|
کدخبر: 170198

روایت جهانگیری از افزایش قیمت بنزین در سال ۹۸

جهانگیری گفت: در بحث بنزین، من در سال ۹۸، در جلسه سران سه قوه، من پیشنهاد دیگری راجع به بنزین داشتم، پیشنهاد داشتم که بنزین به جای اینکه به خودرو دهیم برخورد بدی با من شد.

سیاست داخلی روایت جهانگیری از افزایش قیمت بنزین در سال ۹۸

اسحاق جهانگیری درخصوص شهید سردار سلیمانی در کلاب هاوس گفت: با بیان این که برخی که می‌گویند رفیق حاج قاسم بوده اند از قاسم دارند سو استفاده می‌کنند. قاسم همه ی جان من است.

جهانگیری درخصوص بنزین در سال ۹۸ گفت در بحث بنزین، من در سال ۹۸، در جلسه سران سه قوه، من پیشنهاد دیگری راجع به بنزین داشتم، پیشنهاد داشتم که بنزین به جای اینکه به خودرو دهیم.......برخورد بدی با من شد....قهر کردم…گفتم دیگر نمی آیم و دیگر ادامه نمی‌دهم.... در دی ۹۶، مشهد بودم، انجا این جمله‌ی مهم را اعلام کردیم، اقایانی که این تظاهرات را راه انداختید، دودش به چشم شما هم خواهد رفت؛ آن تظاهراتی که راه انداخته شد، توسط ترامپ مورد استفاده قرار گرفت و....

وی ادامه داد: درمورد موسسات اعتباری، یکی از کانون‌های اصلی فساد بودند؛ مشکل این بود که اینها زندگی یک عده از مردم ایران را گروگان گرفته بودند؛ کل زندگی مردم در خطر بود؛ دولت باید فکری می‌کرد برای مردم. باید البته مشخص شود چگونه آن فساد شکل گرفت.

من عضو ستاد کرونا نیستم، من فقط در اولین جلسه آن در میانه ی بهمن بودم، و خواستار توقف سفرهای چین شدم.

آقای رئیس جمهور خیلی در بحث کرونا وقت گذاشت؛ حداقل دو سه بار در هفته جلسه می‌گذارد در مورد این بحث.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها