|
کدخبر: 189235

پاداش ویژه برای فرهنگیان بازنشسته + زمان واریز

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش از پرداخت پاداش فرهنگیان بازنشسته تا کمتر از ۱۰ روز آینده خبر داد.

اقتصاد پاداش ویژه برای فرهنگیان بازنشسته + زمان واریز

محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش در سی و پنجمن اجلاس مدیران و رؤسای آموزش و پرورش سراسر کشور از پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان در هفته آینده خبر داد.

وی گفت: «اعتبارات این موضوع تخصیص پیدا کرده و باید تأمین شود و این موضوع نیز در هفته‌های آینده پرداخت خواهد شد».

پاداش پایان خدمت فرهنگیان به‌صورت کامل تأمین شده است

علی الهیار ترکمن معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش درباره پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته اظهار کرد: در این خصوص پیگیری‌هایی در دولت انجام گرفت و با اقدام مساعد سازمان برنامه‌ و بودجه، اعتبار مورد نیاز برای پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته تأمین شد.

وی با اشاره به اینکه در اعتبار پیش‌بینی شده، بودجه مربوط به بازخرید مانده مرخصی دیده نشده است، گفت: البته اصل پاداش پایان خدمت به‌صورت کامل تأمین شده و به خزانه ابلاغ شده است.

۳۳ هزار فرهنگی بازنشسته پاداش می‌گیرند

الهیار ترکمن با تأکید بر اینکه به استناد تبصره ۱۹ قانون بودجه سال جاری، خزانه باید اعتبارات را به ذینفع نهایی پرداخت کند، افزود: بر این اساس، پرداخت در اختیار دستگاه‌ها نیست که اعتبار را از خزانه دریافت کرده و خودشان واریز کنند.

وی با بیان اینکه ۳۳ هزار نفر مشمول پاداش پایان خدمت هستند، ادامه داد: لیست را کامل کردیم و آماده است و ظرف یکی دو روز آینده به خزانه‌داری کل کشور ارسال می‌کنیم که بر اساس تخصیص صادره از سوی سازمان برنامه و فهرستی که ارائه داده‌ایم، پاداش پایان خدمت را در وجه بازنشستگان سال ۹۹ واریز کنند.

اصلاً به سمت سهام نرفتیم

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: پرداخت پاداش بازنشستگان فرهنگی، کار بزرگی بود چرا که دولت از لحاظ تحقق منابع و موجودی نقدینگی، مضایقی و محدودیت‌هایی دارد.

وی تصریح کرد: اصلاً به سمت سهام نرفتیم و از همان ابتدا هم صحبت‌مان این بود که حتماً باید پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته به‌صورت نقدی و یکجا پرداخت شود که خوشبختانه محقق شد.

الهیار ترکمن درباره زمان پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان گفت: پیش‌بینی‌ام این است که با توجه به وضعیتی که در پیش رو داریم تا کمتر از ۱۰ روز آینده پاداش‌ بازنشستگی پرداخت شود.

منبع: فارس
  • علی به ارسالی در

    به قول آقای سالاری تا توی خیابان نیایم خبری از ما بتفاوت نیست

  • ناشناس ارسالی در

    فقط زودتر برید تو رو خدا

  • علی ارسالی در

    جناب آقای الهیارترکمن-باسلام وعرض ادب - لطفاً بفرمایید چرااضافه تدریس اسفند ماه 98وفروردین 99وهمچنین اضافه تدریس فروردین واردیبهشت وخردادماه 400راپرداخت نمی کنید. باسپاس ازمحبت های شما

  • رضا ارسالی در

    به خدایی که میپرستین به نمازی که میخونین به قولتان عمل کنین پاداش مارو پرداخت کنین

  • محمد ارسالی در

    با عرض سلام وخسته نباشید خدمت همه همکارا ن عزیز جناب الهیاری بند در سال 96بازنشست ه شدم مبلغ که دولت احمدی نژاد بخشیده بود در زمان بازنشستگی ما از ما نقدا سازمان بازنشستگی گرفت قرار نیست برگشت داد شود ه نوز یا برای بعد مرگ ما می خواهید پرداخت کنید لطفاً پیگیری و پرداخت نمایید متشکرم

  • ناشناس ارسالی در

    ازشما ممنونیم بعد یک سال داریم به حقمان میرسیم

ارسال نظر