|
کدخبر: 38713

پونیشا سایتی برای دورکاری:

در اینجا کار دلخواهت را پیدا کن

به برکت اینترنت، بازار «دورکاری» روزبه‌روز رونق بیشتری پیدا می‌کند. کسانی که به‌صورت پروژه‌ای کار می‌کنند حقوق ثابت ماهانه ندارند اما در صورت انتخاب درست و آگاهانه می‌توانند حتی بیشتر از یک کارمند به‌اصطلاح «پشت‌میزنشین»، درآمد داشته باشند.

گسترش نیوز : ممکن است کار ثابت نداشته باشید یا داشته باشید ولی دنبال درآمد بیشتر باشید. در این صورت دورکاری، گزینه خوبی برای شما خواهد بود. برای پیوستن به فریلنسرها کافی است چند ساعت وقت اضافه داشته باشید. در این گزارش سعی داریم جویندگان کار را با سایت موفق و خوش‌نامی که در همین زمینه فعالیت می‌کند آشنا کنیم.

PONISHAA.png

پونیشا؛ پلی میان کارفرما و فر‌یلنسر

ایده پشت این استارت‌آپ موفق، بسیار ساده است؛ کارفرما سفارش یا پروژه خود را در سایت و اپلیکیشن آن، ثبت می‌کند و فریلنسرها یا کسانی که توانایی انجام آن پروژه را دارند کار را انجام می‌دهند. کارفرما و فریلنسر در اپلیکیشن پونیشا گفتگو و مذاکره می‌کنند و در صورت انجام توافق، قرارداد می‌بندند و همکاری خود را شروع می‌کنند. بنابراین پونیشا دو کار انجام می‌دهد: اول برای فر‌یلنسرها کار پیدا می‌کند و دوم نیروی موردنیاز کارفرما را تامین می‌کند.

همین ایده ساده، هم برای شرکت بانی آن موفقیت آفرید و هم برای تعداد زیادی از علاقه‌مندان، کار ایجاد کرد. در حال حاضر بیش از ۱۰ هزار نفر، عضو پونیشا هستند و آماده انجام سفارشات کارفرمایان هستند. تعداد پروژه‌هایی که تاکنون در پونیشا ثبت شده‌اند به چیزی حدود ۷۶ هزار مورد رسیده است. رنکینگ پونیشا در گوگل ۳۳۴ است که بر موفقیت این استارت‌آپ، شهادت می‌دهد.

در چه زمینه‌های می‌توان سفارش گرفت؟

سفارش‌های کارفرمایان، بیشتر از سنخ کارهایی است که امکان انجام آنها در منزل، وجود داشته باشد. در حال حاضر شما می‌توانید در یکی از این حوزه‌ها، کار بگیرید یا سفارش انجام کار دهید: گرافیک و برنامه‌نویسی وب، برنامه‌نویسی موبایل، نویسندگی، پشتیبانی آنلاین، فروش آنلاین، ترجمه، ویراستاری و تولید محتوا.

سیستم پرداخت امن

پونیشا از طریق سیستم پرداخت خاصی که سیستم پرداخت امن نام ندارد خیال فریلسنرها را بابت دریافت دستمزدشان مطمئن کرده است. پیشنهادی که به تائید کارفرما می‌رسد به رنگ سبز درمی‌آید و بلافاصله برای شما، یک نوتیفیکیشن ارسال می‌شود. حالا پنج روز فرصت دارید تا تصمیم بگیرید و انجام آن پروژه را تائید کنید. فریلنسری که انجام کار را تقبل می‌کند اما آن را به‌موقع تحویل نمی‌دهد امتیاز منفی می‌گیرد و این اصلا خوب نیست چون در سوابق و پروفایل شما ثبت می‌شود و کارفرمایان دیگر از این موضوع اطلاع پیدا می‌کنند. در صورت تائید فریلنسر، بخشی از حق‌الزحمه که معمولا ۵۰ درصد کل دستمزد است به حساب فریلنسر واریز می‌شود.

اگر اختلاف پیش بیاید

اختلاف‌نظر میان کارفرما و فریلسنر امری معمول و طبیعی است اما پونیشا برای آن‌هم، چاره اندیشیده است. فریلنسر ممکن است کیفیت کاری که انجام داده است را خوب و رضایت‌بخش بداند اما کارفرما نظر دیگری داشته باشد. در این موارد پونیشا مداخله می‌کند و نظر خود را بیان می‌کند تا اختلاف پیش‌آمده به منصفانه‌ترین شیوه ممکن، حل شود.

رزومه‌ای که همه آن را می‌بینند

اگر کارفرما از نتیجه کار شما راضی باشند سفارشات بیشتر و بیشتری دریافت خواهد کرد. کارفرمایان درباره کیفیت کار انجام شده، اظهارنظر می‌کنند و میزان رضایت خود از تجربه همکاری با شما را بیان می‌کنند. بنابراین اگر دنبال رونق هر چه بیشتر کسب‌وکار خود هستید تاجایی که می‌شود راندمان خود را بالا ببرید تا نظر مساعد کارفرمایان بیشتری را به دست آورید. در این صورت امتیاز شما روزبه‌روز بالاتر خواهد رفت و شانس گرفتن سفارش‌های بهتر و بیشتر، افزایش می‌یابد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها