|
کدخبر: 109844

چگونه در ۳ ثانیه کد پستی ملک را دربیاوریم + دانلود رایگان

اخیرا اپلیکیشنی وارد بازار فناوری‌های موبایلی شده که مشکل دریافت سریع کدپستی را برای همه مردم ایران حل کرده است.

سبک زندگی چگونه در ۳ ثانیه کد پستی ملک را دربیاوریم + دانلود رایگان

حتما برای شما هم پیش آمده که در یکی از ادارات یا دفاتر پستی یا احتمالا پیشخوان دولت باشید و برای انجام یک کار اداری کد پستی منزل را از شما بخواهند. اغلب کد پستی منزل خودمان را از حفظ نیستیم و حتی اون رو جایی یادداشت هم نکردیم.

اخیرا اپلیکیشنی وارد بازار فناوری‌های موبایلی شده که این مشکل را برای همه مردم ایران حل کرده است.

با اپلیکیشن «ایران پستال» می‌توان هر لحظه و هرجا به راحتی و با وارد کردن شهر، شماره پلاک و نام کوچه، کد پستی مکان مورد نظر را پیدا کرده و آن را دربرنامه ذخیره کرد.

ایران پستال کد پستی شما رو بطور مستقیم از شرکت پست دریافت کرده و در اختیار شما قرار می‌دهد. در این شرایط شما دیگر از مراجعه به اداره پست یا جست‌وجو در میان اسناد و مدارک خود، بی‌نیاز خواهید شد.

چنین نرم افزاری درباره مجتمع‌های بزرگ و ساختمان‌های چند طبقه واقعا می‌تواند موثر باشد. بد نیست بدانید هر واحد مسکونی یا اداری - تجاری کد پستی جداگانه دارد که کشف یک کد پستی ساده گاهی یک روز کاری زمان از شما می‌گیرد.

حتی ساختمان‌های قدیمی چند طبقه که سند تفکیکی هم ندارند، به ازای هر طبقه یک کدپستی مجزا داشته و برای دانستن کد پستی اختصاصی آنها باید حتما به ادارات پست مراجعه شود.

اپلیکیشن ایران پستال، با دقت ۱۰۰درصد اطلاعات پستی مربوط به هر بنا، سازه، یا واحدی را به صورت مجزا در چند ثانیه برای شما پیدا می‌کند.

پیشنهاد می‌کنیم حتما این اپ را در گوشی یا تبلت خود داشته باشید:

دانلود نسخه اندروید از گوگل پلی - یا جست‌وجوی کلمه iranpostal در گوگل پلی

نسخه iOS نیز به زودی منتشر خواهد شد.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها