|
کدخبر: 107692

الزامات جدید ایران خودرو برای خریداران

ایران خودرو در قالب اطلاعیه‌ای اعلام کرد: عدم مطابقت اطلاعات مشتری در سیستم فروش با فرم ھای احراز سکونت، منجر به بروز ایراد در شماره‌گذاری خودرو و مشکلات متعدد برای سازمان، نمایندگی و مشتری شده است.

خودرو الزامات جدید ایران خودرو برای خریداران

بر همین اساس نمایندگی ھا مطابق با بندھای ذیل نسبت به دریافت فرم احراز سکونت و مطابقت اطلاعات مشتری با سیستم فروش اقدام نمایند:

۱.دریافت فرم احراز سکونت برای تمامی مشتری ھا و در تمامی روش ھای فـروش الزامـی می‌باشد.

۲.نمایندگی موظف است پس از دریافت فرم احراز سکونت از مشتری، نسبت به کنترل اطلاعـات مشتری در سیستم فروش اقدام نموده و پس از اصلاح مواردی که نمایندگی دسترسـی دارد، مابقی موارد قابل اصلاح را بر روی فرم احراز سکونت، علامت‌گذاری (ھای لایت) نماید.

۳.پس از رفع مغایرت ھای قابل اقدام و مشـخص نمـودن سـایر مـوارد مغـایرت بـر روی فـرم احـراز سکونت، کارگزار نمایندگی موظف است پرونده را جھت رفع مغایرت نھـایی تحویـل واحـد “عقـد قرارداد” داده و پس از رفع مغـایرت (کـه بـا درج مھـر “اصـلاح شـد” از سـوی ھمکـاران سـازمان مشخص می‌گردد)، پرونده را به واحد “دریافت و کنترل مدارک” تحویل نماید.

۴.ویرایش اطلاعات برای مدت محدود بدون اخذ وجه در سازمان صورت خواھد پذیرفت.

۵.لازم به ذکر است پرونده‌های ویرایشی نیز، نیاز به ارسال پرونده (کپی شناسنامه، کارت ملی و اصل فرم احراز سکونت مشتری نھایی) و انجام مراحل فوق دارد.

تذکر ۱:

پرونده ھای تکمیل وجه شده‌ای که تحویل سازمان شده‌اند نیز تنھـا بـا ارائـه فرم احراز سکونت، صدور سند خواھند شد. لذا لازم است تا در اسرع وقت نسبت به انجام مراحل فوق برای پرونده ھای مذکور نیز اقدام لازم صـورت پـذیرد. (فـرم احـراز پـس از رفـع مغایرت باید توسط نمایندگی تحویل واحد دریافت و کنترل مدارک شود.)

تذکر ۲:

تاکید می‌گردد در صورت عدم انجام مراحل فوق مطابق با رویـه ذکـر شـده در بندھای قبلی توسط نمایندگی و بروز مغایرت در تخصیص پلاک به دلیل عدم بررسی و رفع مغایرت و یا عدم اعلام مغایرت، بابت ھـر مـورد مبلـغ ۱، ۰۰۰، ۰۰۰ ریال از حسـاب نماینـدگی کسر خواهد شد.

 

 

منبع: اسب بخار
  • شاکرناصری خریدار ازاهواز ارسالی در

    ثبت نام پارس دوگانه اهواز شماره۱۷۵۶۵۳۳۸۵ ۷ آدرس صنایع فولاد آیت ۴ پ۷ شماره تماس ۰ ۹۳۸۱۴۴۲۹۷۵ راسال شاکر

ارسال نظر