|
کدخبر: 158695

سعید محمد به خواسته خود رفت یا برکنار شد؟

انتصاب سردار هوشی به جای سعید محمد، فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا، حواشی زیادی دربرداشت که وی برکنار شد یا استعفا کرد.

سیاست داخلی سعید محمد به خواسته خود رفت یا برکنار شد؟

 انتصاب سردار هوشی به جای سعید محمد، فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا، به اشکال مختلف در خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری منتشر شده است.

علت آن هم مشخص نیست. تنها چیزی که واضح است، این است که سعید محمد دیگر فرمانده قرارگاه خاتم نیست.

نام او در این یک سال اخیر زیاد بر سر زبان‌ها افتاده بود و تا پیش از آن کسی او را نمی‌شناخت. نامش با انتخابات ۱۴۰۰ رسانه‌ای شد و بسیاری او را گزینه رئیس دولت جوان انقلابی دانستند. بعدا این شایعه کم‌رنگ‌تر شد و گفتند او احتمالا گزینه شهرداری تهران اصولگرایان است. به‌تازگی هم اخباری به گوش می‌رسد مبنی بر اینکه او با محسن رضایی ائتلاف کرده است.

این احتمال وجود دارد که خروج او بی‌ارتباط با این شایعات خبری نباشد. شاید هم چون قصد جدی دارد که در انتخابات ریاست‌جمهوری چه فردی، چه مؤتلف با دیگری فعالیت کند، به تصمیم فردی یا جمعی از این سمت کناره‌گیری کرده است. درصورتی‌که استعفا خودخواسته نباشد، احتمالا از اینکه نام فرمانده نظامی قرارگاه خاتم با سیاست انتخاباتی گره خورده است و حواشی‌ای ایجاد کرده، مسئله‌ساز شده و مقامات مافوق ترجیح داده‌اند دیگری به جای او در این سمت بماند؛ اما درصورتی‌که عزم انتخاباتی به هر شکل داشته باشد، شاید این کناررفتن عمدا در راستای بازبودن دستش برای فعالیت انتخاباتی صورت گرفته است.

منبع: شرق

ارسال نظر