|
کدخبر: 108147

مشکلات شغلی مربیان پیش دبستانی

مربیان پیش‌دبستانی که بعد از سال ۹۲ مشغول به کار شده‌اند خواستار جذب در ساختار آموزش و پرورش هستند.

فرهنگ مشکلات شغلی مربیان پیش دبستانی

جمعی از مربیان پیش‌دبستانی سراسر کشور از شرایط شغلی و معیشتی خود انتقاد کردند.

این مربیان که بعد از سال ۹۲ آغاز به کار کرده‌اند، از مسئولان وزارت آموزش و پرورش توقع دارند فکری به حال جذب آنها کنند و به این بلاتکلیفی شغلی خاتمه دهند.

مربیان می‌گویند: بیشتر ما دارای مدارک تحصیلی و سابقه کار هستیم و می‌توانیم به عنوان معلم باکیفیت در ساختار آموزش و پرورش کشور جذب شویم.

این مربیان همچنین از نمایندگان مجلس یازدهم درخواست دارند با ارائه یک طرح جامع، روند استخدام مربیانی که بین سال‌های ۹۲ تا ۹۹ مشغول به کار هستند را تسهیل کنند.

مربیان با انتقاد از بلاتکلیفی شغلی خود می‌گویند: نباید نیروهای آموزشی کشور با چنین مشکلاتی دست و پنجه نرم کنند و دچار گرفتاری‌های بسیار باشند.

منبع: ایلنا
  • ناشناس ارسالی در

    سلام آقای وزیر آموزش و پرورش تو رو به خد ا به فکر ما مرلیان پیش دبستانی هم باشی آ خه ما باید هر سال منتظر باشیم تا شما ما رو جذب آموزش و پرورش کنید من خودم هم قبل ستل ۹ا هستم و هم بعد سال ۹۱ هستم ما رو حتما مهر ۹۹ یعنی همین روز ها جذب کنید آم وزش و پرورشآقای حاجی میرزایی ما این روز ها منتظریم

  • مربی پیش دبستانی ارسالی در

    ازشما مسئولان بزرگوار و وزیر محترم آموزش وپرورش عاجزانه خواهشمندیم به بلا تکلیفی ما مربیان پیش دبستانی فیصله دهند وطالب یاری وحمایت شما عزیزان دلسوز هستیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها