|
کدخبر: 173632

اعتراف تکان دهنده خانواده خرمدین؛ دختر و دامادم را هم کشتم!

پدر بابک خرمدین به قتل داماد و دخترش اعتراف کرد

حوادث اعتراف تکان دهنده خانواده خرمدین؛ دختر و دامادم را هم کشتم!

سرپرست دادسرای جنایی تهران: پدر بابک خرمدین در تازه‌ترین اعترافات خود گفته در سال ۹۰ داماد خود و بعدها در سال ۹۷ دختر خود را هم به قتل رسانده و برای رهایی از اجساد آنها را تکه‌تکه کرده و هر کدام را در جایی رها کرده است.

چند روز پیش بود که جسد تکه‌تکه شده بابک خرمدین کارگردان سینما در حوالی منزل پدری‌اش در شهرک اکباتان تهران کشف شد و پدرش به قتل او اقرار کرد.

 قاضی شهریاری: پدر خرمدین اعتراف کرده است سال ۹۰ دامادش و ۹۷ دخترش را به قتل رسانده است

سرپرست دادسرای جنایی تهران: پدر بابک خرمدین اعتراف کرده است که ابتدا در سال ۹۰ داماد خود و بعدها در سال ۹۷ دختر خود را هم به قتل رسانده است.

 پدر بابک خرمدین درخصوص نحوه قتل دختر و داماد خود هم گفته است آنها را نیز با همین روش به قتل رسانده و سپس برای رهایی از اجساد آنها را تکه تکه کرده و هر کدام را در جایی رها کرده است

 

منبع: رکنا
  • ناشناس ارسالی در

    اینا دیگه اخر سنگدلی هستند واقعا اگر از نظر روانی سالم هستند پس اسم این کارشون چیه خدا میدونه چقدر شبیه این دوتا توی جامعه هستند که لو نرفتن بهتر که بیشتر به روحیه مردم کمک کنید تا چیزهای دیگه

  • ستاره ارسالی در

    ااین آقا از اساس دیوانست.

  • بهروز عباس لویی ارسالی در

    باید با بدترین وضعی قصاص شوند تا دیگر کس ی به فکر چنین جنایاتی دست ندهد.پدر باشد یا نباشد خیلی قصی القلب باید باشد که با خانواده خودش چنین کاری کند.

ارسال نظر