|
کدخبر: 174105

چرا با کاهش نرخ دلار، قیمت ها کاهش نیافت؟

نماینده مردم اصفهان در مجلس با انتقاد از افزایش قیمت شکر و روغن با وجود افت نرخ ارز، گفت: هرچند وزارت صمت تلاش هایی برای ساماندهی بازار کالاهای اساسی انجام داده اما به دلیل وجود موانع در هیات دولت، این وزارتخانه در تنظیم بازار موفقیت چندانی به دست نیاورده است.

اقتصاد چرا با کاهش نرخ دلار، قیمت ها کاهش نیافت؟

عباس مقتدایی با انتقاد از افزایش قیمت روغن و شکر، گفت: در حال حاضر یکی از گلایه‌های مردم گرانی کالاهای اساسی و افزایش قیمت روزانه مایحتاج روزانه است و وزارت صنعت، معدن و تجارت با وجود اینکه مسئول تنظیم بازار است نتوانسته در این امر موفق عمل کند. 

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی افزود: هرچند وزارت صمت تلاش‌هایی برای ساماندهی بازار کالاهای اساسی انجام داده اما به دلیل وجود موانع در هیات دولت، این وزارتخانه در تنظیم بازار موفقیت چندانی به دست نیاورده است. 

وی با بیان اینکه وزارت صمت باید با تلاش حداکثری نه تنها از افزایش قیمت کالاهای اساسی جلوگیری کند بلکه زمینه تعدیل بهای مایحتاج روزانه مردم را نیز فراهم کند، اضافه کرد: اگرچه این وزارتخانه توانسته در ماه‌های اخیر دستاوردهایی در حوزه تنظیم بازار به دست آورد اما با قله موفقیت فاصله بسیار دارد. 

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه در شرایطی که نرخ ارز کاهشی شده افزایش قیمت شکر و روغن توجیهی ندارد، تصریح کرد: دولت باید در روزهای پایانی فعالیت خود با برنامه ریزی دقیق به بی‌کفایتی مدیریتی در بازار خاتمه دهد.

 

منبع: خانه ملت
  • حمید ارسالی در

    دست خود دولته ولا غیر نمیداره دلار بیاد پایین از جیب مردم در میارن اگر بیاد پایی ن مالیاتها میاد پایین به حق فاطمه زهرا ه مه بل ها برگرده به خودتون یک نون وماشتم رواز کارگر گرفتید خدا لعنتتون کنه

  • ناشناس ارسالی در

    خاک تو سرتان که نمی توانید انسان باشی د وخو حیوانی دارید که هر روز قیمت بال ا می برید ننگ برشما خود فروخته که ایرانی نیستید ایرانی شرف دارد غیرت دارد شما ندارید برید بمیریدخودفروخته ها

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها