|
کدخبر: 166206

بنزین ۲۰ هزار تومانی به نفع مردم است

مسعود پزشکیان گفت: اینکه من می‌گویم بنزین ۲۰ هزار تومان شود، به این معنی نیست که دوباره گرانی بر مردم تحمیل شود. اگر صادقانه به مردم گفته شود، مردم خواهند فهمید که بنزین ۲۰ هزار تومانی به نفعشان است.

سیاست داخلی  بنزین ۲۰ هزار تومانی به نفع مردم است

مسعود پزشکیان نماینده مجلس شورای اسلامی که اخیرا قصد کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری رادارد . در گفتگویی تفصیلی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد:

 در رابطه با موضوع بنزین  اخیراً مطالبی را بیان کردید که حاشیه ساز شده است. توضیحی در این باره بفرمایید.

پزشکیان: اعتقاد من این است که قیمت بنزین واقعی شود. اما برای اینکه اقشار مردم آسیب نبینند، به هر فرد سهم مثلاً بیست لیتر ۲۰ هزار تومانی بدهیم. هزار تومان به او فروخته شود، اما او بتواند مثلاً ۲۰ هزار تومان بفروشد.

معنی این حرف این است آن فردی که در روستاست و چهار فرزند دارد، ماهی حدود یک و نیم میلیون تومان درآمد خواهم داشت. آن کسی هم که یک بچه دارد، و پنج ماشین، تنها ۶۰ لیتر در ماه سهمیه می‌گیرد.

در نتیجه وقتی تورم یا فشاری به وجود می‌آید، مرغ و… گران می‌شود، این فقط سهم بیست لیتریش را برداشته، اما آن آدمی که از ماشین استفاده نکرده، هزینه‌ها برایش جبران می‌شود. در نتیجه به اقشار آسیب‌‌پذیر، آسیبی نمی‌رسد چرا که ما جبران کردیم.

با چهل هزار تومان پول که بیچاره می‌شود. برای اینکه ۴۰ هزار تومان، مابه التفاوت نان و پنیرش نمی‌شود. اما وقتی یک و نیم میلیون به او بدهی، چون بقیه تورم پیدا کردند، مال آن جبران می‌شود.

مثل اینکه مجلس و کمیسیون انرژی چنین طرحی را در دستور کار دارند.

آن‌ها جور دیگری می‌گویند. اگر کل یارانه‌ها در کشور حذف شود ما به راحتی می‌توانیم به تمامی گروه هدف و به ازای هر خانواده مثلاً ۱۰ میلیون تومان پول بدهیم. همه چیز هم گران شود. بعد قاچاق بنزین حذف خواهد شد و دولت به کشاورزان زور نمی‌گوید که گندم کیلویی ۱۰ هزار تومان را به ۴ هزار تومان بخرد. داریم به کشاورز زور می‌گوییم. چرا یک نفر گوسفندش را در عمان می‌فروشد؟ چون در آنجا ۱۲ میلیون تومان از او می‌خرند، اما در اینجا ۲ میلیون تومان قیمت دارد.

اگر بازار آزاد شود، همه با قیمت آزاد می‌‌فروشند و راحت زندگی می‌کنند. روندهای یارانه‌ای به نفع ثروتمندان است. محرومان روز به روز بیچاره‌تر می‌شوند. ما باید کاری کنیم که محرومان مشکل پیدا نکنند، اما به نفع ثروتمندان عمل می‌شود. اکنون زمین، ماشین و باغ گران شده است. آن‌هایی که داشتند، ثروتمندتر شدند و آن‌هایی که نداشتند، فقیرتر شدند. این وضعیت باید به هم ریخته شود.

اینکه من می‌گویم بنزین ۲۰ هزار تومان شود، از این منظر است نه اینکه دوباره گرانی بر مردم تحمیل شود. اگر صادقانه به مردم گفته شود، مردم خواهند فهمید که بنزین ۲۰ هزار تومانی به نفعشان است.

اگر یارانه‌ها حذف شود و هرکس که برق اضافی مصرف می‌کند، از او پول به صورت واقعی گرفته شود، وضعیت بهتر خواهد شد. هر کیلووات برق، ۶۰۰ الی ۷۰۰ تومان است، ۱۰۰ تومان نیست. ما کمبود برق داریم، چون دولت باید مدام یارانه برق بدهد. اکنون ذوب آهن و پتروشیمی‌ها برق ارزان می‌گیرند. این‌ها انصاف نیست. باید کاری بکنیم که اقشار مختلف مردم، زندگی‌شان بچرخد.

یارانه‌ها بیشتر به کسانی می‌رسد که علیه انقلاب حرف می‌زنند و ما را قبول ندارند، تا اینکه به مردم محروم و مستحق برسد. باید حق‌شان را بگیریم و به خودشان بدهیم. این با دعوا درست نمی‌شود. ما باید این کار را انجام بدهیم. اگر توانستیم ما بشویم، می‌توانیم در برابر آمریکا بایستیم. نفع مملکت هر آنچه است، آن را انجام بدهیم، نه آنکه انتخاباتی و جناحی به قضایا نگاه کنیم.

 

منبع: تسنیم
  • ناشناس ارسالی در

    از دولتی که پول مردم طبقه متوسط و فقیر در بورس غارت می کند چه توقعی دارید

  • ناشناس ارسالی در

    الهی دردی به جونت بی افته که درمان نداشت ه باشه خدا نیامرزد کس کارت را از مردم بک شید بیرون ........

  • ناشناس ارسالی در

    شکر خدا از روزی که اقای پزشکیان پاش به م جلس باز شد فقط تعرفه پزشکی گرانتر شد
    حضرت علی علیه السلام فرمودند جایی که کارگزاری بهتر از تو باشد کنار برو

  • حاجی ارسالی در

    مشتی مستی یا هوشیار میفهمی چی میگی؟ بنزین دوتومن گران شد کل مملکت بهم ریخت توی اوشور میگی ۲۰ هزار زود برو انصراف بده از کاندیداتوری تا آبروت نرفته مردم آرامش میخوان تو میگی بنزین ۲۰ هزاری ، شرمنده ما در آمد سالیانمون مثل شما ۲۰ میلیارد نیست که بفهمیم بنزین ۲۰ هزاری چیه ینی فقط مغزمون میترکه مثل شما داشتیم مشکلی نبود حقوق سالیانمونو ۲۰ میلیاردش کن بکنش لیتری ۲۰۰ هزار ولی خدایی برو انصراف بده اگه ندی پای صندوقت میگم حروم .... زاده

  • نیما ارسالی در

    بابا یکی به اینها بگه اینقدر گوه خوری نک نید بیچار کردید ملت رو ،هر کدامتان یه کا خ پیدا کردید ونشستید وهر وقت صدای مردم د ر میاد شما هم به گ...خوری میافتید .عزیز من یه عده حقوقدان وآدمهای فهمیده بیارید من نمیدونم بس نیست 42 سال یه عده فسل ،خج الت خوب چیزیه،این دایره نمیخوات یه کم بی ضی شکل بشه

    • ناشناس ارسالی در

      این مردکه بی شعور ازدهنش چه میاد بیرون

  • بازنشسته ارسالی در

    در این چهل سال شما چه کاری را که به نفع مردم باشه انجام داده اید

  • k ارسالی در

    بنزین گران یعنی همه چیز گران یعنی مسافر کش بی کار ابتدا باید کار ایجاد کنید که کار خودشان و بچه هایشان با نفوذی که دارن د تامین است پس چرا جوش بی کاری مردم بزن ند من نمی دانم کسی به فکر بی کاری مردم ا ست یا نه که نیست آیا با صدقه دادن از جیب این وآن وبیت المال کار درست می شود یا از دردمردم بی خبرند یا کار نمی توانند ای جاد کنند در هر صورت خودشان که در فاره هس تند گور بابای مردم زیر بنای پشرفت کشور کار است نه صدقه از چیب مردم اگر مردید کا ر ایجاد کنید که مردم به صدقه احتیاج نداش ته باشند وسر خورده در جامعه نشوند ودنبال اعتیاد شما ها باید فردا جوابگو باشید چه کار برای مردم کردید

  • داود دادور ارسالی در

    بنزین ۲۰ هزار تومانی به نفع دلالان و ثرو تمندان و فاسدان اقتصادی و دزدان مملک هست .
    این چه پیشنهاد بی شرمانه‌ای هست .
    شما میخواهید به ملت کمک کنید ولی درواقع با این قبیل طرح‌های کذایی، جیب م لت رو خالی میکنید و همه بیشتر از قبل شرو ع به دزدی می‌کنند. وقتی که بنزین بشه 20 هزار تومان، حتی اگر روی قیمت یک محصولی ه م اثر نداشته باشه، باز هم قیمت اون محصول رو چند برابر به ملت میدن. سرمایه دارها پولشون بیشتر میشه و قشر ضعیف متضرر میشن. این طرح کذایی به نفع جامعه نیست. شمایی که اینقدر اعداتون میشه که خوب هستید، چرا در مورد دلار اقدامی ننمیکنید. زندگی ما رو با بازی با قیمت دلار نابود کردند. دلا ر وقتی 31 تومان بود قیمت خودرو از این که هست کمتر بود الان که دلار نزدیک 24 توما ن هست قیمت خودرو رو بالاتر بردند. قیمت ه مه چی رو بالا بردند. این گرانی ها رو از بین ببرید. حال که احتمالا تحریمها برداشت ه بشه و قیمت دلار هم باید پایین تر بیاد. شما همین الان باید به فکر پایین آوردند قیمتها باشید. 100 درصد این افزایش قیمتها غیر منتقی هست. همه چیز به بهانه دلار چن دین برابر رشد قیمت داشته. شما با این بنز ین 20 تومنی به این گرانیها بیشتر دامن می زنید.
    اگر دلتون به حال مردم میسوزه ، همین وضعیت مزخرف قیمتهای اجناس رو مشخص و به دنبال کم کردن قیمتهای دروغی آنها ب اشید.
    وقتی که قیمتها با دلار بالا رفته باید الان پایین بیاد ولی در عمل قیم تها رو بالاتر هم بردند.
    یک عده صا حب سرمایه این وضع رو کنترل میکنند. لازم نیست با طرح کذایی بنزین 20 تومانی به فکر ما باشید. جلوی این قیمتهای سرکش الان رو بگیرید.
    اگر با فساد اقتصادی مبارز ه جدی کنید و ملاحضه هیچ کسی رو در هر جای گاهی نکنید، شرایط بهتر میشه.

  • جمشید ارسالی در

    خیلی بیخود کردید در خصوص بنزین حرف زدید اگر بنزین . نفت خام به قبمت هر بشکه 2000دلار هم بفروشیم له مردم همین اندازه که هست می رسد ومابقی ببن سران ودستگاه هاهی ویلان وسیلان تقس می شود مردم همین هستند

  • بی نام ارسالی در

    ملت ما از روزی بدبخت شد که هر کس در هر ز مینه ای نظر می دهد. دینا بر اساس تخصص اد اره میشهاین که یک پزشک در کارهای اقتصادی هم نظر می دهد و نسخه می پیچد معلوم شود که نه پزشک خوبی است و نه اقتصاددان و نه سیاستمدار خوبی

  • ناشناس ارسالی در

    چقدر فهمیده، کشور دست اینطور مسولینی افت اده

  • ناشناس ارسالی در

    ..... اضافه نخور

  • ناشناس ارسالی در

    این همونی نبود که خونه 150متری میخواست؟ خدایا چرا اینها رفتن مجلس؟ مردم رای نداد ن اینها چطور رفتن واقعاً؟

  • ناشناس ارسالی در

    اینم از دکترشون که باسوادشونه آخه یکی نیست بگه اینقدر به مغز پوچت فشار میاری یک حرفی میزنی برید یک تحقیق کنید مطالعه کنید الگو برداری از کشورهای پیشرفته کنید بجای این اراجیفها

    • ناشناس ارسالی در

      این مردکه بیسواد بایستی گاو بچراند اینو چی بمجلس

  • مهدی ارسالی در

    گرانی بنزین به نفع جیب شما و به ضرر ملت می باشد.

  • یه ایرانی ارسالی در

    همیشه میخوان یه طرح رو اجرا کنن میان میگن انصاف نیست که یه خانواده ی 5-6 نفره تو روستا اگه هر کدوم اینقدر بنزین یا هر چیز دیگه ای رو بفروشن کلی گیرشون میاد و انصاف نیست یه خانواده با چندتا ماشین یا خونه سهم بقیه رو بخوره !!!
    شما که راست میگی بیا پول آب و برق و گاز رو تو روستا تا سقف 400 هزار هم نه هم 200 هزار تومن تو ماه رایگان کن و به این قشر از جامعه که داره خوراک بخش بزرگ جامعه رو تهیه میکنه امکانات درست و حسابی مثل بیمه و مدرسه و خدمات درمانی بده
    همیشه داستان این بوده چون نمیتونن یا نمیخوان جلوی رانت و خلاف یه تعداد رو بگیرن همه باید قربانی بشن

  • ناشناس ارسالی در

    واقعا که در اعصاب خوردکردن مردم و فنا دا دن انسانها خوب واردین . شیطان هم پیش شما لنگ میندازه

    • ع ق ارسالی در

      واقعاً این آقا حرف زدن وتحلیل کردنش محض دیوانگی است اینها نه تنها به کشور کمک بک نند باعث وبانی نارضایتی مردم خواهند شد ا صلأ این حرف معنی و مفهومی نداره متأسفیم برای همچنین مسولیتی

  • ناشناس ارسالی در

    تو چطور پزشک شدی باید دزد سر گردنه میشدی با این طرحت

  • ناشناس ارسالی در

    بابایک ادم باشعور بیادکاندید شود

  • حسین ارسالی در

    چند سال است که هر غلطی خواستید کردید بنز ین 20 هزار تومان می شود نان 70 هزار توما ن می شود

  • عرفان ارسالی در

    این ... خوردن‌ها واسه این هست که شور انت خاباتی ایجاد بشه.
    واسه اینه که یکی دیگه بیاد بگه فلانی گفته بنزین بیست توم ن غلط کرده. به من رای بدید بنزین بیشتر ا ز پنج تومن نمیشه. بعدش به خاطر اینکه بیس ت تومنی رای نیاره مردم پرشور به پنج تومن ی رای بدن.
    اینها همه توی یک تیم با زی می‌کنن. این داره پاس گل میده که اون یکی بزنه

  • حمید ارسالی در

    کدخدا دیرزمانیست که .....شده

  • ali gafare ارسالی در

    اره راست میگی بی شرف وطن فروش بنزین ۲۰تو مانی ارزش زدن به پراید.روداره.انتخابات ش دگوه خورهم زیادشد

  • ناشناس ارسالی در

    ریییییییی دددددد ی

  • وحید ارسالی در

    مثل اینکه جنسش خیلی خوب بوده هزیون میگه بنزین ۲۰ هزار تومانی معیشت خانوار کم درآمد رو ۵۰۰ برابر میکنه

  • سلمان ارسالی در

    ببین کیا سردمدار مملکت هستن خودش سیر هستش فک میکنه همه عین خودش هستن

  • ناشناس ارسالی در

    آقاپزشکیان شما ارزش پول ملی رابابی کفایت یتان پائین آوردید نه که امارات ۱۲میلیون قیمت گوسفندِولی اینجادومیلیون، کجای دنیا بخاطرپرکردن سبددولت، ارز می فروشند بعدار زش پول خارجی رابیشتراز پول ملی خود
    محاسبه می کنند آقای پزشکیان شما می دونی د هردلار درکویت،بحرین،اردن،عمان چنده؟جهت خاطرشما عرض کنم درکویت هردودلارونیم یک دینارکویت ارزش دارد.

  • ناشناس ارسالی در

    مولتی ملیاردر

  • مهدی ارسالی در

    حضرت علی می بود گردن شمارو یکی یکی ازمسئول بالاتون تاپایینی قطع میکرد

  • Ahmad ارسالی در

    حسن روحانی هم اولش میگفت اونچنان رونقی بدهیم که مردم این یارانه رو نگیرنن وبه دولت صدقه بدن خدایی راست میگفت از بورس یه جوری صدقه گرفت که ملت تو خواب هم نمیدیدن حالا نوبت تو شده دیگه چه بلا میخوای سر ملت بیاری با بنزین ۲۰هزار تومانی حداقل یه چیزی بگو که فردا روز رای بیاری مثل بقیه ۲تا دروغ مشتی بگو رای بیاری

  • عاشق مردم ایران ارسالی در

    مرد حساب تو چکاره ای اظهار نظر میگنی به نفع خودت
    .مملکت از تو بزرگ تر نداره رهبر باید بگه .مردمم رو به جون هم میندازی که تو اب گل الود ماهی بگیری یارانه به هر نفر 5میلیون تومان بده بعد کمی تجدید نظر کن قیمت بده ۲۰تومن رو

  • ناشناس ارسالی در

    برو سر کارت بحضرت عباس مردکه بیسواد تو را چی بمجلس

  • ناشناس ارسالی در

    ای مخ خراب نفهم کودن مگر کل مردم ایران ت و روستا زندگی میکنن اخه چه اراجیفه میگی. اگه واقعا بفکر مردمی وروستائیان هستی تو کارشون بنزین يارانه بریز وخود دولت لیتری بیست تومن ازشون بخره چرامردم عادی بخرن که کرایه وهمه چی بره بالا وتورم چندبرابر بشه زياد به مغزت فشار نیاره

  • ناشناس ارسالی در

    بابا دست بر داریداز این طرحهای درپیتی آخ ه چرا ملتو شقه شقه میکنید اصلا اسم یاران ه هم. فساد میاره، آدمهای با سواد بیارید طرح بدن و اون بابا رو هم قسم بدید حرف نز نه

  • ناشناس ارسالی در

    آقای پزشکیان زیاد زر نزن

  • رامین ارسالی در

    سلام به نظر من الان بنزین این قیمتی که هست کمر همه مارو شکسته و اگه ذره ای دیگه گرون بشه از گرسنگی می‌میریم

  • پارسا ارسالی در

    اونوقت یه باک بنزین بخوای به یه پژو بزنی یک ملیون و نیم باید پول بدی، حالا کی گف ته که هر کی ماشین داره پولداره و هر کی م اشین نداره گدا🙄🙄. لطف کنین کمک نکنین.

  • حسن ارسالی در

    این کثافت ها چرا خفه نمیشن

    • امیر ارسالی در

      😂😂😂بجای این ک بنزین لیتری ۲۰ هزار کنی برو گمشو یارانه ۴۵هزار پانصدی رو نفری ۲۰۰ هزار کن عقل کل

      ایران همه چی از خودش داره بنزین گازئیل معدن ولی مردم فقیر بدبختن اصلان مسولین ب فکر مردم نیستن یه عده ای از خارجه کشور آمدن تو خاک ما دارن دزدی میکننن حق مردم رو میخورن آخه تا کی یه روزی حقمونو ازتون پس میگیرم الهی حقمون تو شکمتون پایین نرع

  • ناشناس ارسالی در

    خدایی شماها چی می زنید بعد نظر میدید

  • ناشناس ارسالی در

    من نمی دونم این عقل کل چطور مدرک دکتری گرفته اگر طبابتت هم مثل این حرف اقتصادیت باشه خدا به فریاد بیمار انی که تو طبابت میکردی برسه .

  • ناشناس ارسالی در

    سر ساقیت سلامت🍷🍷

  • ناشناس ارسالی در

    برو گاو بچرون تو رو چه با کاندیدا

  • ناشناس ارسالی در

    الهی کرونا بگیری که این مردم دلشون خنک ب شه

  • ناشناس ارسالی در

    برین گمشین امام زمان ظهورکنه سر تک تک تو ن قط کنه دلمون خنک بشه . برید خودتون خاک کنید

  • ناشناس ارسالی در

    بنزین 20 هزار تومانی کجایش به نفع مردم هست چطوری هست یارانه ها هنوز تغییری نکرده خواب دیدی خیره

  • ناشناس ارسالی در

    من که نفهمیدم چی گفت. بنزین ۲۰ هزارتومنی چه سودی واسه اون کسی که یه ماشین و چهارتا بچه داره، داره؟
    بنزین از ۱۰۰۰ تومن شد ۳۰۰۰ تومن، قیمت اجناس بعدش ۲۰ برابر شدن، بعد با چه رویی این حرف رو میزنید؟ ایشالا عملیش کنید که بعدش بریم برای روزای خوب

  • الهه ارسالی در

    شماخواهشن نظر ندین بهتره آیاازگرسنگی و ب یکاری مردم خبر دارین یارانه ۴۵هزارتومانی که به ناحق به ماندان جوابگوخرج مردم هست مگه شماخداروقبول ندارین خدایی هم هست

  • مهران شفیعی ارسالی در

    خدا مرگت بده بی‌شرف، خدا از تک تکتون نگذ ره، کاش لال میشدی

  • بی نام ارسالی در

    دزدی تاچه قدر وعده سر خرمن میدن مردم متا ل میزنن که ما به مردم فشار نمیاریم حساب کردن یک خانواده چهارنفره یک میلیون گانصد تومان بهش میرسه که با اون خونه بخره پسرش رو داماد کنه ریخت پاش بکنه اصلا چیزهای دیگه هم گرون نمیشع هااااا برو نظرت رو رو برای دزدهای مملکت وبیت المال خور بگو دس ت ازسر مردم بدبخت بر دار شما نمیاین گره ازمردم باز کنین شما فقط به فکر منافع خود تون هستیتکن فقط همین

  • بی‌نام ارسالی در

    این گوی یو این میدون عملیش کنین ببین مردم چکارمیکنی این تو بمیری تو بمیری قبلی نیست مردم دیگه تحمل کنن

  • Ima ارسالی در

    درآمد مردم ب دلار کنید مثل بقیه کشورها بنزین بکنید ۳۰تومن یارانه هم بخوره سرتون

  • یه بنده خدا که افتاده بدست مسولین نامرد ارسالی در

    الهی لعنت زمین و آسمان بشین .الهی شب تب کنید روز سقط بشین .پدرسگ این چه طرحی هست .اونی پنج تا ماشین داره تو این مملکت زن دگی نمیکنه بنزین بیست تومنی بزنه .ور همه خائنین این کشور لعنت .الهی به زودی ریس جمهوری این خاعن تموم بشه .الهی سکته کنی با این طرحی دادی ..صدای مو رو به مقامات برسونید .بگید مردم له شدن زیر دست پا

  • ناشناس ارسالی در

    این گاهی خوردی دیگه نخوری پدرنامرد

  • ناشناس ارسالی در

    برو گم بشو نامرد الهی درد و بلا بگیری نتونی حرف بزنی

  • سید علی ارسالی در

    اینقدر با مردم بازی نکن . تو کی هستی ؟ < br /> اگر مردم 30 میلیون نفر مخالف کنند , انوقت سرکوب میکنید ؟

  • کارشناس ارسالی در

    سلام
    اقای دکتر ازدیدگاه اقتصادی کا ملا صحیح میگن و میتونید با مراجعه به نرخ سوخت در همه کشورهامتوجه این موضوع بشوید البته البته این طرح بخش کوچکی از یک طرح کلان است که اجزا زیادی دارد و یکی از اج زا آن ثبت داراییهای مسئولین است ومنبع ته یه آن یعنی رویه ی. از کجا آورده اید و ای نها باهم انجام بشه کاملا عالیه وضمنا تما م سیستم اقتصادی روشن وشفاف باشه و دادشتا ن هر منطقه براحتی بتواند امور اقتصادی را رصد کند و بامجرم با دست باز برخورد کند

  • ناشناس ارسالی در

    میری گمشی یا گمت کنم مردکه آشغال بی همه چیز ملعون ملعون ملعون میذارین یدقه امید به زندگی داشته باشیم یانه پولمون و سرمای مون و زندگیمون که تو بورس نابود کردید ال انم که با روح و روان و امیدمون بازی میکن ید گه تو چشات اشغال عوضی بی همه چیز مردک ملعون تو چی از اقتصاد میدونی برو خر بچر ون ملعون یا خر تورو چرونده

  • ناشناس ارسالی در

    چی میزنی تو ملعون ملعون ملعون

  • adelan ارسالی در

    خدا لعننتون کنه شماها هر بلای دوس داشتید سرمردم اوردید امید وارم خدا اگه وجود داشته باشه که هستش خودش جواب این همه ظلمتون رو بده

  • ناشناس ارسالی در

    چه عجب یه نظر خوب دیدیم. افرین یه طرح که به نفع اقشار ضعیف باشه احسنت

  • پرویز ارسالی در

    تف بر شرف اونایی که به این بی ناموس رای دادن که الان در این جایگاه اینو بگه

  • رضا ارسالی در

    یعنی توی این مملکت هیچ نهادی نیست بزنه ت و دهن اینجور افراد که فقط تو توهم هستن،خ و مدیریت کردن بلدنیستین ونمیتونین قاچاق سوخت رو مدیریت کنید،چرا ملت باید تاوان ب دن،یا اینکه همه مسئولین باهم هستن و برای همین کسی چیزی به اینا نمیگه،زمان امیرال مومنین اگر بود ۴تا از این افراد رو به اش د مجازات میرسوند که دیگه کسی باعث گرانی ،نفاق،گرانفروشی و..‌نشه

  • ناشناس ارسالی در

    بر پدر و مادر اون کسی که میخواد این کار رو بکنه لعنت هر کس بره پای صندوق به ایرا ن و ایرانی خیانت میکنه اینها واسه گوسفند چرانی هم بدرد نمیخورن انگلهای بی خاصیت

  • جهان ارسالی در

    وقتی بنزین سه ه ارتومن شد وزیر کشور تو ت لوزیون تو چشم ملت نگاه کرد گفت ما اجازه نمیدیم اجناس ضروری تا۱۰ درصد بیشتر گرون شه ولی الان همه اجناس حداقل۱۰۰ درصد بگفت ه مرکز آمار گرون شده که بیشتر از گزارشش هست بنزین۲۰هزارتومنی یعنی نان لواش۵ ه ا تومنی میخواستن سوریه نشیم از ونزوئلا هم افتادیم جلو

  • ناشناس ارسالی در

    ای لعنت به خودتون

  • دایی فرامرز ارسالی در

    اندر حوالات توهم پای منقل یا حتی ترکیب آ ن با مخدر صنعتی. کامل صفر و یک نگاه میکن ید کمتر از حیوانات؟ بنزین گرون شه مساوی با گرونی ده برابر همه چیز و اون خانواده ای که یک ماشین هم نداره و چهار نفر اون و قت باید اعضای بدنشون رو بفروشن تا بتونن یک کیلو مرغ بخورن! بعدش هم لابد کفتار ها ی دیگری رو میفرستین تلویزیون و از خواصیت نخوردن مواد غذایی حرف میزنید. در یک کلا م کثافت در مغز و قلب شما رخنه کرده.

  • Vbm ارسالی در

    مرتیکه احمق بی سواد این چه به اقتصاد انت ر میمون ،لطف کن برای پر کردن جیب خودتون از سفره مردم خرج نکن ،احمق بنزین ۲۰ تومن ی یعنی تورم ۱۰۰۰ درصدی خر نفهم

  • حامد ارسالی در

    جرات این کارو ندارین هیچ وقت این‌اتفاق ب یوفته مردم مملکتو رو سرتون اینبار خراب م یکنن

  • میثم ارسالی در

    ما نخوایم دولت به نفع ما قدم برداره و بذاره تو همین بدبختی خودمون بسوزیم باید کجاشو لیس بزنیم ؟؟

  • ناشناس ارسالی در

    خفه بشه بهتر

  • کاظم ارسالی در

    یکی نیست به این احمق بگه، خب ادم نفهم کس ی که با یه پیکان اوراق داره خرج چهار نفر رو میده، اونوقت تو بیشعور تو فکر این هس تی که با یک میلیون و دویست زندگی بچرخونه ، من متأهل دارم میگم این ماه فقط 500 هزا ر تومن خرج شیر خشک بچم شد،شغل اولم رانند ه شرکتم و دومی اسنپ،چرا نمیگی صادرات رو ببندیم خب وقتی بابای عرب این قیمت میخره و گوه میزنه به همه چی خب ندین،چطور تو ای ران حتی اگر خریدار راضی باشه با قیمت زیا د یه جنس بخره منعش میکنید چرا؟، چون بازا ر رو خراب میکنه، اقا صادرات تعطیل کنید، شما که ادعا میکنید ما همه چی داریم، پس ن یاز ما به عمان و قطر و کویت و..... برا چ یه، اون از ماهی تیلا پیلا که ماهی بومی ر و در هم کوبید و اونم از چین که کف خلیج ف ارس رو جارو کرد، اینم از روسیه تو خزر، م ن خودم به شخصه یکی از معترضین هستم، این تو بمیری نه از اون تو بمیریاست، یا حق

  • ناشناس ارسالی در

    به یزدان که گر ما خرد داشتیم..کجا این سرانجام بد داشتیم ..

  • غریبع ارسالی در

    برپدرو مادرتون لعنت بر شیری ک شمارو داده ک بزرگ بشین لعنت

  • ناشناس ارسالی در

    بنزین ۲۰ هزار تومان اکثریت مردم ایران ما شین یا حداقل موتور دارند دوتا باک سی جی میشه بعدش هم آزاد بزنه بدبخت میشوند مردم

  • رنحدیده ارسالی در

    خدایا دشمنان ملت رانابودبکردان مخصوصا م جلسیهای دزد وغارتکر

  • ناشناس ارسالی در

    تو این مملکت که پنجمین ثروت دنیا رو داره اگر دزدی واختلاس امثال تو نبود باید بنز ین به ملت مجانی بدن .لیتر 20تومن بشه که بیشتربتونید بچاپید.

  • علیرضا شیرازی ارسالی در

    تا نباشد چیزکی مهمان پرست نگوید چیزها عج ب روزگاریست چندرغاز گذاشتند رو حقوق کارگ ران و باز نشستگان خروار خروار میخوان پس بگیرن

  • ناشناس ارسالی در

    یکی به این یک بگه چیکار ت به این گاخوردن ا بی وجدان بی همه چیز نظر نده بشین توخون ه تریاکتوبکش لاشی مردم نبایدساکت بشینن د رمقابل اینجورهیولاهایی

  • حميد ارسالی در

    تورو خدا اين بي سوادها رو اجازه حرف زدن بهشىون نديد چه برسه به كانديد شدن رياست جمهوري

  • ناشناس ارسالی در

    لابد خودشون پنج تا ماشین دارن گ.....زیاد ی میخورن عزیز بنزین گرون شه مردم ساکت نم یشینن مطمئن باشید پس سعی نکنید نمک به زخ م ملت بزنید ملت همه گرفتارن بدبخت شدن چی زی برای از دست دادن ندارن جمع کنید این س یاست کثیفو با این کار چه نقشه ای دارید م ی‌خواین مردمو گول بزنین دستتون روشده

  • ناشناس ارسالی در

    تو بیخود میکنی که این نظرو میدی.به نفع م لت؟یا نفع جیب خودتون.نخیر این خبرا نیست

  • احمد ذوقی ارسالی در

    دیگه خون جلو چشمارو گرفته . این حرکت مثل کبریت کنار معدن گازه .

  • Mmm ارسالی در

    چرا چرا چرا از جیب خودتون مایه نمیزارید چرا فکر خالی کردن جیب مردم بد بختی چرا

  • قاسم ارسالی در

    دیگه یدفعه بگو اهای ملت ایران بمیرید ولل ه من نمیدونم تو کجای دنیا درس بی عقلی و نادونی خوندید

  • ناشناس ارسالی در

    هرچه کار که شما میخواهین انجام میدین

  • ناشناس ارسالی در

    مردک نفهم با این بنزین ۳ تومنی تو زندگی موندین نمیشه برای بچه بستنی بخری انوقت پیشنهاد ۲۰ هزار تومن را میدی اشعال عوضی این چه پیشنهادیه دزد لاشخور

ارسال نظر