|
کدخبر: 151348

بهترین فیلم‌های چادویک بوزمن + لینک دانلود

چادویک بوزمن هنرپیشه آمریکایی بود که به خاطر بازی در نقش پلنگ سیاه در دنیای سینمایی مارول به شهرت دست یافته بود. او همچنین برنده جایزه ساترن بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد.

سینما و تلویزیون بهترین فیلم‌های چادویک بوزمن + لینک دانلود

شاخص‌ترین نقش بوزمن پلنگ سیاه در فیلم دنیای سینمایی مارول بود. از فیلم‌‌ها یا برنامه‌‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته ‌است می‌توان به کاپیتان امریکا جنگ داخلی، خدایان مصر، روز عضو گیری و پلنگ سیاه اشاره کرد. این بازیگر امریکایی تقریبا ۴ سال از بیماری خود اطلاع داشت، اما از این مسئله صحبت نکرد. بوزمن به دور از هیاهوی برخی از سلبریتی‌ها توانسته بود به یک زندگی آرام برسد و به ندرت مصاحبه می‌‌کرد. او بیشتر وقت خود را صرف کارش می‌کرد تا بتواند بهترین عملکرد را در ایفای نقش‌ هایش داشته باشد. آخرین حضور بوزمن در یک فیلم سینمایی مربوط به «۵ هم‌خون» به کارگردانی اسپایک لی است. این بازیگر توانمند حتی در صحنه‌های اکشن و پر جنب ‌و جوش هم هرگز از خود ضعف نشان نداده بود. بوزمن در ۲۸ اوت ۲۰۲۰ در لس آنجلس دیده از جهان گشود. در اینجا گلچینی از بهترین فیلم های کارنامه هنری این بازیگر را به شما معرفی می کنیم.

انتقام جویان پایان بازی Avengers: Endgame

  • ژانر: اکشن، درام، علمی-تخیلی
  • امتیاز: ۸.۴ از ۱۰

انتقام-جویان-پایان-بازی

اینکه سازندگان انتقام‌جویان: پایان بازی تصمیم گرفتند نخستین قهرمانی که بعد از برگرداندن نابودی نیمی از دنیا توسط تانوس بازگردد پلنگ سیاه بوزمن باشد بی‌دلیل نبود. بازی بوزمن در نقش این ابر قهرمان آن قدر دل‌نشین بود که برگرداندن پلنگ سیاه بر روی پرده سینما تضمینی برای جلب رضایت طرفداران این فیلم در سراسر دنیا بود. هر کسی که انتقام‌جویان: پایان بازی را در سینما دیده باشد احتمالا فوران احساسات طرفداران بعد از برگشتن پلنگ سیاه از یکی از پورتال‌های دکتر استرنج را هیچ‌گاه فراموش نخواهد کرد. این صحنه یکی از قدرتمند‌ترین لحظات دنیای سینمایی مارول بود که ثابت می‌کند این بازیگر همیشه در یادها باقی خواهد ماند.

لینک دانلود فیلم

انتقام جویان جنگ ابدیت Avengers: Infinity War

  • ژانر: اکشن، علمی-تخیلی، ماجراجویی
  • امتیاز: ۸.۴ از ۱۰

انتقام-جویان-جنگ-ابدیت

به غیر از صحنه‌ای که اسپایدرمن تام هالند بعد از اینکه توسط تونی استارک رابرت داونی جونیور تحقیر شد، ناپدید شد، یکی از بدترین صحنه‌های انتقام‌جویان: جنگ ابدیت وقتی بود که بعد از بشکن زدن تانوس پلنگ سیاه بوزمن غیب شد. اینکه مخاطبان در سینما نفس‌های خود را در سینه حبس کردند نشان می‌دهد چقدر این شخصیت دوست‌داشتنی بوده و هم‌چنین مشخص می‌کند چرا بعد از اکران پلنگ سیاه تی‌چالای بوزمن به یکی از شخصیت‌های محبوب طرفداران تبدیل شد.

لینک دانلود فیلم

کاپیتان امریکا جنگ داخلی Captain America: Civil War

  • ژانر: اکشن، ماجراجویی، علمی تخیلی
  • امتیاز: ۷.۹ از ۱۰

کاپیتان-امریکا-جنگ-داخلی

در فیلم کاپیتان امریکا ۳ جنگ داخلی ۲۰۱۶، پس از اتفاقات انتقام‌جویان: عصر اولتران، دولت‌‌های جهان قانونی را وضع می‌کنند که طی آن فعالیت‌‌های تمامیِ ابرقهرمانان کنترل می‌شوند و آنها بایستی برای دولت کار کنند. اما کاپیتان امریکا و مرد آهنی که در مورد این قانون نظرات متفاوتی دارند، مقابل یکدیگر می‌ایستند و جنگی نفس گیر رخ می‌دهد.

لینک دانلود فیلم

پلنگ سیاه Black Panther

  • ژانر: اکشن، علمی تخیلی
  • امتیاز: ۷.۳ از ۱۰

پلنگ-سیاه

فیلم Black Panther محصول کشور امریکا و در ژانر اکشن، علمی تخیلی می‌باشد و به کارگردانی Ryan Coogler در سال ۲۰۱۸ ساخته شده است. در فیلم پلنگ سیاه بازیگرانی چون Chadwick Boseman، Danai Gurira، Lupita Nyong'o، Michael B. Jordan، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم پلنگ سیاه (Black Panther) به دنبال اتفاقات فیلم کاپیتان امریکا: جنگ داخلی، پادشاه تچالا به کشورش واکاندا بر می‌گردد. اما در آن جا با دو دشمن قدرتمند که برای سرنگونی او هم پیمان شده‌اند رو به رو می‌شود. که یکی از آنها کسی است که قربانی اشتباه پدر تچالا بوده است. حالا تچالا باید به عنوان پلنگ سیاه با کمک نیروهای ویژه واکاندا کاری کنند تا از وقوع یک جنگ جهانی جلوگیری کنند.

لینک دانلود فیلم

مارشال Marshall

  • ژانر: بیوگرافی، تاریخی
  • امتیاز: ۷.۲ از ۱۰

مارشال

فیلم Marshall محصول کشور چین و در ژانر بیوگرافی، تاریخی می‌باشد و به کارگردانی Reginald Hudlin در سال ۲۰۱۷ ساخته شده است. در فیلم مارشال بازیگرانی چون Chadwick Boseman، Josh Gad، Kate Hudson، Sterling K. Brown، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم مارشال (Marshall) درباره تورگود مارشال، نخستین وکیل افریقایی-امریکایی است که موفق می‌شود به مقام قاضی دیوان عالی ایالات متحده امریکا برسد.

لینک دانلود فیلم

۲۱ پل ۲۱ Bridges

  • ژانر: اکشن، جنایی
  • امتیاز: ۶.۶ از ۱۰

۲۱-پل

فیلم ۲۱ Bridges محصول کشور چین و در ژانر اکشن، جنایی می‌باشد و به کارگردانی Brian Kirk در سال ۲۰۱۹ ساخته شده است. در فیلم ۲۱ پل بازیگرانی چون Chadwick Boseman، J.K. Simmons، Sienna Miller، Stephan James، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم ۲۱ پل (۲۱ Bridges) در پی آشکار شدن توطئه‌ای بزرگ و غیرمنتظره، یک کارآگاه اداره پلیس شهر نیویورک به نام آندره دیویس، تلاش برای به دام انداختن دو جنایتکاری را آغاز می‌کند که به اتهام قتل افسران پلیس، تحت تعقیب قرار گرفته‌‎اند.

لینک دانلود فیلم

پنج هم خون Da ۵ Bloods

  • ژانر: جنگی، درام
  • امتیاز: ۶.۶ از ۱۰

پنج-هم-خون

فیلم Da ۵ Bloods محصول کشور امریکا و در ژانر جنگی، درام می‌باشد و به کارگردانی Spike Lee در سال ۲۰۲۰ ساخته شده است. در فیلم پنج هم خون بازیگرانی چون Clarke Peters، Delroy Lindo، Jonathan Majors، Norm Lewis، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم پنج هم خون (Da ۵ Bloods) چهار کهنه‌ سرباز امریکایی افریقایی‌ تبار، به کشور ویتنام بازمی‌گردند تا بقایای جسد رهبر جوخه خود را پیدا کنند و گنجینه‌ای که هنگام خدمت سربازی در آنجا پنهان کرده‌اند را بازیابند.

لینک دانلود فیلم

پیامی از کینگ Message from the King

  • ژانر: اکشن، جنایی
  • امتیاز: ۶.۴ از ۱۰

پیامی-از-کینگ

فیلم Message from the King محصول کشور بلژیک و در ژانر اکشن، جنایی می‌باشد و به کارگردانی Fabrice du Welz در سال ۲۰۱۷ ساخته شده است. در فیلم پیامی از کینگ بازیگرانی چون Alfred Molina، Chadwick Boseman، Luke Evans، Teresa Palmer، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم پیامی از کینگ (Message from the King) داستان در مورد غریبه‌ای مرموز اهل افریقای جنوبی به نام جیکوب کینگ می‌باشد که پس از قطع شدن تمامی راه‌های ارتباطی با خواهر کوچک ترش در لس آنجلس، تصمیم میگیرد برای پیدا کردن او به لس آنجلس بیاید. او در تلاش است تا اخرین حرکات خواهرش را ردیابی کند و در این حال آثاری از مواد مخـدر و رازهایی وحشتناک پیدا می‌کند که او را ناامید می‌کنند. کینگ که به هشدارهای بازگشت به خانه اعتنایی نمی‌کند، مصمم است تا انتقام مرگ خواهر کوچکش را از کسانی که این بلا را بر سر او آورده‌اند بگیرد. کینگ وارد بازی خطرناکی می‌شود که تنها یک راه بازگشت در آن وجود دارد.

لینک دانلود فیلم

نویسنده: اختصاصی گسترش نیوز

ارسال نظر