|
کدخبر: 191672

آبروریزی عروس شیطان صفت!

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری عروس خانواده ای خبر داد که پس از اختلاف خانوادگی با همسرش، با همدستی ۲ تن ازهمکارانش از منزل همسر و پدر همسرش سرقت کرده بود.

حوادث آبروریزی عروس شیطان صفت!

سرهنگ کارآگاه "علی عزیزخانی" بیان داشت: خرداد ماه امسال وقوع ۲ فقره سرقت از منزل پدر و فرزندی به ماموران کلانتری۱۱۱ هفت چنار اعلام که پس از تحقیقات مقدماتی، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به کارآگاهان پایگاه هشتم این پلیس محول شد.

وی با اشاره به اینکه در بررسی ها اولیه مشخص شد، سارقان ۲ تن بوده و با یک دستگاه خودروی سواری پژو به محل های سرقت مراجعه کرده اند، گفت: در هر ۲ سرقت، سرنشین خودرو با استفاده از لباس مبدل زنانه به محل سرقت مراجعه و با سرقت طلاهای موجود در منزل هر ۲ متهم از محل گریخته بودند.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران ادامه داد: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی مشخص شد که فرزند خانواده اخیرا با همسر خود اختلاف خانوادگی دارد و به تازگی عروس خانواده منزل مشترک را ترک کرده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه مالک خودرو شناسایی و با هوشمندی کارآگاهان مشخص شد که مالک خودرو ، همکار عروس خانواده است، افزود: با هماهنگی های قضائی عروس خانواده دستگیر و درپی های پلیسی به سرقت از منزل همسر و پدر همسرش با همکاری ۲ تن از همکارانش معترف شد.

وی اضافه کرد: کارشناسان ارزش ریالی اموال سرقتی شده را ۱۰ میلیارد ریال برآورد و با دستگیری سایر متهمان و کشف اموال سرقتی از منزل متهمان، هر ۳ متهم روانه دادسرا شدند.

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها