هوشمند‌سازی تجهیزات

متخصصین دفتر مرکزی شرکت جهانی معدن و صنعت RCT مستقر در استرالیا از همکاری با شرکت "صنایع قابل اعتماد" به منظور تهیه قطعات، موتور و تجهیزات امریکایی خبر داد.

معدن همکاری دو شرکت معدنی برای هوشمند‌سازی تجهیزات

RCT با همکاری شرکت صنایع قابل اعتماد به دنبال هوشمند‌سازی تجهیزات معدنی می‌روند.

 متخصصین دفتر مرکزی شرکت جهانی معدن و صنعت RCT مستقر در استرالیا از همکاری با شرکت "صنایع قابل اعتماد" به منظور تهیه قطعات، موتور و تجهیزات امریکایی خبر داد. این شرکت‌ها به دنبال این هستند تا راهکارهای استفاده از فناوری‌های تجهیزات سیار را در معادن سراسر جهان گسترش‌دهند.

شرکت RCT به دنبال آن است تا محصولات خود را که شامل سیستم حفاظتی Muirhead، سیستم مدیریت ناوگان صنعتی، سیستم Smartrack جهانی و طیف وسیعی از قطعات الکترونیکی تخصصی AusProTecTM را تولید کرده و از شرکت صنایع قابل اعتماد نیز به منظور تامین نیاز مشتریان معدن، تولیدکنندگان برق و شرکت‌های صنعتی در بیش از ۶۰ کشور جهان اقدام کند.

شرکت صنایع قابل اعتماد همچنین می‌تواند با بهره‌گیری از فرصت‌های به‌دست آمده به منظور پیاده‌سازی فناوری RCT به صورت موردی با مشتریان خود بحث و تبادل نظر کنند. البته شرایط میان RCT و صنایع قابل اعتماد هنوز به طور علنی اعلام نشده است.

فهم درست از مشارکت

دو شرکت مذکور در گذشته نیز به منظور ارائه راه‌حل‌های فناوری در سایت‌های معدنی سراسر جهان با یکدیگر همکاری داشته‌اند. اما این اقدام در واقع یک همکاری رسمی دوجانبه به شمار می‌رود. که در آن شرکت صنایع قابل اعتماد محصولات شرکت RCT را به مشتریان خاص عرضه خواهد کرد.

خدماتی که شرکت RCT ارائه می‌کند شامل مدیریت ناوگان، سیستم‌های اتوماسیون و حفاظت و نگهداری است. شرکت صنایع قابل اعتماد نیز تجربیاتی در زمینه ارائه راه‌حل‌ برای تولید‌کنندگانی همچون، کاترپیلار، کامینز، کوماتسو و سایر تولیدکنندگان داشته است.

این همکاری دو جانبه ممکن است تحلیل‌گران را به درک درست از شرایط موجود با توجه به شیوع کرونا ویروس برساند. مدیران صنعتی و تحلیل‌گران پیش‌بینی کرده‌اند که بهره‌گیری از راه‌حل‌های فناوری از جمله کامیون‌های خودکار و سیستم‌های کنترل از راه دور می‌تواند با کمک به شرکت‌های معدنی اثرات اقتصادی ناشی از شیوع کرونا را ترمیم کند و به سرعت وضعیت را به قبل از کرونا برساند.

مجریان امر درباره مشارکت نظر می‌دهند

کریستوفر کالو، مدیر فروش بین‌المللی صنایع قابل اعتماد با استقبال از همکاری میان این شرکت با RCT گفت: "RCT دارای محصولات گسترده‌ای با کیفیت است که بسیاری از مشکلاتی را که مشتریان ما در محدوده سازمان‌های خود با آن روبه‌رو هستند را برطرف می‌کند.

اندریو سلز مدیر پروژه و فروش شرکت RCT می‌گوید: هر دو شرکت به دنبال تقویت پایه‌های همکاری هستند و دو شرکت RCT و صنایع قابل اطمینان از شهرت خوبی در ارائه خدمات فناوری در سراسر جهان برخوردار هستند که مشارکت این دو با یکدیگر می‌تواند ضامن رساندن خدمات به مشتریان گسترده را شامل شود.

همچنین ما شرکت صنایع قابل اطمینان را به عنوان یک شریک بسیار شایسته با سابقه حمایت از مشتریان در کلیه نیازهای عملیاتی خود نگاه می‌‌کنیم.

بررسی اجمالی شرکت RCT

شرکت RCT در استرالیا به عنوان راهبر بازار این کشور در زمینه راه‌حل‌های هوشمند، کنترل از راه دور، راه‌حل‌های اتوماسیون کنترل از راه دور در بخش صنایع معدنی شناخته می‌شود. راه‌اندازی این شرکت از قدمت طولانی برخوردار است و به سال ۱۹۶۰ بازمی‌گردد. این شرکت جوایزی نیز کسب کرده است که از جمله آنها می‌توان به جایزه اختراعات صنایع معدنی اشاره کرد. همچنین این شرکت فناوری‌های مهم معدنی شرکت‌های Codelco، Alrosa و... را انجام داده است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها