|
کدخبر: 174364

روزهای قرمز رهبر ارزهای دیجیتالی

یک صرافی ارز رمزنگاری دلایل کاهش قیمت بیت کوین را در گزارش خود بررسی کرده و ضمن آن آینده بیت کوین را پیش بینی کرده است.

بانک و بیمه روزهای قرمز رهبر ارزهای دیجیتالی

بیت کوین در پایان آوریل (اردیبهشت) ۳.۶۲٪ سقوط کرده بود ، علی رغم اینکه در یک روندی از «پیروزی» قرار داشت و در ۱۴ آوریل (۲۵ فروردین) به ۶۴هزار و ۸۴۷ دلار رسیده بود.

فاکتورهای مختلفی در این زمینه وجود دارد که در گزارشی توسط OKEx ، صرافی ارز رمزنگاری شده برای تجارت ارزهای رمزپایه مختلف ،مورد بررسی قرار گرفته است. شاخص دلار در آوریل از ۹۳ به ۹۰ و همچنین عملکرد خزانه داری ۱۰ ساله ایالات متحده از ۱.۷۵٪ در مارس (فروردین) به ۱.۵۳٪ در آوریل کاهش پیدا کرد.

OKEx خاطرنشان کرده است: این عوامل منجر به افزایش کلی قیمت دارایی های ریسک پذیر می شود ، با این حال ، شاخص نوسانات ، که مناطق بی ثبات مورد انتظار در بازار را برجسته می کند ، نیز رو به نزول بوده اند. در مقابل بیت کوین ، شاخص S&P ۵۰۰ و نزدک در ماه آوریل با سرعتی بالا ۵.۳٪ و بازده ماهانه ۵.۴٪ بالا رفتند.

معاملات آتی بیت کوین

گذشته از عمومی شدن Coinbase(صرافی ارز رمزنگاری) که باعث سود بردنش می شود، حق بیمه قراردادهای آتی بیت کوین به ۱۱٪ افزایش یافت. روزی که Coinbase در Nasdaq درج شد ، بیت کوین با انتشار این خبر سقوط کرد.

در یکشنبه سوم آوریل (۱۴ فروردین) در شرایطی که نقدینگی کم بود ، یک سقوط فوری رخ داد. بیت کوین با یک افت ۱۶ درصدی از ۶۱ هزار دلار در یک لحظه به ۵۰هزار و ۹۰۰ دلار رسید.

این امر منجر به بیشترین ضرر در ازه زمانی ۲۴ ساعته در بورس ها شد که معادل با ۹.۵۴ میلیارد دلار بود. بهره بیت کوین در همان روز ۲۷٪ کاهش یافت و تا پایان ماه قادر به بازگشت به سطح قبل از سقوط نبود.

در سوی دیگر، اتریوم هشتمین ماه متوالی سود خود را در آوریل ثبت کرد و بهترین سود ماهانه خود را پس از ژانویه (دی) ۲هزار و ۹۲۱ دلار با ۴۸٪ رشد کسب کرد.

جهش قیمت ETH از ۱۸۵۰ دلار در اوایل آوریل به ۲،۸۰۰ دلار در پایان ماه رسید. این رشد بیشتر آلتکوین را تشویق کرد.

به گفته TradingView ، این امر همچنین منجر به افت ۱۷ درصدی بیت کوین شد و در پایان ماه به ۵۰ درصد نزول رسید.

با ظهور دوج کوین ، ارزهای رمزپایه دیگری با مضامین سگ شکل گرفته اند. یعنی Shiba INU (SHIB) ، در ابتدای ماه مه قابل توجه بود. ایجاد این آلتکوین های کوچکتر می تواند باعث رکود بیت کوین شود.

اتریوم به دلیل اجماع قوی صعودی در بازار فضای بیشتری برای رشد دارد. اتریوم همراه با سایر ارزهای رمزپایه هنوز می توانند مانند گذشته نسبت به بیت کوین عملکرد بهتری داشته باشند.

ماه مه (خرداد) ماهی است که بیت کوین در گذشته پیشرفت های بسیار خوبی داشته است، در حالی که میانگین بازدهی ماه مه ۲۱٪ است ، رهبر بازار قبل از اینکه بتواند به راحتی در بالای سوددهی ترین ها قرار بگیرد ، باید به بالای ۶۰هزار دلار برسد.

 

منبع: اقتصاد نیوز

ارسال نظر