|
کدخبر: 187620

منتظر درخشش ایران در ۲ نمایشگاه بزرگ صادراتی لیبی باشید

این رویداد پس از ۹ سال و به واسطه ایجاد شرایط مناسب صادراتی در کشور لیبی، مجددا کلید خورده است.

اقتصاد منتظر درخشش ایران در ۲ نمایشگاه بزرگ صادراتی لیبی باشید

مهر ماه امسال شهرهای مصراته و طرابلس در کشور لیبی در یک بازه زمانی بسیار نزدیک به هم میزبان دو نمایشگاه بین‌المللی در حوزه کالاهای مصرفی با حضور کشورهای مختلف از منطقه CIS و کشورهای همجوار خواهند بود.

با توجه به بهبود قوانین و شرایط سفارش در لیبی و افزایش ارزش ارز این کشور،  نمایشگاه های تخصصی در حوزه کالاهای مصرفی در شهر های مصراته (از تاریخ ۸ لغایت ۲۳ مهر ۱۴۰۰) و تریپولی (طرابلس) از ۲۶ مهر لغایت ۸ آبان ۱۴۰۰ با همکاری مرکز نمایشگاه های بین المللی وزارت بازرگانی مصراته و تریپولی لیبی و سفارت خانه های مربوطه برگزار خواهند شد.

به گفته مسئولان برگزاری، این رویداد پس از ۹ سال و به واسطه ایجاد شرایط مناسب صادراتی در کشور لیبی، مجددا کلید خورده و از این رو فرصت ویژه ای برای کلیه مشارکت کنندگان در حوزه مواد غذایی، پوشاک، زیورآلات، مبلمان، فرش و... فراهم شده تا در کنار نمایندگانی از کشورهای و با حضور کشور های امارات متحده عربی، پاکستان، هند، بحرین، کویت، مصر، سوریه، یمن، سنگال، کنیا و بنگلادش به ارائه محصولات و معرفی ظرفیت های خود بپردازند.

 بی‌تردید نمایشگاه های فروش بهترین و آسان ترین روش برای صادرات مستقیم محسوب شده و مشارکت‌کنندگان در این نمایشگاه ها ضمن کسب سود دلاری، فرصت مناسبی برای ملاقات با خریداران عمده و عقد قراردادهای صادرات با آنها بدست می آورند.

شرکت نمایشگاهی ایده سازان کارا (اسکیس) به نماینده انحصاری شرکت برگزارکننده در ایران، مسئولیت مدیریت پاویون جمهوری اسلامی ایران را بر عهده خواهد داشت.

  • ناشناس ارسالی در

    تو این وضعیت وخیم لیبی که دولت مرکزی نداره آیا تشویق شرکتهای ایرانی برای حضور در این نمایشگاه نمیتونه خطرساز و بر باد دادن سرمایه های کشور باشه ؟!!!

ارسال نظر