|
کدخبر: 170998

اعمال رتبه بندی معلمان با برگزاری آزمون؟!

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: مخالف برگزاری هرگونه آزمونی برای اعمال رتبه‌بندی معلمان هستیم.

سیاست داخلی اعمال رتبه بندی معلمان با برگزاری آزمون؟!

مجتبی بخشی‌پور با اشاره به اینکه بحث داغ این روزهای رتبه بندی، که حتی اگر شایعه هم باشد، خاطر معلمان را به شدت مکدر کرده، بحث برگزاری آزمون برای برخورداری از مزایای رتبه‌بندی است، عنوان کرد: بدتر از آن، طرح این موضوع است که در صورت‌عدم کسب امتیاز لازم در آزمون، معلمان با تنزل رتبه مواجه خواهند شد؛ که بنده به شدت با آن مخالف هستم. 
این نماینده مجلس یادآور شد: سوالاتی در این رابطه مطرح است از جمله که آیا همین رویه در خصوص اعطای امتیازات مربوط به برنامه‌های مشابه در دانشگاه‌ها و سایر ادارات و سازمان‌ها انجام گرفته؟ و آیا پسندیده است که این گونه جامعه فرهنگیان را نگران و شأن آنان را خدشه‌دار نمایند؟ 

 

بخشی‌پور سخنان خود را با طرح این سوال ادامه داد که آیا رواست معلمی که با لحاظ کلیه الزامات معلمی به استخدام آموزش و پرورش درآمده و سنوات مختلفی (۱۵.۲۰، ۲۵ سال) را به عنوان معلم مشغول به خدمت بوده و در این راه زحمات بسیاری متحمل شده، الان صلاحیت معلمی او مورد سنجش قرار گیرد. 

وی با تأکید بر اینکه ما حامی معلمان و حقوق آنان خواهیم بود، تصریح کرد: این موضوعات به شدت باعث اعتراض معلمان خواهد بود و باید به خوبی تمامی این اشکالات برطرف و بزودی پس از تصویب، ابلاغ و اجرایی شود، تا شاید بخش کوچکی از زحمات این قشر زحمتکش جبران شود.

 

منبع: ایسنا
  • ناشناس ارسالی در

    برای قضات، کارمندان بانک ،دارایی ،شرکت نفت ،آزمون برگزار می کنند؟ اینا حرفه؟بهانه پشت بهانه تا مشکلات ادامه داشته باشد.

ارسال نظر