|
کدخبر: 106042

اختصاصی گسترش‌نیوز از نشست خبری قائم مقام مدیرعامل سایپا:

تولید ۱۰۰ هزارمین خودرو سایپا در ۹۹ / زمان خداحافظی پراید اعلام شد

امروز یک نشست خبری با حضور قائم مقام مدیرعامل سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش برگزار شد.

خودرو تولید ۱۰۰ هزارمین خودرو سایپا در ۹۹ / زمان خداحافظی پراید اعلام شد

مجدی باقری، قائم مقام مدیرعامل سایپا در ابتدا اظهار کرد: خوشبختانه شب گذشته موفق شدیم ۱۰۰ هزارمین خودروی سایپا را در ۹۹ تولید کنیم. به پشتوانه همین تولید خوب با وجود تحریم و شیوع کرونا توانستیم به این عدد برسیم.

وی ادامه داد: تا این لحظه ۵۵ درصد بیشتر خودرو نسبت به مدت مشابه تولید کردیم. مردم خیالشان از بابت تولید خودرو و تحویل محصولات در سایپا راحت باشد. خطوط ما به صورت مداوم فعال است و محصول این تلاش دست جمعی تولید ۱۰۰ هزار خودرو است.

باقری افزود: ما در هفته‌های اول سال بعد از تعطیلات نوروز کمی تولید را دیرتر شروع کردیم تا تدابیر بهداشتی را به خوبی رعایت کنیم. لازم به ذکر است آنچه که باعث التهاب بازار خودرو شده به دلیل نیاز کاذب است.

وی در خصوص تولید پراید گفت: سایپا امسال وارد یک جراحی بزرگ می‌شود و سبد محصولات خود را تغییر می‌دهد. پراید ۱۱۱ و ۱۳۲ را از مدار تولید خارج کردیم. در همین ماه تیر پراید قطعا به طور کلی از سبد محصولات خارج می‌شود. این جسارت پیام‌های مشخص دارد و آن این است که مدیریت قاطعانه در نظر دارد محصولات جدید را به بازار عرضه کند. در مورد محصول جدید این خودروسازی یعنی شاهین ۶۰ هزار نفر ثبت نام کردند و علاقه‌مندی یه خوبی نشان داده شده است.

قائم مقام مدیرعامل سایپا اظهار کرد: از اول سال۳۰ هزار پراید تولید کردیم و با نرخ ۳۸ میلیون تومان به‌دست مردم رساندیم. ۲۰ هزار پراید دیگر نیز تا این ماه تولید خواهیم کرد. باید گفت که پراید جایگزین ندارد اما ظرفیت سایر محصولات را افزایش خواهیم داد.

وی در پایان اشاره کرد: متاسفانه علی‌رغم وعده‌هایی که داده شد یک باره شرکای خارجی خارج شدند. ما با ۱۵۰ هزار تعهد مواجه بودیم که نمونه‌های جایگزین را در نظر گرفتیم. ۶۰ درصد از تعهدات تعیین تکلیف شوند و تعداد بسیار زیادی نیز محصولات را تحویل گرفتند.

 

نویسنده: شروین اشیدری
  • منه نه ارسالی در

    چرا؟ تاوقتی که میشه جیب مردم رو چلوند و باهاش پول دربیارین چراخداحافظی باارابه م رگ؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها