|
کدخبر: 150885

آخرین وضعیت موجودی کالاهای اساسی در کشور

معاون اول رییس جمهوری گفت: هیچ کمبودی در زمینه کالاهای اساسی مردم وجود ندارد و تنها نرخ برخی از کالاها بیشتر از حد انتظار بوده که این موضوع نیز در حال مدیریت است.

تجارت آخرین وضعیت موجودی کالاهای اساسی در کشور

اسحاق جهانگیری روز شنبه در نخستین روز از سفر خود به خوزستان در حاشیه بازدید از گمرک بندر امام خمینی(ره) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بندر امام یکی از مهمترین بنادر فله‌ای و استراتژیک کشور است و کالاهای اساسی مورد نیاز مردم به این بندر وارد و در سطح کشور به خوبی توزیع می شود.

وی افزود: ملت ایران شاهد بودند که در جنگ اقتصادی ما به هیچ عنوان با کمبود کالای اساسی مواجه نشدیم اما تنها دغدغه مردم افزایش نرخ برخی از اقلام است.

معاون اول رییس جمهوری ادامه داد: کالاهای اساسی در نقاط مختلف کشور بر اساس نیازهای مردم توزیع شده و در این زمینه هیچ کمبودی احساس نمی شود.

وی تصریح کرد: اکنون بیش از ۳۰۰ هزار تن دانه روغنی و روغن خام در انبارهای گمرکات بندر امام خمینی(ره) موجود است و در زمینه تامین روغن هیچ مشکلی در کشور وجود ندارد.

جهانگیری بیان کرد: همچنین کشتی های تجاری به صورت مستمر اقلام مورد نیاز کشور را از طریق این بندر وارد می کنند و توزیع اقلام نیز با شتاب مناسبی صورت می گیرد.

معاون اول رییس جمهوری در این بازدید با تعدادی از کارگران بندر و رانندگان ترانزیت گفت و گو و مسائل و مشکلات مطرح شده از سوی آن ها را بررسی کرد.

اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری شنبه به منظور افتتاح چند طرح عمرانی، بررسی مسایل و مشکلات اقتصادی استان و همچنین پیگیری طرح‌های در دست اجرا در استان خوزستان وارد فرودگاه بین المللی آیت‌الله جمی آبادان شد.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها