|
کدخبر: 166607

وزیر آموزش و پرورش تذکر گرفت

علی کریمی فیروزجایی تذکر نماینده اردکان به حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش درباره لزوم پرداخت حق التدریس دبیران شاغل و بازنشسته را قرائت کرد.

سیاست داخلی وزیر آموزش و پرورش تذکر گرفت

علی کریمی فیروزجایی عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲۹ فروردین) قوه مقننه تذکرات کتبی نمایندگان به رییس جمهور و مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

- تذکر محمد وحیدی نماینده بجنورد به همراه ۵۰ تن از نمایندگان به محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش؛ لزوم اعمال فوق العاده شغل نیروهای خدماتی آموزش و پرورش و رفع مشکل اختلاف بسیار زیاد حقوق آنان نسبت به سایر کارمندان.

- تذکر شهباز حسن پور بیگلری نماینده سیرجان و بردسیر به همراه ۴۷ تن از نمایندگان به وزیر اقتصاد؛ لزوم تسریع در تعیین تکلیف سهامداران مال باخته بانک مهر اقتصاد، همچنین تذکر به وزیر نیرو؛ لزوم رسیدگی به رتبه بسیار پایین استان کرمان در بحث شاخص بهره مندی از آب آشامیدنی، جمع آوری و دفع فاضلاب شهری، همچنین تذکر به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ لزوم رسیدگی به رتبه بسیار پایین استان کرمان در بحث شاخص تعداد مراکز توانبخشی.

- تذکر ابراهیم عزیزی نماینده شیراز و زرقان به وزیر نیرو؛ لزوم تسریع در تکمیل طرح خط انتقال آب از درودزن به شیراز تا قبل از فرا رسیدن فصل گرما.

- تذکر حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده محلات به همراه ۴۹ تن از نمایندگان به وزیر جهاد کشاورزی؛ علت افزایش بی رویه قیمت میوه در آستانه تعطیلات چیست؟

- تذکر انور حبیب زاده بوکانی نماینده بوکان به وزرای راه و شهرسازی و کشور؛ علت افزایش قیمت اجاره بهای مسکن در کشور چیست؟

- تذکر احمد جباری نماینده بندرلنگه به همراه ۳۲ تن از نمایندگان به وزیر بهداشت و درمان؛ لزوم راه اندازی در خصوص واکسیناسیون جامعه در مقابله با بیماری کرونا و پرهیز از تناقض گویی در موضع گیری های این وزارتخانه.

- تذکر علیرضا نظری نماینده خمین به همراه ۳۸ تن از نمایندگان به وزرای جهاد کشاورزی، دادگستری و صنعت، معدن و تجارت؛ چرا میوه و مایحتاج ضروری خانواده ها در بازار با قیمت های نجومی عرضه می شود.

- تذکر محمدرضا دشتی اردکانی نماینده اردکان به محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش؛ لزوم پرداخت حق التدریس دبیران شاغل و بازنشسته.

 

منبع: تسنیم

ارسال نظر