|
کدخبر: 39108

دبیر ستاد توسعه فناوری اطلاعات در گفت‌وگو با گسترش نیوز:

۱۸ استارت‌آپ ایرانی میهمان WEB SUMMIT شدند

مهدی فقیهی گفت: تغییر و تحولات سیاسی باعث شده که کشورهای عربی استقبال خوبی از طرح‌ها و ایده‌های ما نداشته باشند، به همین دلیل هم تصمیم گرفتیم استارتاپ‌های ایرانی را برای حضور در رویداد وب سامیت پرتغال حمایت کنیم.

گسترش نیوز: نمایشگاه‌های فناورانه، فرصت خوبی را برای توسعه این کسب و کارهای نوپا به شمار می‌آیند. در این رویدادها استارت‌آپ‌ها می‌توانند ضمن معرفی کسب و کار خود، تعاملات بین‌المللی و چگونگی جذب سرمایه‌گذاری را یاد بگیرند.

websummit.jpeg

مهدی فقیهی، دبیر ستاد توسعه فناوری اطلاعات معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در گفت‌وگو با گسترش نیوز ضمن تاکید بر اهمیت رویدادهای نمایشگاهی در توسعه کسب و کارهای فناورانه به انگیزه و دلایل حضور ایرانیان در رویداد وب سامیت کشور پرتغال اشاره کرد و گفت: تغییر و تحولات سیاسی باعث شده که کشورهای عربی استقبال خوبی از طرح‌ها و ایده‌های ما نداشته باشند.

faghihi1.jpg

وی افزود: به همین دلیل هم تصمیم گرفتیم استارتاپ‌های ایرانی را برای حضور در رویداد وب سامیت پرتغال حمایت کنیم. در حال حاضر یک هیات با حضور ۱۸ استارت‌اپ، صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر و فعالان حوزه کسب و کارهای نوپا به انتخاب پارک علم و فناوری پردیس از سوی معاونت علمی به این رویداد اعزام شدند.

نمایشگاه وب سامیت از ۵ تا ۸ نوامبر (۱۴ تا ۱۷ آبان) در شهر لیسبون از کشور پرتغال برپا می‌شود.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها