|
کدخبر: 162329

این تویوتا لندکروز با بقیه فرق می‌کند + تصاویر

گفته می‌شود استرالیا یکی از وحشی‌ترین صحراهای دنیا را دارد. جدای از حیات‌وحش باورنکردنی، مناطق صحرایی این کشور یکی از بهترین مکان‌ها را برای توسعه پیکاپ میان سایز فورد رنجر و برادر شاسی‌بلند آن یعنی اورست بوده است. در این کشور همچنین می‌توان آفرودرهای بسیار خوبی همچون نیسان پاترول ارتقا یافته را دید.

خودرو این تویوتا لندکروز با بقیه فرق می‌کند + تصاویر

اما هیچ آفرودری با این پیکاپ تغییر شکل یافته نیست. با تویوتا لندکروزر GXL ۶×۶ مدل ۲۰۱۹ آشنا شوید خودرویی که توسط شرکت JMax Engineering توسعه یافته است.

خودروی موردبحث که به عنوان یک مدل چهار درب از لندکروزر سری ۷۰ توسعه یافته هم‌اکنون در قامت هیولایی ۶ چرخ خودنمایی می‌کند. تغییرات این خودرو شامل ارتقای شاسی، بازوهای کنترل هوی دیوتی و قابل تنظیم و بهبود بخش ترمز و سایر نقاط بوده است.

لندکروز-۶چرخ۲

از دیگر بهبودهای لندکروزر ۶ چرخ یاد شده می‌توان به کیت اکسل شناور، دیفرانسیل ASSY به همراه لوکر و… اشاره کرد. از سیستم تعلیق پیچشی شرکت JMACX نیز استفاده شده است. به این موارد باید سیستم اگزوز جدیدی را نیز اضافه کرد.

نیروبخش این لندکروزر جذاب پیشرانه ۸ سیلندر ۴.۵ لیتری توربودیزل است که قدرت ۲۰۲ اسب بخاری و گشتاور ۴۳۰ نیوتون متری تولید می‌کند. نیروی تولیدی پیشرانه از طریق یک گیربکس ۵ سرعته دستی به چرخ ها منتقل می‌شود.

لندکروز-۶چرخ۳

خودروی موردبحث کارکرد حدود ۱۹۵۰۰ کیلومتری داشته و با قیمت حدود ۱۴۷ هزار دلار آمریکا به فروش گذاشته شده است. البته این قیمت شامل هزینه‌های تحویل و… نبوده و بنابراین بهتر است قبل از خرید آن دوباره فکر کرده و شاید هم بخواهید محصولات صفرکیلومتر دیگر را به‌صورت استاندارد کارخانه‌ای انتخاب کنید.

 

منبع: پدال

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها