|
کدخبر: 158634

دختر سنگدل و معشوقه اش آدمکش ۳۰۰ میلیونی اجیر کردند

دختر جوان که خام دوست پسر مورد علاقه اش شده بود آنها را به خانه راه داد و سناریوی یک قتل عام خانوادگی در شرق تهران رقم زده شد.

حوادث دختر سنگدل و معشوقه اش آدمکش ۳۰۰ میلیونی اجیر کردند

شامگاه سه شنبه گذشته بود که پسر جوانی پای در پلیس آگاهی تهران گذاشت و از قتل ۳ عضو یک خانواده خبر داد و پسر جوان به دستور بازپرس پرونده برای تحقیق در اختیار ماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

پسر جوان در تحقیقات پلیسی گفت: یکی از دوستانم با دختر جوانی دوست است که دختر جوان همراه مادر، خواهر و ناپدری اش در طبقه پنجم یک ساختمان در شرق تهران زندگی می کند و چند شب قبل دوستم را به جلوی درخانه دختر جوان رساندم و خودم برای رفتن به سرویس بهداشتی وارد ساختمان شدم و به صورت اتفاقی به جای رفتن به سرویس بهداشتی در حمام را باز کردم که با جسد مادر خانواده و شوهر جدیدش روبرو شدم و از ترس در را بستم و سکوت کردم و به سرویس بهداشتی رفتم و سپس از خانه خارج شدم.

وی افزود: در این مدت از ترس سکوت کردم اما عذاب وجدان داشتم به همین خاطر تصمیم گرفتم برای رهایی و رسیدن به آرامش ماجرا را به پلیس گزارش دهم.

کشف جسد زن و مرد در حمام

همین کافی بود تا تیمی از ماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران به دستور بازپرس حبیب الله صادقی از شعبه ۴ دادسرای امور جنایی برای تحقیق و بررسی حرفهای پسر جوان به محل جنایت اعزام شوند.

کارآگاهان بامداد چهارشنبه بود که با شکستن قفل در آپارتمان وارد خانه شدند، داخل خانه به هم ریخته بود و ماموران با توجه به اظهارات پسر جوان به سمت حمام خانه رفتند با جسد متعفن شده زن و مرد در حمام روبرو شدند که کارشناسان پزشکی قانونی اعلام کردند یک ماه از مرگ این زن و مرد می گذرد.

بررسی ها داخل خانه ادامه داشت که ماموران به بشکه ای که در حمام بود مشکوک شدند وقتی در بشکه باز شد ماموران با بقایای جسد دختر خانواده روبرو شدند و مشخص شد عاملان جنایت سعی داشتند به کمک اسید داخل بشکه اجساد را از بین ببرد تا ماجرای این جنایت هولناک را پنهان کنند.

تجسس ها نشان از آن داشت که اجساد متعلق به مادر ۴۲ ساله و دختر ۲۰ ساله و شوهر صیغه ای مادر خانواده است و این در حالی بود که هیچ اثری از دختر بزرگ خانواده که مونا ۲۴ است در صحنه جنایت نبود.

قتل برای سرقت از زن پولدار

کارآگاهان در ادامه تحقیقات پی بردند که مادر خانواده سالها قبل از همسرش جدا شده است و زنی پولدار است اما هیچ اثری از ۲ خودروی لوکس و وسایل با ارزش داخل خانه نبود و حتی در گاوصندوق داخل خانه نیز باز بود و همه چیز به سرقت رفته بود و سناریوی مرموز نبود دختر خانواده بود که احتمال می رفت مونا در این جنایت هولناک نقش دارد و در ادامه بازپرس پرونده دستور بازداشت دختر جوان را صادر کرد.

ردیابی های پلیسی مشخص کرد که مونا چندی قبل از شوهرش جدا شده و در کنار مادرش زندگی می کند و همسایه نیز عنوان کردند چند هفته ای است که اثری از مونا نیست اما کارآگاهان با تحقیقات میدانی موفق به شناسایی مخفیگاه مونا شدند و او را در خانه پسر مورد علاقه اش دستگیر کردند و مونا در بازجویی های پلیسی پرده از قتل عام خانوادگی برداشت.

مونا در اعترافاتش گفت: مادرم رفتار خوبی با من و خواهرم نداشت و هیچ وقت از او دل خوشی نداشتم تا اینکه چندی قبل با پسر ۱۹ ساله ای در پارک آشنا شدم و تصمیم به ازدواج با هم داشتیم اما او بیکار بود و به پسر جوان پیشنهاد دادم که مادرم وضعیت مالی خوبی دارد و کلی پول و طلا دارد که می توانیم همه آنها را برای خودمان کنیم.

مونا گفت: پدر و مادرم سالها قبل از هم طلاق گرفتند و من با پدرم زندگی می کردم تا اینکه ۴ سال قبل مادرم را که سالها از او بی خبر بودند پیدا کردم و با مادرم شروع به زندگی گرفتم اما همیشه با هم اختلاف نظر داشتیم و به خاطر خواسته هایی که از من داشت از او خسته شده بودم تا اینکه ۲۰ روز قبل نقشه قتل را با محسن طراحی کردیم و قرار شد محسن و ۲ تن از دوستانش به خانه مان بروند و آنها را به قتل برسانند.

نقشه قتل عام خانوادگی

مونا در خصوص شب جنایت گفت: ۴۰ شب قبل این جنایت را انجام دادیم، محسن با توجه به اینکه با من دوست بود به خانه مان رفت و آمد داشت و مادر و ناپدری ام او را می شناختند. محسن آن شب طبق نقشه به خانه آمد و سفارش غذا داد و غداهای خواهر، مادر و شوهر مادرم را مسموم کرد که آنها پس از خوردن شام خوابشان گرفت که مادر و ناپدری ام به اتاق رفتند و خواهرم روی کاناپه خوابشان برد و سپس در را برای مجید باز کردیم که مجید خواهرم را با سیم شارژر خفه کرد و جسد را به اتاقش برد و محسن همان کسی که ما را لو داد در خودرویش منتظر ما بود و در این جنایت نقشی نداشت.

وی افزود: بعد تا صبح منتظر نشستیم تا شوهر مادرم از اتاق بیرون بیاید. حدود ۷ صبح بود که متوجه شدیم بیدار شده و وقتی از اتاق خواب بیرون آمد، صدایش زدیم. به محض این که ناپدری‌ام قدم در اتاق من گذاشت، مجید با گلدان کریستالی به سرش کوبید و او را کشت.دقایقی بعد مادرم که سر و صدا را شنیده بود از خواب بیدار شد که مجید مادرم را هم با ضربه جام کریستالی به سرش به قتل رساند.

دستمزد ۳۰۰ میلیونی برای آدمکشی

با اعترافات این دختر، متهمان دیگر نیز بازداشت شدند. مجید به ارتکاب ۳ جنایت اعتراف کرد و گفت قتل‌ها را خودش به تنهایی انجام داده است. وی گفت: مونا و محسن پیشنهاد دستمزد ۳۰۰ میلیونی برای ارتکاب این قتل‌ها داده بودند و چون نیاز شدیدی به پول داشتم قبول کردم اما هنوز پولی دریافت نکرده‌ام. بعد از قتل‌ها، مونا و محسن ۲۵۰ میلیون تومان پول نقد همراه مقداری دلار و طلا از داخل گاوصندوق خانه سرقت کردند و قرار شد بعدا دستمزد مرا بدهند.

روز بعد از حادثه ما به محل جنایت برگشتیم و یک بشکه پر از اسید تهیه کردیم که اجساد را از بین ببریم اما اجساد زن و شوهر متورم شده بودند و داخل بشکه جا نشدند. فقط جسد خواهر مونا را داخل آن انداختیم در این مدت به فکر راهی بودیم که ۲ جسد دیگر را هم از بین ببریم تا این که لو رفتیم.

در همین حال سرهنگ مرتضی نثاری معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران در این خصوص گفت: متهمان با دستور قاضی پرونده برای بررسی صحت روانی به پزشکی قانونی معرفی شد که مشخص شد هر ۳ نفر سالم هستند و جنون ندارند. آنها با قرار قانونی در بازداشتگاه اداره دهم پلیس آگاهی تهران بازداشت هستند و بازجویی از آنها همچنان ادامه دارد.

منبع: رکنا

ارسال نظر