|
کدخبر: 186379

آتش سوزی در خانی آباد ۵ کشته برجای گذاشت + ‌عکس

​آتش سوزی هنگام بازی دربی پایتخت در یک کارگاه مبل سازی در خانی آباد تهران ، جان ۵مرد را گرفت.

سروان محمد نظری رییس مرکز فرماندهی و کنترل پلیس پیشگیری پایتخت با تایید این خبر گفت: نگهبان کارگاه مبل سازی در علی آباد تهران هنگام فرار از صحنه مرگ ۵ کارگر و آتش سوزی در مبل سازی بازداشت شده است.

ساعت ۲۰ و ۵۷دقیقه شب پنجشنبه  ۲۴ تیرماه امسال - لحظاتی پیش هنگام بازی دربی پایتخت - در پی یک فقره آتش سوزی کارگاه مبل سازی در علی آباد عوامل انتظامی کلانتری ۱۵۲ خانی آباد به محل حادثه اعزام شدند.

آتش+سوزی+در+خانی+آباد+(2)

تیم پلیسی همراه با ماموران آتش نشانی پی بردند که ۵ نفر در این حادثه کشته شده و یک نفر بر اثر سوختگی شدید به بیمارستان منتقل شده است.

تحقیقات اولیه مشخص کرد این آتش سوزی احتمال عمدی بودن آن وجود دارد. ماموران پلیس پس از  دریافت این اطلاعات مهم تحقیقات محرمانه خود را شروع کردند.

ساعتی بعد ماموران کلانتری ۱۵۲ خانی آباد یکی مرد را که نگهبان این کارگاه مبل سازی بود را در حال فرار از صحنه آتش سوزی دیدند که بلافاصله وی را دستگیر و به کلانتری ۱۵۲ خانی آباد منتقل کردند.

آتش+سوزی+در+خانی+آباد+(1)

سروان محمد نظری رییس مرکز فرماندهی و کنترل پلیس پیشگیری پایتخت حادثه آتش سوزی، مرگ ۵مرد و دستگیری نگهبان کارگاه مبل را تایید کرد.

بنابراین گزارش، بازپرس ویژه قتل ، ماموران پلیس و تیم جنایی اداره آگاهی تا مخابره این خبر در حال حاضر در صحنه حضور و تحقیقات در این باره ادامه دارد.

 

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها