|
کدخبر: 191876

نسخه جدید سانتافه از راه رسید + قیمت

هیوندای سانتافه یکی از محبوب‌ترین محصولات این برند در آمریکا بوده و سرانجام شاهد عرضه آن با قوای محرکه پلاگین هیبریدی هستیم.

اقتصاد نسخه جدید سانتافه از راه رسید + قیمت

سانتافه پلاگین هیبریدی ۲۰۲۲ قاعدتاً می‌تواند یکی از کم‌مصرف‌ترین نسخه‌های این خودرو باشد اما این امر با قیمت بالاتری همراه خواهد شد. بر اساس اخبار غیررسمی اما موثق منتشر شده، نسخه پلاگین هیبریدی این قدبلند کره‌ای قیمت پایه ۴۰۵۳۵ دلاری خواهد داشت.

شایان ذکر است قیمت سانتافه هیبرید ۲۰۲۲ از ۳۴۸۳۵ دلار شروع می‌شود و بنابراین نسخه پلاگین هیبریدی این خودرو ۵۷۰۰ دلار گران‌تر است. این یک اختلاف قیمت قابل‌توجه است هرچند باید به این نکته اشاره داشت که شاید با اعلام رسمی قیمت این مدل تغییراتی رخ دهد. فعلاً این اطلاعات را کارز دایرکت و بر اساس داده‌های دستور سفارش ارسالی هیوندای به دست آورده است.

قیمت ۴۰۵۳۵ دلاری یاد شده مختص مدل پایه SEL بوده و برای مدل پرچم‌دار لیمیتد باید ۴۶۵۴۵ دلار پرداخت کرد. قیمت این خودرو در مقایسه با سانتافه هیبرید لیمیتد ۲۰۲۲ دقیقاً ۵۴۱۰ دلار بیشتر است. نسخه پلاگین هیبریدی این خودرو از اواخر تابستان سال جاری میلادی روانه بازار آمریکا خواهد شد.

سانتافه۲

برای افرادی که سفرهای زیر ۵۰ کیلومتری دارند سانتافه پلاگین هیبریدی می‌تواند گزینه بسیار خوبی باشد. به لطف باتری ۱۳.۸ کیلووات ساعتی، این خودرو برد الکتریکی ۵۰ کیلومتری دارد. نیروبخش سانتافه پلاگین هیبریدی هم پیشرانه ۱.۶ لیتری توربو و واحد الکتریکی با قدرت ترکیبی ۲۶۱ اسب بخاری و گشتاور ۳۵۰ نیوتون متری است.

منبع: پدال

ارسال نظر