|
کدخبر: 191466

این زنان ایرانی چطور حیوانات را زنده زنده زجرکش کردند+ تصاویر

اخیرا کلیپ‌هایی هولناک از شکنجه و سرانجام کشتار حیوانات اهلی توسط زنان و دختران با پوشش‌هایی نامتعارف، الفاظ و رفتارهایی خشونت‌آمیز با حیوانات نگون‌بخت و ژست‌هایی مشمئزکننده با خون آنها در فضای مجازی منتشر می‌شود که اغلب آنها قابلیت انتشار در رسانه‌ها را ندارند.

چند ماهی است که در شبکه‌های اجتماعی شاهد انتشار تصاویری از ذبح نمایشی چهارپایان و ماکیان توسط خانم‌ها هستیم که هرچند مصداق بارز ترویج عامدانه خشونت و قساوت قلب در جامعه است، هرگز اقدامی به منظور جلوگیری از تکرار آن صورت نگرفت و در نتیجه حالا با معضلی مواجه هستیم که از قالب حیوان‌آزاری خارج و به تهدیدی علیه جامعه انسانی تبدیل شده است.

ذبح-زنان۳

اخیرا کلیپ‌هایی هولناک از شکنجه و سرانجام کشتار حیوانات اهلی توسط زنان و دختران با پوشش‌هایی نامتعارف، الفاظ و رفتارهایی خشونت‌آمیز با حیوانات نگون‌بخت و ژست‌هایی مشمئزکننده با خون آنها در فضای مجازی منتشر می‌شود که اغلبشان قابلیت انتشار در رسانه‌ها را ندارند.

ذبح-زنان۲

در این کلیپ‌ها که حیوانات عامدانه در برابر چشم هم ذبح می‌شوند، روند ذبح تا حد ممکن به طول می‌انجامد تا نمایش، آنقدرها هم زود به پایان نرسد. رها کردن حیوان، در اواسط ذبح با گلویی بریده‌ هم جزو صحنه‌های دردآوری است که در برخی از این کلیپ‌ها مشاهده می‌شود.

ذبح-زنان۱

اخبار مرتبط

  • ناشناس ارسالی در

    اینا زن نیستن اینا دست قاتلهای زنجیره ای رو از پشت بستن، روی هرچی قاتله سفید کرد ین.
    چرا پلیس فضای مجازی اجازه مید ه این تصاویر پخش بشه و آبروی زن و انسانی ت زیر سوال بره
    کاملا مشخصه که باقص د و غرض این تصاویر پخش شده .

  • جاسم ارسالی در

    یه روز بدینش دست من قول میدم ۴ قلو حاملش کنم

  • Ss7798 ارسالی در

    اینا رو من اگه گیر بیارم به روش اروپایی های قرون وسطا شکنجه و اعدام میکنم یا به صلیب یا خودم زنده زنده میخورمشون یا این بی شرفا رو به صلیب می بندم

  • ناشناس ارسالی در

    خواهشا از عزیزان نیروی انتظامی استدعا دا ریم این انسانهای شیطان صفت و حرام لقمه ر و هرطوری که شده دستیگر کنند و همین بلا ر و به سرشون دربیاورند.
    یا بسزای عمل کثیفشان برسانند.
    منتطر اعلام خبر دستیگیری این انگلهای جامعه هستیم.
    تشکر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها