|
کدخبر: 158675

پیش بینی مهم از قیمت خودروها در ۱۴۰۰ + آخرین وضعیت بازار

پس از گذشت دو روز از هفته جدید و نزدیک شدن به تعطیلات نوروز، شاهد هستیم که همچنان بازار خودرو در رکود به سر می برد. نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو در خصوص آخرین وضعیت قیمت خودرو در بازار آزاد توضیحاتی داد و به قیمت خودروهای جدید نیز اشاره کرد.

خودرو پیش بینی مهم از قیمت خودروها در ۱۴۰۰ + آخرین وضعیت بازار

نعمت الله کاشانی نسب درباره آخرین وضعیت بازار خودرو، گفت: قیمت خودرو از هفته گذشته بدون تغییر بوده و اگر هم نوسانی وجود داشته، بین یک تا ۲ میلیون تومان است.

نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو بیان کرد: با توجه به اینکه عرضه خودروسازان افزایش یافته، قیمت ها رو به کاهش است. اگر خودروسازان در سال جدید همین روند عرضه را داشته باشند شاهد کاهش قیمت ها در سال آینده خواهیم بود.بعید به نظر می رسد قیمت خودرو در سال جدید افزایش یابد و همین روند تعادلی را خواهیم داشت.

کاشانی نسب با بیان اینکه اکنون تنها مصرف کنندگان در بازار حضور دارند، گفت: مردم اگر قصد خرید خودروی خارجی و میلیاردی را دارند، صبر کنند زیرا در آینده نه چندان دور عرضه به دلیل دریافت مالیات از خودرو، بیشتر می شود.

نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو با تاکید بر اینکه امسال میزان خرید و فروش نسبت به گذشته کمتر شده است، گفت: هرسال خرید و فروش خودرو بیشتر بود اما امسال با توجه به همه گیری ویروس کرونا میزان خرید و فروش کمتر شده و تنها افرادی که نیازمند واقعی به خودرو هستند در بازار آزاد حضور دارند.

او با اشاره به آخرین قیمت معاملاتی خودرو در بازار آزاد، تشریح کرد: پراید ۱۳۱ در بازار ۱۰۸ میلیون تومان، ۲۰۶ تیپ ۲، ۱۸۰ میلیون تومان، ۲۰۶ تیپ ۵، ۲۵۰ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک ۴۰۸ میلیون تومان، راناپلاس تیپ ۱، ۲۹۲، ۲۰۷ سقف شیشه‌ای اتومات ۳۸۵ میلیون تومان در بازار معامله می‌شوند.

نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو ادامه داد: همچنین دنا پلاس دنده‌ای توربو ۳۵۵ میلیون تومان، کوییک دنده‌ای ۱۴۲ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۳۹۳ میلیون تومان در بازار معامله می‌شوند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر