|
کدخبر: 106207

بیمه بیکاری به این ۲۳۰ هزار نفر می‌رسد

حدود ۲۳۰ هزار نفر برای واریز بیمه بیکاری در فروردین ماه تأیید شدند و اردیبهشت ماه نیز به همین روال خواهد بود.

بانک و بیمه بیمه بیکاری به این ۲۳۰ هزار نفر می‌رسد

محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره پرداخت بیمه بیکاری در ایام کرونا، اظهار کرد: در ایام کرونا برای پرداخت بیمه بیکاری روال خاصی داریم.

وی بیان کرد: با شیوع کرونا عده‌ای از کار بیکار شدند و دوباره به کارشان بازگشتند و برای تعطیلی موقت تمهیداتی در نظر گرفته شد؛ دولت از طریق منابع صندوق توسعه ملی بودجه‌ای را برای بیمه بیکاری تخصیص داده است و سازمان برنامه و بودجه از طریق لیستی که ما در اختیارشان می‌گذاریم پرداخت حداقلی را انجام می‌دهد.

شریعتمداری با بیان اینکه برای اسفند ماه در یک مرحله ۱۰۳ هزار نفر و مرحله دوم ۴۶ هزار نفر بیمه بیکاری دریافت کردند، افزود: برای فروردین نیز حدود ۲۳۰ هزار نفر تأیید شدند تا بیمه بیکاری دریافت کنند و واریز صورت گیرد، همچنین برای اردیبهشت ماه نیز به همین روال خواهد بود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: برای این ۳ ماه بیکاری دولت بیمه بیکاری پرداخت کرد، اما اگر باز هم بعد از این ۳ ماه، بیکاری ادامه داشته باشد، روال طبیعی رسیدگی در کمیته وزارت کار و تأمین اجتماعی طی می‌شود و به ۲۵۰ هزار نفری که پیش از این بیکار بودند و بیمه بیکاری دریافت می‌کردند، اضافه می‌شود.

منبع: yjc

 

  • ناشناس مشهد ارسالی در

    یعنی چی ۲۳۰هزار نفر واریز شده یعنی ما که نگرفتیم نمیدن دگه همینا که دادن همینا ۲۳۰هزار تاشن .چون میگین دادیم وواقعانم دیدم ریختن براشون فرودینم دادین .پس ما الافم الکی .کجا باید مراجعه کنم .من .چون اسممم وهمه چیم درسته همونجا کار میکنم که دوستام گرفتن وکار میکننن راهنمای کنن .عوض اسفند کامل میدادن بعد فروردین .بعضی دوبار گزفتن بعضیا هیچی .این قانون وعدالته به نظرتون .یکی ۷ماه بیمه شده گرفته .من ۷سال یک جاکار میکنم ندادن بهم .علت چیه اشتباه چیزی تو فرم بگن پس براچی حقوق میگیرن .تو دولت .این طوری درست نیس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها