|
کدخبر: 159298

بهترین فیلم سال مشخص شد

فیلم «سرزمین آواره ها» ساخته «کلوئی ژائو» حایزه بهترین فیلم از نگاه مخاطبان چهل و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم تورنتو را از آن خود کرد.

سینما و تلویزیون  بهترین فیلم سال مشخص شد

بیست و ششمین دوره جوایز انتخاب منتقدان صبح امروز برندگان خود را در ۲ بخش سینما و تلویزیون شناخت.

مراسم امسال به صورت ترکیبی از مجازی و فیزیکی به میزبانی تای دیگز و حضور برخی از اهدا کنندگان جوایز روی صحنه، در لس‌آنجلس برگزار شد.

با معرفی نامزدهای این جوایز که ماه پیش انجام شد نتفلیکس با کسب ۴۶ نامزدی در بخش سینما و ۲۶ نامزدی در تلویزیون موفق‌ترین استودیو شد. «منک» با کسب ۱۲ نامزدی موفق‌ترین فیلم و «تاج» و «اوزارک» با کسب ۶ نامزدی موفق‌ترین برنامه تلویزیونی بودند.

با اهدای جوایز «سرزمین آواره ها» به عنوان بهترین فیلم سال شناخته شد و کارگردان آن کلویی ژائو نیز بهترین کارگردان سال شد و فیلم جایزه بهترین فیلمنامه اقتباسی و بهترین فیلمبرداری را هم از آن خود کرد.

فرانسیس مک‌دورمند، دیوید استراترن، لیندا می، چارلی سوانک و باب ولز از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلم «سرزمین آواره ها» ساخته «کلوئی ژائو» حایزه بهترین فیلم از نگاه مخاطبان چهل و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم تورنتو را از آن خود کرد. همچنین این فیلم برندهٔ جایزه شیر طلایی جشنواره فیلم ونیز شد.

 

منبع: میزان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها