|
کدخبر: 198531

احتمال بازنشستگی پیش از موعد برای این افراد

پرستاران سازمان تامین اجتماعی از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی خواستند که اقدامات لازم جهت ایجاد امکان بازنشستگی پرستاران با بیست سال سابقه کار را انجام و پیگیر تصویب آن باشند.

پرستاران سازمان تامین اجتماعی با تهیه کارزاری خطاب به بهرام عین الهی (وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی) و حسینعلی شهریاری (رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی) از آنها در زمینه رفع مشکل بازنشستگی خود کمک خواستند.

 آنها با اشاره به بازنشستگی زودتر از موعد پرستاران در کشورهای دیگر، یادآور شدند که در بیشتر کشورها پرستاری جزء مشاغل سخت محسوب می‌شود و پرستاران با ۲۰ سال کار بازنشسته می‌شوند.

 تهیه‌کنندگان این کارزار متذکر شدند: یک پرستار نه تنها از نظر جسمی فرسوده شده بلکه از نظر روحی نیز دچار فرسودگی می‌شود. در دوران پاندمی کرونا نیز شاهد فشار کاری عظیم واردشده بر این قشر بوده‌ایم.

 آنها در پایان از آقایان عین‌الهی و شهریاری خواستند اقدامات لازم جهت ایجاد امکان بازنشستگی پرستاران با بیست سال سابقه کار را صورت داده و پیگیری تصویب آن را در اولویت قرار دهند.

  • مهدی ارسالی در

    پرستارها می خواهند با ۲۰ سال بازنشسته شو ند ولی رجل سیاسی ما ۳۰ سال سوم را هم باو جود قانون بازنشستگی پر کردن وفقط ازپشت ا ین میز می پرن پشت یه میز دیگه...

  • حمید ارسالی در

    منظور از رجل سیاسی همان کسانی است که عشق به صندلی ریاست /خدمتگزار زبانی نظام و ا نقلاب را میفرمایید ؟! اینها رجل علاقمند به صندلی و تشنه قدرت و نیازمند احترام هس تند !

  • ناشناس ارسالی در

    سایر مشاغل ازاد که دچار پیری زود رس وبیکاری کرونا موجب ناراحتی اعصاب وروان بازنشستگی بیش از موعد در تامین اجتماعی برای افراد پنجاه وپنج سال در مردان فکری شده است ودچار از کارفتادگی دیسک کمرو اسکلتی ناراحتی عضلانی وناراحتی های داخلی اعصاب قند دیابت وعدم داشتن دندان ناراحتی دیگر بینایی وشنوایی

  • ناشناس ارسالی در

    پس معلما با ۲۵سال سابقه خدمتی چی؟؟

  • حسن ازساوجبلاغ ارسالی در

    دولت میتواند لایحه بازنشستگی پیش ازموعد معلق مانده در مجلس شورای اسلامی را بجریا ن انداخته وباتصویب آن بایک تیر چندنشانه رابزند؛
    اول اینکه کارکنانیکه بهردل یل فرسوده شده وتمایل به ادامه کارندارند را بازنشست نموده وجایگزین آنان نیروهای ت ازه نفی متقاضی شغل را جایگزین نماید.
    دوم اینکه بخشی ازاعتبارات مربوط به اش تغالزایی را در قالب مساعدت به صندوقهای ب ازنشستگی هزینه نماید وبدین ترتیب ضمن پرد اخت بخشی از بدهی دولت به صندوقهای بازنشس تگی،آین صندوقهارا درجهت اجرای این قانون توانمند خواهدکرد.
    سوم اینکه حق بیم ه ی پنج ساله ی ارفاقی بصورت یکجا توسط کا رفرمایان کارکنان متقاضی استفاده ازاین قا نون،به حساب صندوقهای بازنشستگی پرداخت م یشود که باتوجه به تعدادمتقاضیان،بنظرمیرس د مبالغ متنابهی خواهدبود.
    چهارم ای نکه درراستای اجرای عدالت که شعاررئیس دول ت منتخب است،تمدید این قانون پس از یک دهه ،فرصت مجددی را به کسانی میدهد که در دهه گذشته که این قانون مصوب گردید،مشمول نبود ه اند اما اکنون باتصویب این لایحه عملا م وضوع رعایت عدالت به تحقق واقعی بین کارکن ان متقاضی نزدیکتر خواهدشد.

  • ناشناس ارسالی در

    انهای که باز نشست شده اند ولی با رانت و گروه بازی و رفیق بازی هنوز سرکار هستند از صنایع دفاع تا شوری نگهبان خودتان تا خبرگان و تا جای های رفیق بازی و رانت را طبق قانون بازنشست کنید پیش از موعد پیشکش

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها