|
کدخبر: 109813

نمایش طلسم در جشنواره فیلم نسل دوم چین

فیلم کوتاه طلسم به کارگردانی بهروز نشان و محصول مدرسه فیلمسازی ایموفیس در نخستین حضور بین‌المللی خود در جشنواره بین‌المللی فیلم نسل دوم چین به نمایش در می‌آید.

سینما و تلویزیون نمایش طلسم در جشنواره فیلم نسل دوم چین

این جشنواره یک رویداد فیلم جوان است که به مفهوم "هر کارگردان مستحق مرحله بزرگتر" است برپا می‌گردد. این رویداد توسط شرکت ارتباطات فرهنگی "یو جیدایی" برگزار می‌شود که مجموعه‌ای از جشنواره‌های فیلم، کارگزاران هنری، توسعه آثار فیلم و تلویزیون و مدیریت فعالیت‌های فرهنگی هنری و خدمات هنری و بلیط فروشی است.

برگزار‌کنندگان این رویداد معتقدند که موضوع اصلی این است که "خلقت هنری متعلق به هر شخص است" و هدف اصلی استفاده از این مطالعه در خارج از کشور به عنوان بدنه اصلی برای عموم است. در سال ۲۰۱۹، نخستین دوره جشنواره فیلم نسل دوم برگزار شد که صدها فیلم از کارگردانانی از ۲۲ کشور در سراسر جهان در آن به نمایش در آمد.

YVE طی چهار سال، از همه اقشار زندگی توجه و پشتیبانی گسترده‌ای داشته است، همچنین از سوژو، هانگزو، شانگهای و جاهای دیگر، شرکت‌های خلاق و خلاق و افراد پشتیبانی دریافت کرده است.

جشنواره بین‌المللی فیلم YVE رویدادی است که توسط YVE فرهنگ و هنر ارتباطات با مسئولیت محدود برگزار شده است و به منظور کمک به صدا درآوردن از سازندگان فیلم‌های نسل جوان تر برگزار شده است. جشنواره کاملاً به این عقیده پایبند است که هنر برای هر کسی است، بنابراین، همه می‌توانند قادر به خلق هنر باشند.

YVE فرهنگ و هنر ارتباطات آموزشی ویبولیتین یک شرکت در حال رشد است که توسط گروهی از دانشجویان چینی که در خارج از کشور در سال ۲۰۱۷ تحصیل می‌کنند، تأسیس شده است. YVE برای نخستین بار بزرگترین نمایشگاه سالانه هنر را برای دانشجویان بین‌المللی در سراسر جهان برگزار کرد. این نمایشگاه بار دیگر بر مفهوم "آفرینش هنری متعلق به همگان" است برگزار شد.

کلیه آثاری که شرایط را برآورده می‌کند، بر روی سکوی YVE نمایش داده می‌شوند و با رأی تماشاگران نیز جوایز اهدا خواهد شد. این رویداد ۶ مرداد ماه امسال بر گزار می‌شود.

 

 

 

 

ارسال نظر