|
کدخبر: 173463

همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در پله ی آخر

لایحه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان پس از تأیید در هیات دولت راهی مجلس شورای اسلامی خواهد شد.

اقتصاد  همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در پله ی آخر

 محمدباقر نوبخت، رییس سازمان برنامه و بودجه کشور با تأکید بر اینکه همسان‎ سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی همچون بازنشستگان لشگری و کشوری انجام می‌شود؛ گفت: به‌منظور اطمینان خاطر بازنشستگان محترم؛ در ۶ ماده و ۵ تبصره پیش‌نویس لایحه حداقل ۹۰درصد همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با پیگیری نمایندگان بازنشستگان، آماده شده است که پس از اخذ مصوبه‌ای از هیئت دولت به مجلس ارائه خواهیم داد.

معاون رییس جمهور با اشاره به نشستهایی که با رؤسای سازمان زندان ها و سازمان دامپزشکی داشته است از اجرای تسری قانون فوق‌العاده خاص این کارکنان یاد کرد که از ابتدای سال جاری خواهد بود و از فروردین ماه پرداخت خواهد شد.

منبع: تسنیم
  • ناشناس ارسالی در

    سلام ازاین بابت ممنونشون هستم

  • عباس ارسالی در

    آقا این حق ماست که میبایست سال ۹۷ که گرا ن شد دلار میدادند الان هم نگید خبر خوش ه ر وقت عملی کردند و حقوق کسی هم زیر خط فق ر ینی ۱۲ میلیون نبود بعد الان حقوق منه ف رهنگی بازنشسته چهار تومنه این برای ایران که ابر قدرت اقتصادی در خاورمیانست زشت ن یست؟؟؟

  • معلم بازنشسته ارسالی در

    من معلم بازنشسته هستم و میدانید معلمان ب ازنشسته کمترین حقوق بازنشستگان رو دارند اعم از لشکری و کشوری و تامین اجتماعی حقو ق بنده که سی سال خدمت کردم ۳۹۰۰هست اینجا فیش بارگزاری نمیشه ، این حقه؟؟؟ اجاره خ ونه ۲۵۰ هزاری سال ۹۵-۹۶ شده ۱۰ برابر حقو ق ۲ میلیونی من شده ۳۹۰۰ جهیزیه دخترم رو ندارم بدم ۲۵۰۰ اجاره خونه دارم من با این ۱۴۰۰ که دارم چه کنم ؟؟؟ یکی جواب بده!

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها