|
کدخبر: 162347

اینستاگرام آزاده نامداری چه شد؟

یک روز بعد از انتشار خبر درگذشت آزاده نامداری مجری سابق تلویزیون صفحه اینستاگرام او به حالت Remembering و یادبود در آمد.

خبر درگذشت آزاده نامداری در فضای مجازی و به خصوص اینستاگرام سرو صدای زیادی به پا کرد و بسیاری از کاربران به صفحه او در اینستاگرام مراجعه کردند تا آخرین عکسها و ویدیوی آزاده نامداری را ببینند.

اما حالا به غیر از بالا رفتن هر لحظه ای آمار آخرین ویدیو این مجری سابق تلویزیون، کلمه Remembering در قسمت بیوگرافی صفحه او خود نمایی می کند. کلمه ایی که اینستاگرام بعد از فوت افراد مشهور که جلوی اسمشان یک تیک آبی هم قرار دارد، در صفحه آنها می گذارد تا اطلاعات صفحه برای همیشه نزد اینستاگرام باقی بماند.

نامداری-اینستا

آخرین ویدیوی آزاده نامداری چه بود؟

آخرین ویدیو مرحوم نامداری ۸ روز پیش و به مناسبت تحویل سال پست شده است. نامداری در کپشن این ویدیو نوشته: سلام. امیدوام سال جدید سال سلامتی و صبح جهانی باشه. امیدوارم حال دل همه خوب باشه، همه با هم خوشحال باشیم …

نامداری در این ویدیو به همراه دخترش گندم عید نوروز را به مردم ایران تبریک می گوید. این ویدیو تا لحظه تنظیم این گزارش حدود ۲ میلیون و ۶۵۸ هزار بار دیده شده است که در نوع خود رکود به حساب می آید.

تعداد کامنتهای آخرین پست آزاده نامداری هم به ۱۴ هزار و ۱۵۱ کامنت می رسد. آزاده نامداری حدود ۶۱۱ هزار دنبال کننده در اینستاگرام داشت. خبر درگذشت این مجری سابق تلویزیون شب گذشته منتشر شد.

منبع: کاماپرس
  • نسیبه ارسالی در

    ژاله آتنا مریم

  • ناشناس ارسالی در

    مرحومه آزاده نامداری را شوهرش سجاد عبادی کشت

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها