|
کدخبر: 158522

روند کاهشی قیمت خودروها امروز هم ادامه داشت + آخرین نرخ ها

به‌اعتقاد فعالان بازار روند کاهشی قیمت‌ها، نوسانات نرخ ارز و شیوع بیماری کرونا عاملی شده است تا معاملات در بازار خودرو به صفر برسد.

خودرو روند کاهشی قیمت خودروها امروز هم ادامه داشت + آخرین نرخ ها

هرساله با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال بازار خرید و فروش خودرو با رونق بسیار بالایی روبه‌رو بود و هرکس در صدد خرید خودرو بود تا بتواند سفرهای نوروزی را به‌راحتی انجام دهد و دغدغه‌ای در تعمیر خودرو نداشته باشد اما در دو سال اخیر نوسان قیمت ارز و اختلاف قیمت بالای کارخانه با بازار عاملی شد تا دیگر مردم رغبتی به خرید خودرو آن هم در روزهای پایان سال نداشته باشند البته شرایط شیوع کرونا نیز بر حجم کسادی بازار خودرو اضافه کرده است.

در زمان حاضر به‌اعتقاد فعالان بازار قیمت انواع خودروهای داخلی همان قیمت دی ماه است و حتی روند نزولی خود را مدام طی می‌کند.

در خودروهای داخلی کاهش قیمتها امروز بین یک تا ۳ میلیون تومان بوده است به‌نحوی که سمندال‌ایکس با کاهش ۱ میلیون تومانی ۱۷۵ میلیون تومان، سمند سورن ۲۳۸ میلیون تومان، پژو ۲۰ تیپ دو با قیمت ۱۸۵ میلیون تومان و پژو۲۰۶ تیپ پنج با قیمت ۲۴۸ میلیون تومان مورد معامله قرار می‌گیرد.

همچنین پراید ۱۱۱ با کاهش یک میلیون تومانی ۱۲۷ میلیون تومان، پراید ۱۳۱ با کاهش دو میلیون تومانی ۱۰۷ میلیون تومان، تیبا صندوقدار با کاهش سه میلیون تومانی ۱۱۹ میلیون تومان و تیبادو با قیمت ۱۲۹ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

به‌اعتقاد فعالان بازار روند کاهش قیمتها در بازار خودرو تا اوایل اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت و کسادی همچنان در معاملات حاکم است.

در خودروهای وارداتی هم به‌دلیل روند کاهش قیمت توقف معاملات به‌وجود آمده است، البته افزایش قیمت‌ها در بخش خودروهای داخلی به‌حدی بوده است که با وجود کاهش قیمت‌ها هنوز خرید توجیهی ندارد.

منبع: تسنیم
  • ناشناس ارسالی در

    قیمتی که خودروها الان دارند همان قیمت منتهای آرزوی خودروسازان است با سقف قیمت من درآوردی حرامشان باشد خودروسازان کجا این قیمت منصفانه است خدا نابودشان کند به حق چهارده معصوم

  • ناشناس ارسالی در

    خداوکیل خودروسازان ازاین قیمتهادستشون به سرشون نمیرسه کیه سابقه داشت که سایپاوار انخودرومحصولاتشان رابصورت قرعه کشی بفروش ندفعلا که کبکشان غازشده الله برکت الله

ارسال نظر