|
کدخبر: 191869

انتقاد جنجالی پسر سوپراستار هالیوود از واکسیناسیون!

جنجالِ فرزند تام هنکس، باوجودِ مبتلا شدن پدر و مادرش: «آن سوزنِ لعنتی [واکسن) را در من فرو نخواهید کرد»!

سینما و تلویزیون انتقاد جنجالی پسر سوپراستار هالیوود از واکسیناسیون!

«چت هنکس» فرزند «تام هنکس» بازیگر برنده اسکار بار دیگر با اظهار نظر علیه واکسیناسیون کووید-۱۹ جنجال آفرید. این در حالی است که والدین او «تام هنکس» و «ریتا ویلسون» از اولین سلبریتی‌هایی بودند که به ویروس کرونا مبتلا شدند.

ابتلای هنکس و ویلسون به ویروس در ماه مارس سال ۲۰۲۰ سبب نشده که فرزند آن‌ها علناً واکسن کووید-۱۹ را نکوهش نکند و نظرات جنجالی‌اش را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک نگذارد. این بازیگر و موزیسین ویدیویی ارسال کرده که ابتدا به نظر می‌رسید در حمایت از واکسیناسیون است: «مدتی است که راجع به این موضوع تردید داشتم، به همین علت بود که هیچ‌وقت چیزی نگفتم.»

«چت هنکس» اضافه می‌کند: «اما با توجه به اینکه بسیاری از افرادی که می‌شناسم به کووید مبتلا شده‌اند، و شمارشان در حال افزایش است، فکر می‌کنم مهم باشد که بگویم واکسن زده‌ام، فکر می‌کنم همه باید این کار را بکنند.»

چت در ادامه می‌گوید: «واقعاً مهم است که همه ما این کار را بکنیم. به همه دنبال‌کنندگانم توصیه می‌کنم، وقت تعیین کنند و در اولین فرصت واکسن بزنند.» در این لحظه از ویدیو فرزند ۳۱ ساله «تام هنکس» فاش می‌کند که اظهاراتش کنایه‌آمیز بوده است. او می‌گوید: «لعنتی! سری که درد نمی‌کند را دستمال نمی‌بندند! من هیچ‌وقت کووید نگرفته‌ام. آن سوزن لعنتی را در من فرونخواهید کرد! »

در بخش‌های دیگر این هیاهو، «چت هنکس» ویروس کرونا را «آنفلوانزای مادر—-» می‌خواند و به آن دسته از افراد آسیب‌پذیر توصیه می‌کند که درون خانه بمانند: «برای چه بیرون می‌چرخید؟ اگر در خطرید، گم شوید خانه‌هایتان. از پوشیدن ماسک خسته شده‌ام.»

والدین هنکس پس از بهبودی آنتی‌بادی خون خود را برای انجام تحقیقات بر روی واکسن کرونا اهدا کرده بودند. این زوج آوریل ۲۰۲۱ گفتند که هنوز واکسینه نشده‌اند اما به زودی آن را تزریق خواهند کند.

در حال حاضر بیش از ۱۷۵ میلیون دوز واکسن کووید-۱۹ در سراسر ایالات متحده تزریق شده است.

منبع: کافه سینما

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها