|
کدخبر: 158153

آخرین وضعیت مصدومان یوونتوس

آندره آ پیرلو، سرمربی یوونتوس، در آستانه دیدار این تیم با لاتزیو راجع به وضعیت مصدومان پرشمار بیانکونری صحبت کرد.

یوونتوس امروز به مصاف لاتزیو خواهد رفت و آندره آ پیرلو در آستانه این بازی راجع به بازیکنان مصدوم خود صحبت کرده است. بیانکونری در هفته های اخیر بسیاری از مهره های کلیدی خود را به دلیل مصدومیت از دست داد و هنوز هم تعداد یاز این بازیکنان از مصدومیت رهایی نیافته اند.

پیرلو گفت:  بعضی از بازیکنان مصدوم ما کمی به همراه تیم تمرین کردند، ما هنوز یک روز دیگر فرصت داریم و ممکن است بازیکنی برای بازی آماده شود. متاسفانه بنتانکور غایب خواهد بود و ما مجبوریم که دست به ابتکار بزنیم تا بهترین ترکیب ممکن را برابر لاتزیو به زمین بفرستیم.

دلیخت هنوز تمرین نکرده و خواهیم دید که او در چه حالی است. لئونادرو بونوچی در بخشی از تمرین با ما شرکت کرد و کمی بهتر است اما ۱۶ روز است که از میادین دور بوده.

موراتا بهتر است، هر روز تلاش می کند تا آمادگی اش را بهبود ببخشد. رمزی خوب است و می تواند برابر لاتزیو بازی کند. فردا او می تواند کمک دست ما باشد. او خوب است و ما شاید به کمکش نیاز داشته باشیم."

یوونتوس با یک بازی کمتر، ۱۰ امتیاز با اینتر صدرنشین فاصله دارد و در صورت پیروزی در بازی فردا شب می تواند به فاصله هفت امتیازی نراتزوری برسد و همچنان امید به لغزش شاگردان کونته و پیدا کردن شانس قهرمانی داشته باشد.

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر