|
کدخبر: 173444

فوری / جزئیات جدید از قتل وحشتناک بابک خرمدین

جسد بابک خرمدین کارگردان سینمای ایران روز یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه در فاز ۳ شهرک اکباتان تهران کشف شد و پلیس عاملان قتل را بازداشت کرد.

حوادث فوری / جزئیات جدید از قتل وحشتناک بابک خرمدین

بابک خرمدین کارگردان سینما ایران به دست پدر و مادرش به قتل رسید و سپس پس از تکه تکه کردن جسد دست به مخفیکاری زدند، پدر و مادر قاتل هر دو توسط پلیس بازداشت شدند و تحت بازجویی قرار گرفتند.
پس از بازجویی های اولیه پدر بابک خرمدین اطلاعات جالبی در اختیار پلیس قرار نداد که در این نوع پرونده ها معمولا در بازجویی های اولیه چنین اتفاقی رخ می‌دهد.
پس از گذشت چند روز و ادامه بازجویی ها پدر بابک خرمدین که در ابتدا تجرد پسرش را عامل قتل او اعلام کرده بود صحبت های تکان دهنده و جالبی از درگیری و مشکلاتش با فرزند خود کرد.

جزئیات_قتل_خرمدین

جزئیات_قتل_خرمدین (2)

منبع: جام جم
  • igi ارسالی در

    ای درک بره به جهنم کسی که حرمت پدر و ماد رش رو نزار کتک مادر و پدرش بزنه و توی خو نشون جنده بازی راه بینداز باید هم کشته ب شه هیچ دفاعی از این جوناور کثیف نباید بش ه باید پدر و مادر ازاد بشن و این درس عبر تی بشه برا بقیه

  • ناشناس ارسالی در

    چقدر وحشتناک، چطور تونستین. چرا تکه تکه کردینش وحشی ها

  • P ارسالی در

    igi چی میگی واسه خودت
    اولا بنده خدا واسه آموزش به هنرجوهاش تو خونه مشغول بوده هر کاریم کرده باشه دلیل نمیشه که ب ا این طرز وحشتناک اون رو بکشن ثانیا پس رش بدبوده قبول دخترش چی یا دامادش اوناه م بد بودن فقط این دو تا آشغال خوب بودن < br /> ثالثا پدرش اگه اینقد به فکر اخلاق بچه هاش بود تو ۸ سالگی به دختر خودش تجا وز نمی کرد

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها